Ziek zijn heerst overigens. Hoor veel over zieke kindjes en snotterende ouders. Beterschap!
pmarena
Geplaatst: 18-09-18 12:45
Die eenhoorntjes jurk is dan ook wel echt superleuk!
Ja je hoort veel zieken nu, volgens weidegenootje die in Plus supermarkt werkt is bijna iedereen ziek met hoesten of buikgriep. Gisteren bij de Lidl zag je ook allemaal van die witte, lodderige, hoestende en niesende zombies door de winkel lopen en bij de kassa staan
Nou uiteindelijk half 12 al spugend uit bed gehaald en nu ligt meneer lekker op de bank geïnstalleerd en heeft weer een beetje kleur Kijkt gelukkig wel goed alert uit zijn ogen en is goed aanspreekbaar....als hij wakker is
Hij is wel super lekker rustig zo En draagt zijn lot als een man, ben trots op dat ventje Zelf veel slapen en om water / thee / sapje vragen...i-de-aal zeg dat hij zo goed aan kan geven wat hij wil en eindelijk eens zonder allemaal gejammer
Echt hè, als je dan toch ziek moet zijn, dan maar met zoveel wijsheid En dit is in 3,5 jaar pas de 2e keer dat hij echt zo ziek is dat hij niet rondloopt...
Haha ja, daar heb je ook weer een punt, bij veel mannen is het alsof ze dood gaan bij een snotneus en wat hoofdpijn
Ziet het er nog steeds zo mooi en netjes uit Michelle op Synne haar kamertje?
Wilde voor het andere topic foto maken van de kledingkast toch maar niet gedaan gezien we aan de verbouwings voorpret zijn begonnen en nu is het pure chaos
Ik krijg echt de kriebels van bergen was of losliggende kleding.
Schoon en droog dan gaat het meteen opgevouwen in de kast
_Jitske_
Geplaatst: 18-09-18 14:32
Hier vandaag in de winkel gekeken naar dat jurkje dat ik laatst plaatste. Nou die was dus echt niet zo leuk als online . Het eenhoornjurkje van de Hema is wel aan mijn handen blijven plakken..
MizzMontana
Geplaatst: 18-09-18 15:05
Ik stel een fotoshoot voor met alle meisjes in een eenhoornjurkje
Mayoral is leuk, heb er een hele fijne chino van een een jurkje.
Gister het eenhoorn jurkje geshopt en vandaag nog bergstein laarsjes meegenomen. Dit weekend bergstein pantoffels gehaald. En morgen nog een kleine frugi bestelling
Urbanus
Geplaatst: 18-09-18 16:18
simongek schreef:
Ik krijg echt de kriebels van bergen was of losliggende kleding.
Schoon en droog dan gaat het meteen opgevouwen in de kast
Hier besloten dat we iemand gaam inhuren voor de was. Wat een ellende.
Wij hebben geen droger houden beide niet zo van de was doen
Nymeria
Helen Langehanenberg fan
Geplaatst: 18-09-18 16:47
Mayoral is mooi! Heb ook al een paar items waar ik op zit te azen. En ik zag een gave gele bril voorbijkomen!
Ik zal wel raar zijn, maar de was doen is het enige huishoudelijke klusje wat ik echt leuk vind. Het ruikt zo lekker en ik word blij als alles dan netjes en schoon in de kast ligt
Vandaag een borgvest binnen gekregen van Noppies. Is een week kwijt geweest, bleek bij het ups punt onder de toonbank te zijn gevallen. Je verzint het niet. Maar hij is terecht en ik ben er erg blij mee!
Mijn strijkbout is al jaren met vakantie. Hij staat ongeveer 1x per jaar 5 min aan
pmarena
Geplaatst: 18-09-18 17:38
Leuk! Hier slingert ook overal wat rond. Krijg ik ook de kriebels van maar ik heb het opgegeven ofzo Ben constant aan het ruimen maar soms dan heb ik er de kracht niet voor en vaak gaan er 1001 andere dingen voor
Het huis zit ook zo onhandig in elkaar dat het vragen is om rondslingerend spul. Hopelijk volgend jaar nieuwe aanbouw en daarmee andere indeling van het huis waardoor alles ene veel logischere plek krijgt.
Wat gaan jullie verbouwen Keet?
Dat vouwen heb ik een schurfthekel aan, dat doet man (die kan dat veel netter) of als er een oma hier rondloopt dan gaat die de wasmanden wegwerken
Van Luukie hangen we eigenlijk alles op dus dat is wel makkelijk. Alleen voorraad ligt opgevouwen in zijn kast maar spul dat we gebruiken dat hangt voor het grijpen.
Ik doe wel zelf de wol/zijde uithangen want dat mag natuurlijk niet in de droger. Die was doe ik meestal eens per week. Bijzonder altijd hoe echt àlles binnenstebuiten uit de was komt daarvan.... of het er nu goed of al verkeerd om in is gegaan maakt niet uit: het zit al-tijd binnenstebuiten....
En dan doe ik de rompers / shirtjes met envelophals zover mogelijk dichtvouwen over het kleerhangertje zodat het ook mooi opdroogt. Als een zeldzame keer iemand anders de wolwas ophangt dan doen ze dat niet en dan loopt die kleine tot de volgende wasbeurt rond met een decolleté....
Ik heb trouwens het okergele shirtje met de papieren vliegtuigjes in een goede maat op Marktplaats gevonden eergisteren Maar ik krijg maar geen reactie terwijl de berichtjes wel gelezen worden...
Laatst bijgewerkt door pmarena op 18-09-18 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Cemlys
Geplaatst: 18-09-18 17:38
Mijne aanvankelijk ook maar moet zeggen dat ik het weer leuk vind ofzo. Als ik tijd heb tenminste. En fijner om de kleren glad te hebben dan in de kreukels, aangezien ze dus weken in de mand liggen hahah