Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Paypall zou ik ook zeker niet aan maken!
Telefoonnummer geven hebben wij ook in enkele gevallen gehad. De persoon had nogal slechte ervaring met via MP kopen en wilde een beetje 'gerustgesteld' worden door persoonlijk contact.
xx_Lyzet schreef:Of mails komen weer niet aan van marktplaats. Daarom zet ik tegenwoordig in de advertenties mijn emailadres bij.
Heb nu iets aparts en nog nooit meegemaakt...
Iemand wilt iets via bokt van me overnemen. Nou prima. Nu vroeg ze on mijn bankgegevens, en telefoonnummer want via google was ik niet te vinden. Nee, dat klopt want mijn gegevens zijn geheim en dus is er dan niks te vinden. Ik ben geen voorstander om mijn vaste telefoonnummer aan een wild vreemde te geven. Ook wilde ze via paypal betalen, maar helaas heb ik geen paypal.
Wat zouden jullie doen?
xx_Lyzet schreef:Ja precies.
En nee ik ga geen paypal aanmaken.
Ligt misschien aan mij hoor, maar ik vraag eigenlijk nooit om telefoon of andere contact gegevens!
Vind alleen altijd heel jammer en sneu tegenover iemand een verkoper waae niks mis mee is. Dat ze ooit een slechte ervaring hebben gehad en ze het dan ook niet meer aandurven bij een ander. Alsof iedereen zo slecht moet zijn!
Gydja schreef:PayPal gebruik ik ook alleen voor eBay. Hier kan Nederland zou ik er niet mee willen betalen. Of nou ja geen geld van willen ontvangen. Je kan namelijk heeeeel makkelijk geld terug eisen.
Kirsha schreef:De manier waarop ook'Dat zou handig zijn'
![]()
Pff... Ik heb via Facebook een pad overgenomen van iemand. Vrijdag 1,5 week terug geld overgemaakt, stond er vorige week maandag op. Dinsdag is het verzendlabel van Kiala aangemaakt (kreeg het nummer al direct) maar het pakket zelf is nog altijd niet verzonden... Vrijdag kreeg ik bericht dat ze het vergeten was en het zaterdag zou versturen. Ik heb nog altijd niets gezien of gehoord dus ik heb gisterochtend een bericht gestuurd maar nog niets gehoord