Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nummus schreef:Ja maar deze deed al net als de jouwe alsof we al wat hadden Relaxed. Toen ik 'm daar van het weekend op aansprak was ie even braaf maar eigenlijk zie ik het sindsdien al niet zitten. Lijkt me iets te gretig zeg maar...Weet niet. Waarschijnlijk als er meer aantrekkingskracht was al dat ik wel gewoon op had genomen.
Sophie wat naar! Misschien toch maar even niet. Of jongens lekker laten zwemmen en zelf aan de kant blijven.
Trouwens, weet iemand waar de info knop om profiel te bekijken is gebleven op Tinder? Zo kan ik de eikels er toch niet meer uit filteren?
listiglistje schreef:Karuna generatiekloof heet dat![]()
Mij maakt het niet uit...maar de jeugd van tegenwoordig heeft zeker telefoonvrees!
Ik merk het vooral met werk, slechte communicatie of miscommunicatie levert dat op![]()
Dickpics en sexchats genoeg gehad het afgelopen jaardaarvoor nooit.... ik word komende week 44
generatiekloof...
listiglistje schreef:Karuna generatiekloof heet dat![]()
Mij maakt het niet uit...maar de jeugd van tegenwoordig heeft zeker telefoonvrees!
Ik merk het vooral met werk, slechte communicatie of miscommunicatie levert dat op![]()
Dickpics en sexchats genoeg gehad het afgelopen jaardaarvoor nooit.... ik word komende week 44
generatiekloof...
karuna schreef:Maar waarom dan? Wat is er eng aan? Een gesprek met iemand ga je toch ook aan? Ik bel wat af, deels ook mijn werk geweest maar het maakt mij dus echt niks uit. Gaat zoveel sneller, en daarna eventueel bevestiging via mail krijgen. Heb vandaag ook alweer 4 telefoontjes gepleegd.
Ok ll kennelijk zijn piemelfotos de norm dan kennelijk. Maar gekke vraag krijg je ze dan in blije of slapende toestand te zien?stel me dan een man voor met zijn telefoon kijken hoe zijn wurm het grootst op de foto komt.
listiglistje schreef:karuna schreef:Maar waarom dan? Wat is er eng aan? Een gesprek met iemand ga je toch ook aan? Ik bel wat af, deels ook mijn werk geweest maar het maakt mij dus echt niks uit. Gaat zoveel sneller, en daarna eventueel bevestiging via mail krijgen. Heb vandaag ook alweer 4 telefoontjes gepleegd.
Ok ll kennelijk zijn piemelfotos de norm dan kennelijk. Maar gekke vraag krijg je ze dan in blije of slapende toestand te zien?stel me dan een man voor met zijn telefoon kijken hoe zijn wurm het grootst op de foto komt.
Natuurlijk wel in hele blijde toestand!![]()
Vaak van onderaf of met voorwerp erlangs om de "size" duidelijk te makensize does matter....