[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 10:33

Botbreuken zo in beeld sla ik ook over :=

Anomien

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 13:00

Ook dat andere linkje doet het niet

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 13:01

Ja dan zijn ze ze op de een of andere manier aan het verwijderen, helaas pindakaas :)

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 13:10

Het filmpje is nog te zien op ad.nl

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 19:06

1e link doet het nog gewoon.

Dubbel heftig, de breuk, maar ook zo direct bij start wedstrijd...

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 19:26

Die ander heeft wel makkelijk gewonnen.
Zo kan ik het zelfs :P :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 19:47

DuoPenotti schreef:
Die ander heeft wel makkelijk gewonnen.
Zo kan ik het zelfs :P :+
Ik was waarschijnlijk alsnog eerder k.o. gegaan :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 20:02

Ik weet nog dat gevecht met badr en rico, ik was in een bar met vrienden. Daar verschoof ook het een en ander en een vriendin trok dat niet zo...

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:28

Oke, ik kan alles hebben, maar dit sla ik even over..

Voel t gelijk in mijn enkel en t geluid weet ik ook nog wel van mijn enkel. Nee, dit is voor mij een harde nee hahaha! Brrr

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:44

Bij mij hangt het echt van de situatie af. Ik ben slecht met namen en jaartallen.

Maar als ik me goed herinner was er een voetballer van het Nederlands elftal met een gebroken onderbeen? Zie hem nog zo op het veld zitten, bovenbeen vast en het onderbeen dat duidelijk gebroken is en bungelt (geen open breuk).

En bij een wedstrijd kickboksen/mma/iets in die richting. Sloeg de ene zijn arm uit de kom. De wedstrijd wordt gestaakt en hij overlegt met coach/trainer. De tegenstander kijkt ernaar, geeft een nonchalant rukje aan zijn arm en steekt zijn duim op. Die ene kijkt naar verbaasd naar zijn arm en steekt ook zijn duim op.

Wat ik bijvoorbeeld niet terug zou kunnen kijken is die Nederlandse schaatser die schreeuwend op het ijs ligt. Hij was op een dopje gaan staan, gleed tegen de boarding en zijn arm was uit de kom.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:45

Ik kan er redeoijk tegen op een filmpje

Maar sinds ik erbij heb gestaan dat ik het hoorde breken nee bah afschuwelijk dat geluid en gezicht. Dat het de verkeerde kant op staat

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 21:59

Ooit bij de sterkste man ter wereld brak iemand zijn onderarm bij een potje handworstelen. Ik was nog klein, maar kan het knappen nog steeds helder voor de geest halen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 22:14

Ohhhh zoiets heb ik ook gezien, verschrikkelijk, ik kijk ook nooit meer naar armpje-druk, zelfs niet in een film

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 22:30

Zo is er ook een filmpje waar een ver springer beide knieën breekt bij de landing. Ik werd er helemaal naar van. Zie liever een autopsie

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 22:34

Silly1972 schreef:
Ohhhh zoiets heb ik ook gezien, verschrikkelijk, ik kijk ook nooit meer naar armpje-druk, zelfs niet in een film

Herkenbaar, ik kijk ook weg. :D

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 22:34

bamsy schreef:
Ik heb hem gekeken maar vond het meevallen. Lijkt wel of hij het zelf pas merkt bij het weg willen zetten van zijn voet.

Het is wel laag op zijn onderbeen, zoals ik kan zien net boven de enkel. Zal geen eenvoudige breuk zijn :n

Vond het ook meevallen.

Als ik het commentaar moet geloven is het onlangs andersom gebeurt. Hoe toeval is dat?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 22:35

Rivendell schreef:
Zo is er ook een filmpje waar een ver springer beide knieën breekt bij de landing. Ik werd er helemaal naar van. Zie liever een autopsie

Inderdaad, liever dat dan iets met botten breken of uit de kom schieten.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 22:38

Ook een mooi filmpje waar iemand zn hele borstspier er af weet te trekken. Scheurt gewoon af

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 22:44

Ik heb het zelf meegemaakt,iets minder spectaculair, maar het geluid vergeet ik nooit meer.
Ik zat met een gebroken arm in het gips en dacht iets zwaars op te kunnen tillen,schuif mijn gipsen arm eronder,sjouw een konijnenhok aan de kant en hoor het knakken...vond mijn moeder ook niet zo geweldig geloof ik.
Brr al lang geleden,maar ik vergeet die knak nooit meer

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 22:53

Mijn zus deed aan trampoline springen op redelijk hoog niveau, tot ze is gevallen en zichzelf in handstand heeft opgevangen op de trampoline. Beide armen gebroken, botten staken uit. Ben blij dat ik er niet bij was. Kan echt niet tegen breuken. :')

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:36

Mijn broer deed aan motorcross en brak zijn been.
Open beenbreuk.
Hij zei daarna, jij was de enige die niet over zijn nek ging toen je het zag.
Ik ben ook bij hem gebleven tot ze hem naar de ok brachten. Mijn moeder was al lang pleitte :P

Toen ik mijn arm uit de kom had hoorde ik het ook knak zeggen, wist meteen dan het mis was :D
En als je dan de kop aan de voorkant als bult ziet weet je het zeker :P

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:44

DuoPenotti schreef:
Kickboksen horor.

Jacksonville, Florida toegestroomde fans zagen al vroeg op de avond hoe een horrorblessure voor een fikse domper op de feestvreugde zorgde. Chris Weidman liep in zijn partij met Uriah Hall een gruwelijke beenbreuk op.

Al bij de eerste trap van de Amerikaan, nog voordat er überhaupt een klap was uitgedeeld, ging het vreselijk mis. Het onderbeen van Weidman klapte dubbel op het scheenbeen van Hall, waarna hetzelfde gebeurde op het moment hij zijn voet op de grond wilde zetten.

Het kraken van Weidmans bot ging door merg en been. Net als de vechter schreeuwden de fans het uit van afgrijzen. Ook bij het vertonen van de herhaling op de grote schermen in de arena ging een siddering van afschuw door de hal. Bekijk onderaan dit bericht de beelden van het incident.

Echt heel luguber om te zien, dus niet op klikken als je daar niet tegen kunt.

https://www.youtube.com/watch?v=LVAEJ6c ... ampionship

officieel is het MMA (geen kickboksen :+ maar dat maakt voor het verhaal niet uit)
Wij zaten deze wedstrijd te kijken.. :oo
Het gevecht ervoor was er al iemand van wie een pees/zenuw hard geraakt werd waardoor zijn ondervoet het niet meer deed, dat was ook HEEL naar om te zien.

Bij dit gevecht tussen Weidman en Hall was het idd de eerste trap en ik deed gelukkig meteen mn ogen dicht.. heel erg naar om te zien (mijn vriend bleef doorkijken, ook met de slo-mo's uit een soort shock interesse :') waar ie niet blij van werd). Vanochtend is verklaard dat de operatie goed verlopen is, maar dat het nog niet zeker is of zijn carriere wel of niet voorbij is..
(het was wel heel jammer voor de fight card want er stonden echt een paar hele goede vechters tegenover elkaar)

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:51

Oh sorry, weet echt het verschil allemaal niet, geef ik toe :)

Wel heel fijn dat je deze update geeft dat het naar omstandigheden dus wel goed met die man gaat. :j

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:56

Het enige filmpje dat ik qua breuken niet van m'n netvlies (en uit m'n oren) kan krijgen, is van een meisje dat legpress aan 't doen is en haar benen overstrekt.. De breken beide naar achteren..

Dat ging zelfs mij een streepje te ver.. :')

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 11:11

ieuw van dat meisje klinkt ook heel naar.

Ik vergeet nooit meer een filmpje, echt luguber zag het er niet uit, maar gewoon erg onwerkelijk.
Van een turner die aan 2 rekstokken (Gelijke leggers heet dat zo? ) oefeningen aan het doen was.
Niet eens heel hoog boven de grond of zo. Die valt op zijn buik en blijft liggen en is dus dood.
In de slomo is dan te zien dat zijn nek ineens fel achterover klapt daardoor en hij die dus breekt.
Dat ging niet lomp of hard, alleen maar verkeerd en dat je denkt dat kan toch niet!!