Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vikawiek schreef:Vsco girls, geen idee waar ze vandaan kwamen maar er was opeens een heel leger sksksks aan het zeggen. Het is hetzelfde als 'hahaha'. And i oop(ook geschreven als anna oo-) kwam van een dragqueen die viraal is gegaan. Zo, uitgelegd aan de oudjes![]()
fohadie schreef:vikawiek schreef:Vsco girls, geen idee waar ze vandaan kwamen maar er was opeens een heel leger sksksks aan het zeggen. Het is hetzelfde als 'hahaha'. And i oop(ook geschreven als anna oo-) kwam van een dragqueen die viraal is gegaan. Zo, uitgelegd aan de oudjes![]()
Ehhh.... Whattus?! Vsco girls? Anna oo? And I loop? Sksksk?
Wow, ik loop achter geloof ik!
fohadie schreef:vikawiek schreef:Vsco girls, geen idee waar ze vandaan kwamen maar er was opeens een heel leger sksksks aan het zeggen. Het is hetzelfde als 'hahaha'. And i oop(ook geschreven als anna oo-) kwam van een dragqueen die viraal is gegaan. Zo, uitgelegd aan de oudjes![]()
Ehhh.... Whattus?! Vsco girls? Anna oo? And I loop? Sksksk?
Wow, ik loop achter geloof ik!
MPR4 schreef:Klanten die door mij heen praten.
'Dan wordt h....' 'Pinnen graag'
Is misschien bedoeld om het snel te laten lopen, maar het is irritanter dan klanten denken.
Rebecca schreef:Whale het is juist leerzaam , heb een vol jaar les gereden en alle seizoenen gehad . Examen in de sneeuw (jammerlijk gezakt toen -kuch- ) , heb je alleen maar profijt van straks. Les in de sneeuw was echt super leuk (en leerzaam )
fohadie schreef:Ik heb geprobeert te zoeken wat een vsco is, heb een test gevonden en met elke vraag werd het vraagteken boven mijn groter. Ik blijk dus totaal geen vsco te zijn. Goh, nu weet ik nog niet wat het is. Ik vermoed een geitenwollensok figuur die een met de natuur wilt zijn en alleen voor het millieu leeft?
SindyKaya schreef:fohadie schreef:Ik heb geprobeert te zoeken wat een vsco is, heb een test gevonden en met elke vraag werd het vraagteken boven mijn groter. Ik blijk dus totaal geen vsco te zijn. Goh, nu weet ik nog niet wat het is. Ik vermoed een geitenwollensok figuur die een met de natuur wilt zijn en alleen voor het millieu leeft?
En vergeet het vega zijn en iedereen judgen die wel vlees eten niet