Hier staat cheesecake op van PS, hmmm!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Verzenden zou ik graag via Kiala doen, maar kan dit niet onderling afgesproken worden? Ik zou het sonde vinden om 6.95 te betalen als ik hem ook voor 3,95 kan ontvangen
DeMolenhoek schreef:Lekker Lisitano! Moet ik ook maar eens maken
En ja, met de doos. €6,95 verzendkosten is te gek voor woorden. Hier verzenden aan €7,35. Is de moeite niet toch? Ik ga lekker kijken naar de foto's van wie wat krijgt en zo meegenieten
Invisible schreef:Daarom denk ik dat we ook even kijken waar iedereen ong woont, yv woont 7 km verder, dus dat is goedkoper dan verzenden. En met brievenbus pakket kun je weer niet veel in kwijt om te ruilen..
Maar dat lawaai 
Skessa_ schreef:Jij welStomme woodwicks
Sorry! Irritant dat jouwe zo dwars is 
Invisible schreef:Zullen we anders eerst een lijstje maken wie mee wil doen? Kijken of er genoeg belangstelling voor is
Ruilen waxmelts
Invisible - Jolanda woont in Wateringen
Lisitano - Nikki, Den Haag
Als je gek wordt van het geknetter bied ik mij wel aan hoor
Ik ben heel nieuwsgierig hihi.Invisible schreef:Skessa_ schreef:Had je trouwens enveloppie nog binnen?
Nog niet.. Wel gister post gehad dus denk vandaag!!
Hoop dat ie er nu bij zit dan!
Yv_ schreef:Ik zou op zich wel mee willen doen hoor, maar ben bang voor "iets". Iets is een nette verwoording
. Ik wacht nog eventjes af
.
Overigens. Afhankelijk van het aantal dat er mee gaat doen, heb je die doos eens per paar maanden. Dan lijkt me 7€ best meevallen.