Zou idd je eerste date afwachten Maureen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureen95 schreef:Beterschap Darah!
Wat een rare reactie Yvanka van die jongen.
Mijn date heeft gevraagd of ik woensdag en donderdag met hem mee ga naar Londen. Hij is manager bij een artiestenlabel en reist de hele wereld over. Heb gezegd dat ik eerst de date maandag even af wil wachten. Hij is wel heel erg enthousiast
Berdien schreef:Oh noooooo.
Het ijzelt hier, date appte net dat hij dat toch wel wat tricky vindt. Aangezien hij drie kwartier moet rijden (en niet alleen over snelwegen) snap ik dat best. Helaas, geen date dus vanavond
Relaxed schreef:Net op badoo... of mijn kinderwens (heb ik niet) bespreekbaar is.. niet eens een match, gewoon een berichtje van een random gebruiker
Flessuh schreef:Boost is dat je eerder naar voren komt bij mensen waarvoor je binnen bereik bent. Met Tinder gold/plus krijg je 1 per maand, maar die verdween dus ineens bij me![]()
En ja, kan die wel gebruiken ja
Twijfel nog om 5 boosts te kopen, maar ja, toch weggegooid geld zegt de ervaring
Deeskuh88 schreef:Flessuh schreef:Boost is dat je eerder naar voren komt bij mensen waarvoor je binnen bereik bent. Met Tinder gold/plus krijg je 1 per maand, maar die verdween dus ineens bij me![]()
En ja, kan die wel gebruiken ja
Twijfel nog om 5 boosts te kopen, maar ja, toch weggegooid geld zegt de ervaring
Dat is in iets andere bewoording wat ik bedoeldeHeb je nog steeds plus/gold? Meende dat dat reeds was afgelopen. Mij lijkt het juist bloedirritant als iemand steeds weer bovenop de stapel komt. Als je een keer niet leuk genoeg bent, verandert dat de tweede of derde keer niet
Yvankaxx schreef:Ik heb laatst wel iemand geliked die al een aantal keer voorbij was gekomen, was het vervolgens geen match
Belsje schreef:Date 5 achter de rug en nog steeds niet gekust ... No way dat ik daarmee dus op vakantie ga![]()
Blijft wel elke keer langer "plakken", dus misschien moet ik het maar gewoon eens op tafel gooien voor ik echt frustratie krijg![]()
Aha, daarom komen mensen dus meermaals voorbij! Vroeg me dat al af, hoe dat kon
Yvankaxx schreef:Wel echt super leuk Anne!
Ik krijg ook steeds mannen die buiten mijn afstandsrange vallen, erg raar. Is wel altijd een match als ik ze like.
Relaxed schreef:Net op badoo... of mijn kinderwens (heb ik niet) bespreekbaar is.. niet eens een match, gewoon een berichtje van een random gebruiker