Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Dat vermoeden had ik al te zien aan de foto's.
Ik vind het dan ook een beetje misleiding, aangezien je over 40x gebruikt praat (of te wel 2 maanden).
En daarbij praat je over nieuwprijzen, terwijl je het zelf niet nieuw gekocht hebt.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik gezien de foto's een bod van € 150.- helemaal niet verkeerd is.
Jadeleigh263 schreef:Toen ik 2 keer dezelfde ad plaatste op marktplaats toen kreeg ik meteen een mail van makrtplaats dat de foto's en de beschrijving met elkaar overeenkomen e ndat dus 1 van de 2 ad's werd verwijderd. Ook hadden ze tegen mij gezegd dat als ik dit weer deed ik geblokt kon worden.. omdat je dan misbruik maakt van gratis ad's
Ik wist het eerst niet, snap wel dat je niet alles 100x mag plaatsen maar ik wilde die andere advertentie verwijderen en nog geen 5 min laten kreeg ik al dat berichtje hahaha.
Die zijn tenminste wel lekker wakker en oplettend!
chelle_dora schreef:kiki1976 schreef:Dat vermoeden had ik al te zien aan de foto's.
Ik vind het dan ook een beetje misleiding, aangezien je over 40x gebruikt praat (of te wel 2 maanden).
En daarbij praat je over nieuwprijzen, terwijl je het zelf niet nieuw gekocht hebt.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik gezien de foto's een bod van € 150.- helemaal niet verkeerd is.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Nieuwprijzen zijn interessant, maar ook overal verschillend en met het oog op de foto's zou ik in m'n handjes knijpen met 150 euro.
bugpluisje schreef:kiki1976 schreef:Hahahha ik had bij alle ad's tip een mod aangeklikt.
Ze heeft er al meer opgelicht, dus weg met dat mens!
ik ook voor alles wat niet goed stond (en vermoedde al dat zij degene was die hier kort voorbij kwam inderdaad)
Shirley schreef:Er staan er weer vier
Heb ze allemaal maar weer gemeld !
Onbegrijpelijk dat iemand met een ban gewoon kan adverteren
Celiien schreef:Ik meld haar ook elke keer!
Romylover, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd!
Maar als ik lees dat je spullen overloopt van anderen, om die vervolgens te verkopen op marktplaats, zonder dit te vermelden/net doen alsof het van jou is...
Ik vind het persoonlijk niet netjes en zou mogelijkerwijs als ik dit hoorde en niet wist wie er achter zat, in dit geval jij dus, melden bij marktplaats oid!
Probeer dan in de adv te verwerken als staat dat het gebruikt is. Want wie zegt dat de eerste eigenaar (of ook wel tweede misschien?) wel eerlijk daarover is?
Nogmaals, is alleen als tips bedoeld en niet vervelend !