Kwa bomen en struiken ben ik inmiddels aardig voorzien. Meeste natuurlijk piepjong en mijn grotere olijven hebben het zwaar helaas.
maar wat extra heel mini aanvulling is al gearriveerd.Tarwe en suikerbieten staan nog op het programma als ooit zou ik graag
Van de week soep gemaakt waarvan alleen zout peper en champignons gekocht zijn, de rest vers of ingemaakte voorraad. Dat voelt stoer en fijn

Prairy ik ben benieuwd ruimte genoeg in ieder geval.
en ik ben zelf echt een hele tijd niet meer actief geweest in het topic. Momenteel ben ik weer op zoek naar een koppeltje konijnen en Japanse kwartels om opnieuw op te starten. Hoe is het met iedereen?
Maar geen vlees diertjes meer. Mijn laatste bericht in het topic was ook een beetje het einde van mijn zelfvoorzienend zijn in eigen vlees.
En ben jij weleens een Rex konijn tegengekomen zonder staart? Ik zag er 1 te koop staan, maar ze heeft geen staart. Ik vraag mij dan af of het erfelijk is
Ik hoop dat ze weer terug veranderd in dat hondje die ruim 11 maanden naast mijn been gelopen heeft en heel erg baasgericht was