Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 11:01

Wat leuk, DNIEZE! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 11:02

Leuk al die succesverhalen!

Mijn tinderdate heeft ook de upgrade naar vriend gemaakt haha <3

Dnieze, dat klinkt ook gezellig en positief!

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 11:07

klinkt goed Dnieze, op naar de volgende date.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 11:48

Echt leuk om de succesverhalen te lezen. Het zijn er zo te zien genoeg.

Leuk Dnieze. Alvast veel plezier zaterdag.

Verslagje van mijn 2e date van gisterenavond...
Het liep een beetje anders dan de bedoeling was...
Zijn ex had ineens wat te doen gisterenavond dus moest hij zijn zoontje ophalen. Gevolg dat ik eerst met een klein schattig mannetje tegen me aan pieter konijn heb zitten kijken totdat het zijn bedtijd was haha...
Hij wilde in het begin daarna niet slapen dus dat was voor mijn date wel een beetje vervelend. Hij wilde natuurlijk mij aandacht geven!
Maar uiteindelijk eten besteld en een film gekeken... en tot 2 uur vannacht gekletst en geknuffeld...
Hij kan echt heerlijk knuffelen wauw ...
Maar wel rustig aan gedaan wat heel fijn was.
Hij slaapt met zijn zoontje in 1 kamer dus om het niet verwarrend voor hem te maken lag hij bij hem en was ik gewoon een vriendin die is blijven slapen op de bank...(want dat was praktisch omdat hij veel dichterbij mijn werkt woont dan ik)

Hoop dat hij het wel weer net zo fijn vond als ik en dat we elkaar echt vaker gaan zien!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:43

Sure_lee: daar zou ik wel vanuit gaan als hij je voorstelt aan zijn zoontje!

Hoor het weleens om me heen dat kinderen erg snel voorgesteld worden. Ik heb zelf geen kinderen maar mijn mening is toch echt dat je de kinderen pas voorsteld op een moment dat het serieus wordt. Dus ook niet als zomaar 'een vriendin', ook kids zijn daar zo fijn gevoelig voor.. al weten ze niet eens wat het verschil is, voelen ze dat wel..

Idinn: leuk dat hij nu je vriend is :)!

En alle succesverhalen hier, het geeft hoop haha!

Hier inmiddels weer een maand aan het daten met de afgelopen zomer 'knappe in het wild ontmoette jongen'. Nooit gesproken of we exclusief zijn, ik ben dat en ga er vanuit dat hij dat ook is. Verder lekker rustig aan. Ook al even geen tinder meer.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:48

ik had ook een man die ik 6/7 keer heb gezien met een zoontje, maar die wou naar de 3de keer ook al afspreken met zoontje erbij..
Nou ik zit daar absoluut niet op te wachten!
Niet omdat ik niet van kinderen hou, absoluut niet maar ik vind dat echt veel te snel en sneu voor het kind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:59

Ik ben daar ook echt niet voor.

Dat zou na 3 maanden eens bespreekbaar gemaakt kunnen worden hier. En dan nog heeel rustig aan dus idd als een vriendin iets leuks doen ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 13:39

Ik zie er niet zo veel slechts in als iemand niet wordt voorgesteld als 'de nieuwe mama' oid. Op de manier van sure_lee lijkt het me eigenlijk gewoon prima.

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 14:13

Robijntjah schreef:
Ik ben daar ook echt niet voor.

Dat zou na 3 maanden eens bespreekbaar gemaakt kunnen worden hier. En dan nog heeel rustig aan dus idd als een vriendin iets leuks doen ofzo.

Hier sluit ik mij ook bij aan.

@Sure_lee Wat vindt je er zelf van dat je na de tweede date zijn zoontje al ziet? Belangrijkste is dat jullie je er goed bij voelen denk ik. :)

Wat leuk om te lezen dat er toch zoveel succesverhalen zijn! Geeft toch hoop :')

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 14:57

Ik heb er geen enkel probleem mee. Ik had ook nee kunnen zeggen toen hij zei dat hij een "probleem" had.
Ik vind het juist fijn dat het gaat zonder gedoe of iets wel gewenst is of zo hoort.
Zoontje had er zo te merken ook echt geen moeite mee. Hij wilde ook niet dat ik naar mijn werk ging vanmorgen haha. Hij is overigens net 3. Ik denk persoonlijk dat ze op die leeftijd minder door hebben van verhoudingen en relaties dan vanaf een jaar of 5.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 15:56

sure_lee,

Klinkt voor jou ook als een geslaagde avond zo te lezen... Super hoor!
En wat betreft het kennis maken met zijn kind, ja ieder doet het op zijn eigen manier natuurlijk en als hij jou voorstelt als gewoon een vriendin zijnde is er in mijn ogen niks aan gelogen want je bent officieel nog niet zijn vriendin toch?
Geniet er van....

Toen we gister avond gedag zeiden tegen elkaar, ik wou hem netjes 3 kussen op de wang geven maar meneer dacht er anders over en gaf me een heerlijke zoen.... haha ;)

Hij stuurde nog, je schrok toch niet dat ik je zoende... best schattig :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 19:24

Klinkt wel leuk shirley, komt er een vervolg of nog niets gehoord?

Dnieze: haha lekker subtiel! Maar opzich wel fijn als een man dat tenminste durft te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 19:32

Yessss morgen 2e date. Heb met m'n grote mond aangeboden om te koken :')

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 19:48

Wat leuk Dnieze! Ik hou wel van dat soort spontane dingen...
Ik ben zeker nog niet officieel zijn vriendin. Dit was de 2e date haha
Waarschijnlijk is het vervolg op maandagavond. Moet mijn ex alleen even lief aankijken of hij de paarden dan weer wil doen. Vraag ik morgen wel ofzo. Hij heeft ze gisteren ook al gedaan.. dus ff wachten met vragen lijkt me beter...

Haha fijn Robijn.... wat ga je maken?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:00

Ik ga echt niet voor deze date koken. Hij werkt in de horeca (als manager) en heeft de koksopleiding gedaan. Kom ik daar aan met mijn Jamie Oliver recepten :') Nope nope nope. Als er gekookt gaat worden, dan doet hij dat maar :d

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:26

Joh als jij het maar kookt, dan vindt ie het sowieso al wel lekker :+

Aahw vriendje had het idee tussen kerst en nye dat ik niet echt interesse had of gigantisch twijfelde. Omdat zijn hints om alweer af te spreken niet over kwamen. Uhm ja nou die van mij ook niet bij hem :')

Dnieze, niet de bedoeling maar dus ook niet vervelend. Lief dat die er naar vraagt haha

Robijn, kookse morgen! Weet je al wat je gaat maken?

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:53

Snotverdorie, mijn tinderman waarmee ik nu exclusief ben, heeft een nare wending gekregen. Ik ben erachter gekomen dat hij meerdere seks maatjes heeft/had her en der tot zelfs nog 4 weken geleden.
We zijn dan pas een week 'exclusief', het heeft mij een behoorlijke opdonder gegeven. Want hij heeft erover gelogen.
Toen ik hem ermee confronteerde brak hij letterlijk, lag op de grond tw huilen voor een uur.
Toen kwam er eindelijk uit dat hij commitment issues heeft en niet weet of hij het kan opgeven om met anderen naar bed te gaan.
Toen begon ik mijn spullen in te pakken om te vertrekken en toen brak hij weer.
Hij zei dat de realisatie van mij kwijt raken (toen ik begon in te pakken) hem zo diep raakte dat hij er alles aan wil doen om mijn vertrouwen terug te winnen en het echt met me wil proberen. Hij bood zelfs aan dat hij zijn telefoon wil linken aan mijn telefoon zodat ik alle inkomende berichten kan lezen. Dit heb ik uiteraard geweigerd.
Maar ik ben nu zo in de war, zo verdrietig, ik voel me zo verraden. Hoe kan ik hem nu nog vertrouwen?
Zal hij echt voor me gaan, of zijn het loze woorden en doet hij het straks gewoon weer?
Ik ben even helemaal in de war en gebroken..
Technisch gezien is hij niet vreemdgegaan, maar de leugens.. liegen over seks hebben met anderen terwijl we steeds serieuzer werden en ook seks hadden....

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:09

Phoe heftig Babeth. Ik zou dat ook zeker niet tof vinden.
Daarbij vind ik zijn reactie dan ook erg heftig....
Ik weet niet hoe diep je gevoel al voor hem is. Maar bij zo'n reactie zouden mijn alarmbellen afgaan. Klinkt als iemand die echt wel oprecht spijt heeft maar er eigenlijk niks aan kan doen en toch wel weer de fout in gaat op den duur.
Maar ik kan er helemaal naast zitten natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:11

Als je nu al, terwijl er nog niets is, je zo verraden voelt enzo, dan zou ik het als ik jou was afkappen. Je hebt nu nog geen hele sterke gevoelens voor hem en zit nog niet in een diepgewortelde relatie, dus nu is het nog "makkelijk". En als hij er nu al over liegt... als hij je echt helemaal geweldig vond zou hij dat niet doen. Ik zou het afkappen. Het is niet leuk, maar als je je nu al zo voelt dan weet ik niet of het je gelukkig gaat maken in de toekomst.

Een relatie moet iets toevoegen aan je leven, zeker in het begin moet het je "verrijken".

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:16

Hier zou ik ook mee stoppen want op dat gebied pas je gewoon echt niet bij elkaar dan.. Mijn vorige date had ook nogal wat bedpartners gehad en veel geëxperimenteerd om het zo maar even te zeggen terwijl ik een monogaam preuts meisje ben, zeker in vergelijking met hem. :D

Ik ben heel blij dat ik nu iemand heb die ook niet zo'n enorm mega libido heeft en ook niet de behoefte heeft om alle mogelijkheden te moeten uitproberen. :')

Het is fijn, en zeker ook belangrijk vind ik, als je wensen op seksueel gebied ook overeen komen.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:22

Babeth hoe leuk vind je hem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:22

Dat is geen beste start van een relatie.. Beter dat je er nu achter komt :(:)

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:30

Hmm wat lastig. Kan me voorstellen dat je rationeel gezien denkt "wegwezen", maar je gevoel het tegenovergestelde. Het liegen lijkt me het meeste poedersuiker in dit verhaal. Denk dat je jezelf de vraag moet stellen of jij hem hierna nog wil en kan vertrouwen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:32

Heb je hem er eerder bewust naar gevraagd? Of heeft hij het niet verteld? Jullie waren toen immers nog niets... Maar, enorm ruk is het wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 22:04

Gezien mijn eerdere ervaringen zeg ik: Nu eruit stappen. Later wordt het alleen maar moeilijker.

Ik heb echt nog geen idee wat ik ga maken. Help :')