Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Wat is dat nou weer voor rare opmerking?
Het is gewoon een feit dat er heel veel konijnen (en katten, honden) gedumpt worden wanneer hun huidige eigenaar ze niet meer hoeft. Onze 2 konijnen en kat komen beide uit het asiel/opvang, en dit zal ik ook altijd als eerste optie zien bij evt toekomstige dieren.elnienjo schreef:_San87_ schreef:
Die vind je bij de opvang ook meer dan genoeg.
Onze Loki is als babykonijn zelfs door zijn fokker naar de opvang gebracht omdat zijn oren niet groot genoeg waren_!
Ik heb daar geen behoefte aan. Die oren zouden me idd jeuken, maar dan wel gewoon bij de fokker zelf vandaan, niet via een verkooppraatje van de opvang.
.Niobe schreef:Een fokker wil verkopen (over het algemeen) een opvang wil plaatsen, wie zal het beste verkooppraatje hebben?
ikke schreef:Niobe schreef:Een fokker wil verkopen (over het algemeen) een opvang wil plaatsen, wie zal het beste verkooppraatje hebben?
Dan zal het vast niet populair zijn om te zeggen: zorg dat je zelf weet waar je het over hebt, kun je elke verkoper laten l*llen tot ie een ons weegt; zijn praatje boeit dan niet.

maar met wat gebruiksaanwijzingen waardoor ik er niet aan zou zijn begonnen als ik bijv kinderen of andere huisdieren had.
Urbanus schreef:Josien_ schreef:UO: Naast de veestapel inkrimpen lijkt het mij ook een goede oplossing voor het stikstofprobleem om de mensenstapel te laten inkrimpen. Nouja, de groei te remmen dan toch
.
Ja ik weet dat dit veel complexer ligt
Dat is geen UO, dit onderwerp komt iedere 3 pagina's weer terug.