Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Darah3

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 21:56

Ahh jammer Berdien :(

Zou idd je eerste date afwachten Maureen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 21:58

Balen berdien! Maar snap het wel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 00:21

Net op badoo... of mijn kinderwens (heb ik niet) bespreekbaar is.. niet eens een match, gewoon een berichtje van een random gebruiker :+

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 00:24

Maureen95 schreef:
Beterschap Darah!

Wat een rare reactie Yvanka van die jongen.

Mijn date heeft gevraagd of ik woensdag en donderdag met hem mee ga naar Londen. Hij is manager bij een artiestenlabel en reist de hele wereld over. Heb gezegd dat ik eerst de date maandag even af wil wachten. Hij is wel heel erg enthousiast _O-

Ben benieuwd hoe het is maandag, zou wel tof zijn als je dan mee kan! :D

Berdien schreef:
Oh noooooo.

Het ijzelt hier, date appte net dat hij dat toch wel wat tricky vindt. Aangezien hij drie kwartier moet rijden (en niet alleen over snelwegen) snap ik dat best. Helaas, geen date dus vanavond -O-

Jammer!

Relaxed schreef:
Net op badoo... of mijn kinderwens (heb ik niet) bespreekbaar is.. niet eens een match, gewoon een berichtje van een random gebruiker :+

:') :')
Wat heb je geantwoord?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 00:41

Niet.. ik was te perplex :')

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 03:01

Flessuh schreef:
Boost is dat je eerder naar voren komt bij mensen waarvoor je binnen bereik bent. Met Tinder gold/plus krijg je 1 per maand, maar die verdween dus ineens bij me -O-

En ja, kan die wel gebruiken ja :')
Twijfel nog om 5 boosts te kopen, maar ja, toch weggegooid geld zegt de ervaring -O-

Dat is in iets andere bewoording wat ik bedoelde :P Heb je nog steeds plus/gold? Meende dat dat reeds was afgelopen. Mij lijkt het juist bloedirritant als iemand steeds weer bovenop de stapel komt. Als je een keer niet leuk genoeg bent, verandert dat de tweede of derde keer niet :P

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 12:12

Ik heb laatst wel iemand geliked die al een aantal keer voorbij was gekomen, was het vervolgens geen match _O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 13:12

Deeskuh88 schreef:
Flessuh schreef:
Boost is dat je eerder naar voren komt bij mensen waarvoor je binnen bereik bent. Met Tinder gold/plus krijg je 1 per maand, maar die verdween dus ineens bij me -O-

En ja, kan die wel gebruiken ja :')
Twijfel nog om 5 boosts te kopen, maar ja, toch weggegooid geld zegt de ervaring -O-

Dat is in iets andere bewoording wat ik bedoelde :P Heb je nog steeds plus/gold? Meende dat dat reeds was afgelopen. Mij lijkt het juist bloedirritant als iemand steeds weer bovenop de stapel komt. Als je een keer niet leuk genoeg bent, verandert dat de tweede of derde keer niet :P

Plus was afgelopen dus toen heb ik nieuw account gemaakt :+
Toen gold er op gezet om m'n vermoeden te bevestigen :P

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 13:19

Yvankaxx schreef:
Ik heb laatst wel iemand geliked die al een aantal keer voorbij was gekomen, was het vervolgens geen match _O-

Ja dat heb ik ook zo vaak!
Zelfs eentje waar mee ik een match was, maar vervolgens niet snel genoeg reageeerde ofzo dus ik was weer ontmatcht, zie hem zeker 3 x op een dag langskomen :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 14:13

Ik zie sommige mannen wel tig keer voorbij komen, super irritant, als ik je niet like na 1 keer dan gerust ook niet 2 of 3 of 4 keer :+

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 15:39

Ik kwam wel eens meerdere keren op een dag dezelfde persoon tegen, ik dacht dat het een foutje in de app was haha.

Geen date gehad dit weekend, de persoon waar ik een klik mee dacht te hebben heb ik amper nog gesproken na de ene avond en de match uit mijn dorp had het druk dit weekend maar nog wel contact.

Dus vrijdag avond maar lekker wezen stappen met een vriendin en een clubje mensen en het iets te gezellig gehad met iemand O:) hij wil me wel mee nemen op date maar is dus absoluut mijn type niet, dat slechte nieuws moet ik hem nog brengen -O-

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 15:41

Date 5 achter de rug en nog steeds niet gekust ... No way dat ik daarmee dus op vakantie ga :')

Blijft wel elke keer langer "plakken", dus misschien moet ik het maar gewoon eens op tafel gooien voor ik echt frustratie krijg :')

Aha, daarom komen mensen dus meermaals voorbij! Vroeg me dat al af, hoe dat kon :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 15:44

Linda_fleur, ik heb hetzelfde.. avond te gezellig gehad, daarna nog een keer gezien en er is wel een klik maar als ik het vergelijk met mijn huidige date is het zo anders, daar krijg ik echt een beetje kriebels van en wil hem echt heel graag weer zien, wordt al blij als ie appt Haha! En dat heb ik bij die ander niet, hoe lief hij ook is.. hekel aan om mensen te teleurstellen maar moet het toch gaan doen -O-

Woensdag zie ik mijn date weer en ondertussen liep er ook nog een andere date, niet handig, maar dat liep zo.. 1 via tinder mee afgesproken en de ander gewoon ontmoet in de kroeg (los van de persoon waar ik het hierboven over heb....).. zo heb je niks, zo heb je er 2. Vind het maar ingewikkeld want het zijn beiden echt hele leuke mannen. Maar goed ik focus me op degene die ik woensdag weer zie, de ander even op een laag pitje...

Diegene is trouwens dus die jongen die ik al jaaaaren op ieder feestje in de stad zie maar nooit op af durfde te stappen of zelf bezet was.. en via tinder een match had en nu dus 2x gedate.. ik bljjf het zo gek vinden, al jaren lang denken, dat is echt mijn type man! En zo zit je ineens samen te eten, moet er nog steeds aan wennen Haha.. :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 16:09

Wel echt super leuk Anne!

Ik krijg ook steeds mannen die buiten mijn afstandsrange vallen, erg raar. Is wel altijd een match als ik ze like.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 16:39

Belsje schreef:
Date 5 achter de rug en nog steeds niet gekust ... No way dat ik daarmee dus op vakantie ga :')

Blijft wel elke keer langer "plakken", dus misschien moet ik het maar gewoon eens op tafel gooien voor ik echt frustratie krijg :')

Aha, daarom komen mensen dus meermaals voorbij! Vroeg me dat al af, hoe dat kon :D

Volgens mij ben je dan gewoon gefriendzoned :+

Yvankaxx schreef:
Wel echt super leuk Anne!

Ik krijg ook steeds mannen die buiten mijn afstandsrange vallen, erg raar. Is wel altijd een match als ik ze like.

Klopt, dan hebben ze jou geliked dus krijg jij ze te zien. Dus ik ben in half Nederland zichtbaar :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 18:21

Anne, haha dit is er eentje waar ik zelfs niet nog een date mee zou willen afspreken. Super stom vind ik want het is echt een lieve jongen (en dat zet het gedoe met mn paardenman ook wel weer in perspectieven) maar ik weet dat het nooit wat zal worden.

Belsje, wauw hij durft je nog steeds niet te kussen? Lijkt mij gewoon dat dan die aantrekkingskracht er niet is.

Ik heb ook 'last' van matches waar ik dan achter kom dat ze 60 km verderop wonen... Vind dat echt niet zo'n probleem normaal gesproken maar heb momenteel echt niet zeeën van tijd om elke keer op en neer te rijden dus neem dat wel mee in mn overweging of ik diegene dan wel zou willen daten. En heen en weer chatten word ik ook wel zat dan.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 18:29

Anne date gewoon dapper door. Ondertussen ben ik wel kwijt wie welke date is, maar zolang je het leuk hebt én je zelf niet kwijt raakt.. daar ben ik wel een beetje bang voor, als ik dit zo lees. Heb eerder al iemand zien vluchten in mannen (niet perse seks), en nou ja. Beter werd het er niet van.

Na vijf dates nog niet gezoend.. dat is wel heel lang. Is er geen moment dat je zelf het initiatief kunt nemen? Heb ik destijds wel gedaan, ik werd er zo onzeker van dat er maar niets gebeurde dat ik hem vast heb gegrepen :') Daarna was het ook goed, schijnbaar moesten we die drempel over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 19:09

Farjen schreef:
[***] Super! Hoelang zijn jullie samen?

Vorig jaar rond deze tijd begonnen we met daten. We zijn 1 januari een jaar samen.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 19:54

Relaxed schreef:

_O-

Ben ook kwijt wie je aan het daten bent Anne! Zo lang je het zelf leuk vindt, gewoon lekker doordaten natuurlijk, maar heb wel het idee dat je iets serieuzers zoekt?

Heb je al een nieuwe date gepland Berdien?

Belsje, wauw 5 dates zonder zoenen? Date 1 zonder zoenen red ik nog wel (oke tegenwoordig niet meer :') ). Is er wel aantrekkingskracht tussen jullie? Of wat meer vriendschappelijk?

Ik heb geloof ik komende week een date :') hij is lekker sarcatisch, daar hou ik wel van. En eentje die ik volgend weekend wrs eindelijk zie!

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 20:08

Anne, geniet er van! Je leeft maar een keer.

Ik heb met mijn date van dinsdag een nieuwe date gepland, volgende week zaterdag gaan we wat doen :)
Verder ben ik ook met genoeg mannen aan het appen maar dat is meer tijdverdrijf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 22:53

5 dates nog niet zoenen, dan mist er toch iets lijkt me..

Anne date lekker door ;)

Dat mensen vaker langskomen.. dacht ook dat het een fout vd app was :+

Scharrel vanmorgen toch nog gezien, waren beide op tijd wakker en ah appen, kwam ie nog ff langs :o

Badoo... echt 200 matches in een dag, waarvan de helft kleiner dan ik.. wat een drama :n

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 23:30

Ik had pas bij de 3e date het lef gevonden om mn toen date te zoenen... hij liet dat aan mij over zodat hij zeker wist dat hij niet over mn grenzen heen ging, liet wel op andere manieren blijken dat hij me leuk vond

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 23:34

Leuk dat je een vervolgdate gepland hebt Tova!

Ahh fijn dat je je scharrel toch nog gezien hebt Relaxed :)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 07:36

Nou.. Ik heb het ook maar op mn gsm gezet. Zit nu op 24 matches.

Maar ik ben niet zo actief met het chatten :')

Heb contact met een hele leuke jongeman die ik uit real live ken. Dan weet ik zeker dat ik em leuk vind haha! Het gaat mij meer om de positieve aandacht.. van het woord relatie word ik al moe..

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 10:02

Zelf initiatief nemen doe ik sowieso niet :'). De 23ste gereserveerd bij mijn favo italiaan \o/ onder kerstboom met kaarsjes .... en deze week verlichting zoeken voor zijn nieuwe appartement normaliter.

Daar hangt overigens wel spanning, maar doen daar beiden niks mee. :+

Maar eens terug gaan swipen :')