Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 11:34

Wat fijn Yonker!
Wij hebben nu data gepland waarop we elkaars ouders gaan ontmoeten.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 11:35

Ik ben er ook helemaal niet rouwig om dat ik niet meer hoef te daten :') Al was het soms ook wel erg vermakelijk, maar deze vastigheid en zonder rare fratsen vind ik toch ook wel lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 11:40

Hoe langer en meer ik date, hoe meer ik me realiseer hoe goed ik het alleen heb :+ Ik heb geen man 'nodig' en dat is misschien ook wel het probleem, daardoor word je steeds kritischer. Tot nu toe was er gewoon geen enkele man waarbij ik serieus heb overwogen of gedacht dat ik voor hem wel zou verhuizen, mijn huis zou verkopen, wat dan ook :') Alleen die date van laatst zit nog wel in mijn hoofd, die klik zoals met hem, heb ik gewoon niet zo vaak.. Maar ja, dat ie dan zo moeilijk doet zit ik ook weer niet op te wachten :n

Ik heb zelfs besloten volgend jaar het paardrijden weer op te pakken, gewoon volle bak.. Eigen paard, wedstrijden, alles.. Ik kan het betalen en heb er de tijd voor, waarom niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 11:47

Yonker, wat fijn! :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 11:54

Grappig dat veel van jullie bellen en video bellen niet leuk vinden. Ik bel liever dan dat ik iets moet typen. Stuk sneller klaar ook en je kunt meteen reageren op de ander. Video bellen helemaal handig. Doe ik regelmatig met mijn paps, heb toen mijn moeder dement was zelfs nog aan een proef meegedaan met een dergelijk systeem. Zij een scherm ik en scherm zo fijn. :j en hihi gv houdt niet zo van bellen (typen is ie helemaal slecht in, meestal heel korte zinnen hihi :') ) maar wel van video bellen ook.

Enige fenomeen waar ik zelf nooit mee te maken heb gehad is het sturen of tonen van piemelfotos. Lang geleden in de msn tijd nog hadden we een puber te woon tijdelijk. Wat die soms als vraag kreeg. Echt ik wil sex wil jij het bieden? 8)7 tsja

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 12:38

Karuna generatiekloof heet dat :P

Mij maakt het niet uit...maar de jeugd van tegenwoordig heeft zeker telefoonvrees!
Ik merk het vooral met werk, slechte communicatie of miscommunicatie levert dat op :o

Dickpics en sexchats genoeg gehad het afgelopen jaar :') daarvoor nooit.... ik word komende week 44 :7 generatiekloof...

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 12:38

Nummus schreef:
Ja maar deze deed al net als de jouwe alsof we al wat hadden Relaxed. Toen ik 'm daar van het weekend op aansprak was ie even braaf maar eigenlijk zie ik het sindsdien al niet zitten. Lijkt me iets te gretig zeg maar... _O- Weet niet. Waarschijnlijk als er meer aantrekkingskracht was al dat ik wel gewoon op had genomen.

Sophie wat naar! Misschien toch maar even niet. Of jongens lekker laten zwemmen en zelf aan de kant blijven. _O-

Trouwens, weet iemand waar de info knop om profiel te bekijken is gebleven op Tinder? Zo kan ik de eikels er toch niet meer uit filteren?

Als je op de naam klikt krijg je het profiel te zien. Waarom ze de info knop weg moesten halen geen idee, maar de functie is er nog :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 12:45

listiglistje schreef:

Mij maakt het niet uit...maar de jeugd van tegenwoordig heeft zeker telefoonvrees!
Ik merk het vooral met werk, slechte communicatie of miscommunicatie levert dat op :o

Dickpics en sexchats genoeg gehad het afgelopen jaar :') daarvoor nooit.... ik word komende week 44 :7 generatiekloof...

Ik moet zeggen dat ik (21) inderdaad telefoonvrees heb, haha. :j Vind bellen heel naar en onprettig, maakt niet uit met wie.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 13:11

Maar waarom dan? Wat is er eng aan? Een gesprek met iemand ga je toch ook aan? Ik bel wat af, deels ook mijn werk geweest maar het maakt mij dus echt niks uit. Gaat zoveel sneller, en daarna eventueel bevestiging via mail krijgen. Heb vandaag ook alweer 4 telefoontjes gepleegd. :+

Ok ll kennelijk zijn piemelfotos de norm dan kennelijk. Maar gekke vraag krijg je ze dan in blije of slapende toestand te zien? :') stel me dan een man voor met zijn telefoon kijken hoe zijn wurm het grootst op de foto komt. _O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 13:13

listiglistje schreef:

Op mijn werk bel ik gewoon hoor, maakt me niks uit maar ik vind bellen privé gewoon minder prettig ik app liever want dat vind ik makkelijker. Of ik moet iets nodig hebben gelijk dan bel ik eventjes. Ik heb vriendinnen die bellen 2 uur met elkaar maar dat hoeft van mij echt niet, geen tijd voor, geen zin in en als ik je wil zien kom ik wel naar je toe :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 13:15

Wat is er niet prettig of eng aan dan? :?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 13:16

Niks engs aan, maar voor gezellige klets vind ik het prettiger om te appen of af te spreken ;)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 13:48

Ik ben normaal ook niet zo van het bellen maar nu zit ik iedere dag wel aan de telefoon :') En soms zelfs een paar keer per dag of achterlijk lang...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 14:14

karuna schreef:
Maar waarom dan? Wat is er eng aan? Een gesprek met iemand ga je toch ook aan? Ik bel wat af, deels ook mijn werk geweest maar het maakt mij dus echt niks uit. Gaat zoveel sneller, en daarna eventueel bevestiging via mail krijgen. Heb vandaag ook alweer 4 telefoontjes gepleegd. :+

Ok ll kennelijk zijn piemelfotos de norm dan kennelijk. Maar gekke vraag krijg je ze dan in blije of slapende toestand te zien? :') stel me dan een man voor met zijn telefoon kijken hoe zijn wurm het grootst op de foto komt. _O-

Natuurlijk wel in hele blijde toestand! :+

Vaak van onderaf of met voorwerp erlangs om de "size" duidelijk te maken :') size does matter....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 14:16

listiglistje schreef:
karuna schreef:

Natuurlijk wel in hele blijde toestand! :+

Vaak van onderaf of met voorwerp erlangs om de "size" duidelijk te maken :') size does matter....

Ik trap er niet meer in :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 14:37

:') ok tjsa kan me voorstellen dat je daar heel erg wild van wordt :)) _O-

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:39

Het is meer zo dat ik het pas wil doen als ik iemand al een keer in het echt gezien heb ofzo. _O-
Daarna durf ik het dan wel makkelijk.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:02

Ik heb ook wel eens een date gehad met iemand die ontzettend stotterde. Ik was daar liever op voorbereid geweest en dat had ik dus wel kunnen weten als we vooraf gebeld zouden hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:05

Ooh Mandy, dat zou ik idd ook heel moeilijk vinden.. Ongemakkelijk vooral :n

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:06

Oh ja precies...

Ik zit er toch over te denken de date af te zeggen. Ik merk dat ik er namelijk compleet niet voor open sta, dat ik 'm gewoon ontzettend irritant vind en dat ik ook geen zin meer heb in app-contact. Heeft het dan nog zin om te gaan daten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:14

Nee, maar dat was volgens mij dagen eerder ook wel al duidelijk ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:20

Gewoon afzeggen dan ;)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:22

Ja dat heeft dan geen zin, dan gaat hij ook geen eerlijke kans krijgen :j

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:27

Haha op zich was het duidelijk maar ik vond het niet eerlijk van mezelf ofzo, of "ik kan er nog wat van leren" "Ik moet hem een kans geven" etc. etc.
Lekker tegen mezelf blijven liegen toch. _O-

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 17:23

Soms moet je voor jezelf kiezen.