Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ellen_ov

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 13:14

Haha zo wil je het hebben :') :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 19:50

Gisteren heb ik zo gelachen... buurman had een grote tv kast verkocht aan een dame en die had aangegeven dat ze alleen kwam. Dus ik was erbij om de kast op de aanhanger te zetten die ze mee zou nemen. Afijn, wij samen (die dame stak geen vinger uit, maakte totaal geen aanstalten om te helpen die kast in haar aanhanger te zetten) die kast op de aanhanger getild. Ze pakt haar portemonnee, loopt te zuchten, rommelt wat tussen het geld, en trekt er 20 euro uit om te betalen ipv de afgesproken 40 euro. Tja, ze vond 20 euro wel genoeg, hoop geneuzel dat er een kras op zat bla bla bla. Frank en ik kijken elkaar aan en zonder iets te zeggen pakken we samen die kast weer op uit de aanhanger en sjouwen hem naar binnen, waarop Frank gewoon de deur dicht smijt :') :')
Ze heeft er nog een paar minuten gestaan en is toen weggereden. Frank onderhand mopperend dat ie geen tijd had voor zulk gezeik _O- _O-

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 19:51

Ik denk dat Frank een heel grappige man is, geniale reactie! _/-\o_

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 19:57

Ik vind het vooral geniaal dat jullie zonder 1 woord te wisselen gewoon die kast weer uit de aanhanger trekken _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 20:42

Divers schreef:
Ik vind het vooral geniaal dat jullie zonder 1 woord te wisselen gewoon die kast weer uit de aanhanger trekken _O-

Ik ook. Top! Deze truc wordt zo vaak gebruikt. Heb ik een keer met een vaatwasser gehad. Ook ineens zeggen dat ze er minder voor geeft. Nou dan laat je hem staan, daar is de uitgang, doei. Maar toen wilde ze hem toch wel. Pfff ik houd daar zo niet van.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:14

Ik had er vorige week een iPhone 7 op gezet ivm aanschaf nieuwe telefoon. Krijg ik een melding (van iemand die pas 1 dag lid ks van MP) dat ze de telefoon wil overnemen maar of ik hem wil versturen naar haar zoon in Nigeria.

Heb haar gezegd dat hij voor een tientje minder weg mag en dat ze hem dan zelf maar moet opsturen. En guess what: nooit geen reactie meer gehad :')

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:22

@Gamblerscup: práchtig gewoon :D

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 22:34

vreemde verhalen weer hierzo :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 22:43

Hahaha geweldig GamblersCup :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 22:53

Ik zie haar al thuiskomen en het verhaal vertellen, dan ga je toch stuk :')

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 09:03

Ik ga nu al stuk haha, geniaal! Lekker droog ook, zie die vrouw daar ook zo staan (beelddenker). :')

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 12:53

Hahaha hier hetzelfde _O- Dit is een pareltje weer, bedankt.
Wat dacht die wel niet joh, wat brutaal. :') Zou niet durven..

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 12:57

Ik heb net een hele fijne koop gehad. Gisteren een grijze pikeur rijbroek gezien, nette prijs, een van de lusjes was naatje geknapt maar alles netjes op de foto en gemeld. Broek betaald en die is zojuist al thuis bezorgd incluus een doos chocola erbij in! *\o/* kan niet beter en dat lusje maak ik er zo weer aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 15:08

Hier ook weer 1 hoor. Wij willen wat ophalen. Geen probleem, of ik even wil doorgeven wanneer wij kunnen. Nou, dit weekend en door de week na 17.00 ivm werk vriend. Bericht terug of maandag gaat. Ja geen probleem! Ok goed, maandagvoormiddag dan. Euh nee... Na 17.00 door de week. Kan ik dan dinsdagvoormiddag? |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 15:12

DeMolenhoek schreef:
Hier ook weer 1 hoor. Wij willen wat ophalen. Geen probleem, of ik even wil doorgeven wanneer wij kunnen. Nou, dit weekend en door de week na 17.00 ivm werk vriend. Bericht terug of maandag gaat. Ja geen probleem! Ok goed, maandagvoormiddag dan. Euh nee... Na 17.00 door de week. Kan ik dan dinsdagvoormiddag? |o

-O- :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 15:21

DeMolenhoek schreef:

"Dinsdag, voor de middag van woensdag?"

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 19:01

Ik ben weer eens een ovenschotel aan het maken en kom er wederom achter dat dat niet ideaal is in de combimagnetron, hij wil niet goed door blijven draaien.
Dus meteen op marktplaats gezocht, eentje in de buurt en we gaan m vanavond al ophalen :)

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 21:52

Ik heb nu toch weer iets...
van de week iemand een bericht gedaan dat ik iets wilde overnemen, voor de vraagprijs (ging om 10 euro)
Kreeg als reactie dat er nog een geïnteresseerde voor mij was maar als het daarmee niks werd mocht ik het overnemen.
Krijg ik vanavond bericht of ik nog interesse had, wel graag vanavond laten weten ivm meerdere geïnteresseerden.
Dus ik stuur dat ik het nog steeds graag over neem en wanneer ik het zou kunnen ophalen.
En ineens word de prijs van de advertentie aangepast naar 20 euro.. :Y)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 22:13

Kirja schreef:
van de week iemand een bericht gedaan dat ik iets wilde overnemen, voor de vraagprijs (ging om 10 euro)
Kreeg als reactie dat er nog een geïnteresseerde voor mij was maar als het daarmee niks werd mocht ik het overnemen.
Krijg ik vanavond bericht of ik nog interesse had, wel graag vanavond laten weten ivm meerdere geïnteresseerden.
Dus ik stuur dat ik het nog steeds graag over neem en wanneer ik het zou kunnen ophalen.

Ok, doei! :')

Alsofje achterlijk bent en het niet door hebt! :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 23:06

Haha, daarom zet ik altijd in mijn bericht dat ik het graag overneem voor de vraagprijs van €.. Kunnen ze het later wel aanpassen, maar als ik akkoord heb is het duidelijk voor welk bedrag.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 02:33

Tallie1979 schreef:
Kirja schreef:

Ok, doei! :')

Alsofje achterlijk bent en het niet door hebt! :')

Ik maak soms dan printscteens haha :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 09:03

Ik heb een hoop advertenties die bijna verlopen waren eraf gehaald en opnieuw geplaatst.
Het paardenspul wil ik echt wel verkocht hebben, de schoenen zet ik desnoods ergens onderin een kast en de kledij gaat hierna de container in. Of ik moet een keer op een rommelmarkt gaan staan.

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 10:01

@varekaj, wat voor paardenspul verkoop je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 18:46

Een crassaert springzadel, een cognac hoofdstel, dekje + oortjes smaragd big square van eskadron, een beige vzh zadeldoek van Lamicell en een witte dressuur van Eurostar. Alles maat full.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 18:34

Bah ik heb hier echt de pest in zeg, geef bewust geen waarderingen omdat ik daar helemaal niet op zit te wachten, vind het toch maar een systeem wat van geen kant klopt.

Iemand die interesse in mijn konijntjes had maar elke keer super traag reageerde, 1x per 2 dagen ofzo. Ik kan de konijntjes dit weekend bij mijn staleigenaar kwijt maar wou diegene een kans nog geven, haar opgevenment gevraagd in welke ze interesse heeft want dan kan ik die andere dit weekend alvast wegbrengen.
3 dagen geen antwoord gehad, vandaag bericht dat ze met een andere verkoper in gesprek zijn die meer geduld had als ik, en een waardering achtergelaten van 1 ster -:(- gelukkig haar ook gewaardeerd met 1 ster.