Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 15:29

Zebrastreep schreef:
Zo stom stom stom van mij

Hete melk over mij geen gekregen moet straks naar de huisarts.

En jemig dit doet goed zeer al neemt het nu wel iets af.

Ho oliebol.. beterschap :(:)

Dierenarts vermoedt een lichte hernia in de nek / hoge rug van m'n hond.. |( Pijnstiller en rust, enkel aan de riem wandelen..

Even egoïstisch maar die hond is momenteel alles wat ik heb om sommige dagen door te komen. Absolute hoogtepunt nu is dan ook zijn dolle 5 minuten in de weilanden wanneer die als een zotje rond rent.
Mag dus voor een lange tijd niet en uuuugh :(

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 15:59

JustMe8484 schreef:
Maar een dropketting is super lekker! Ik krijg daar nu helemaal zin in!

(Sorry, geen nuttige toevoeging, maar ik meen het wel.... )

Ohhh ik wil ook een dropketting : :9

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 16:15

Jaaaa, met zo'n nibbit chipje er aan. :9

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 16:40

Captain schreef:

Zonder is het geen ketting toch? Maar gewoon een dropveter... :D

Edit: ik wil nu echt een dropketting!!! Het is dat we niet echt winkels in de buurt hebben. Anders hadden mijn kinderen (inclusief vriendinnetje) nu geluk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 16:42

Captain schreef:
Ik wil nu Nibbits. ;(

Het waait, het is koud, m'n knie doet pijn en ik zit onder de witte paardenharen, waaronder van die kleine prikhaartjes, want ik was zo bijdehand om een van de bontjes op stal vast te houden tijdens het scheren. :') Mijn volgende paard wordt een naaktkat en ik ga nooit meer op een stal staan met hoofdzakelijk bonte paarden. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 16:49

Ja love die kettingen, maar ze is nu nog op een leeftijd dat ik iets mag maken en dat vind ik dan stiekem best wel tof. En ze wil ook nog eens alles Peppa Pig. Dus ik maak luchtballonnen van Peppa Pig met een bellenblaas en een doosje rozijntjes. Dat is wel een beetje over the top maar niet zo hysterisch als de moeder die voor ieder kind een eigen sleutelhanger met naam maakte. Toch?

En dan voor het feestje thuis een tafekleed, slingers, een sjerp. Alles Peppa.

Peppa en Frozen. Je zal maar 4 worden, paasei.

Is ook nog een ergenis: ze heeft schijt aan ons hippe designfietsje. Ze wil een Frozen fiets net zoals ons buurmeisje. #)

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 16:53

Ik heb gruwelijke honger en mijn vriend is sporten en dat kan nog wel uren duren voor die terug is. Maar ik heb geen idee wanneer. En ik wil samen naar de mac want ik heb zin in mac maar hij is er dus niet. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 16:58

Ik krijg 6 euro terug van de motorrijtuigenbelasting. Dus nu heb ik een brief gekregen waarin staat dat ik mijn rekeningnummer moet doorgeven.
Het is altijd automatische incasso geweest, wat ook niet wijzigt, want ik heb gewoon een nieuwe auto. Maar oké.

Dus ik naar de website, moet ik een formulier uitprinten en invullen en per post opsturen. Welk jaar is dit :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:10

Ik zit in het verband maar gelukkig valt de schade nog enigsinds mee. Tweedegraads brandwonden met blaren maar oppervlakkig dus ik ben eigenlijk heel erg opgelucht.

Gaat volledig genezen maar wel erg vervelend ik ga nu in joggingbroek en 1 slipper naar Groningen :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:26

Nyaleti schreef:
Zebrastreep schreef:
Zo stom stom stom van mij

Hete melk over mij geen gekregen moet straks naar de huisarts.

En jemig dit doet goed zeer al neemt het nu wel iets af.

Ho oliebol.. beterschap :(:)

Dierenarts vermoedt een lichte hernia in de nek / hoge rug van m'n hond.. |( Pijnstiller en rust, enkel aan de riem wandelen..

Even egoïstisch maar die hond is momenteel alles wat ik heb om sommige dagen door te komen. Absolute hoogtepunt nu is dan ook zijn dolle 5 minuten in de weilanden wanneer die als een zotje rond rent.
Mag dus voor een lange tijd niet en uuuugh :(

Beterschap met woef toegewenst.
Hier een kleine ergernis. Termijnbedrag van de energie is van hun kant uit verlaagd. Ik heb hem lekker weer terug gezet naar wat ik eerst betaalde. Hoe durven ze :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:30

Hele dag niks gedaan, pas na 12u wakker, net pas ontbeten (wat niet zo lekker was want ik had wat anders geprobeerd. Achja) en nu ben ik “moe”/lam. Heb gewoon echt nog niks gedaan behalve wat was in de wasmand gegooid, afwas gedaan en wat eten klaar gemaakt.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:35

kampioen2be schreef:
Dat ik zo moet "nablijven" vanwege veel mensen die fouten hebben in bronvermelding terwijl ik het gewoon goed gedaan heb. Mind you; laatste jaar uni student hier :+

Volgens APA richtlijnen?

Dat blijft een feestje (not :') )

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:38

Femke_Tweety schreef:
kampioen2be schreef:
Dat ik zo moet "nablijven" vanwege veel mensen die fouten hebben in bronvermelding terwijl ik het gewoon goed gedaan heb. Mind you; laatste jaar uni student hier :+

Volgens APA richtlijnen?

Dat blijft een feestje (not :') )

Oh nee nee wij hebben een eigen methode - De Buck. Maar ik had eigenlijk maar een heel klein foutje dus ik heb gewoon heel erg duidelijk aangegeven dat ik niet van plan was om te blijven :D
Hadden wij maar APA, ik moet nu alles met de hand doen, en alles moet op een andere manier verwezen worden |(

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:38

Mijn fjorden verharen (waarom maken die een wintervacht geschikt voor een poolwinter hier?), mijn langharige katten verharen (crèmekleurige Noren en kruising sybeer met vooral wit en een Britse witte langhaar). Dus overal witte en crème kleurige haren in huis, op mijn kleren etc.

Ik ga zo maar weer stofzuigen.

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:39

Bloemetje75 schreef:
Mijn fjorden verharen (waarom maken die een wintervacht geschikt voor een poolwinter hier?), mijn langharige katten verharen (crèmekleurige Noren en kruising sybeer met vooral wit en een Britse witte langhaar). Dus overal witte en crème kleurige haren in huis, op mijn kleren etc.

Ik heb van de week zo'n haren roller over de hond gehaald - hielp wel hoor :=

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:43

kampioen2be schreef:
Bloemetje75 schreef:

Ik heb van de week zo'n haren roller over de hond gehaald - hielp wel hoor :=

De twee Noorse boskatten kan ik stofzuigen. Mijn fjorden hoogstwaarschijnlijk ook (zou me verbazen als ze zouden reageren met meer dan opkijken wat het mens weer heeft verzonnen). De sibeer mag mijn dochter zo gaan kammen. Gelukkig vind hij dat gezellig. De Britse langhaar is de lastigste. Wil niet gekamd en al helemaal niet gezogen….

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:53

Ik ben zwaar allergisch voor katten dus alleen deze post zorgt er al voor dat ik de zakdoekjes er weer bij pak :P

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 18:04

Dat de situatie thuis zo hoog is opgelopen dat ik mijn spullen en de spullen van de hond gepakt heb en voorlopig bij mijn zus bivakkeer.
En hoe nu verder? Ik heb werkelijk waar geen idee. ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 18:12

Bloemetje75 schreef:

Ik wil je fjorden wel poetsen! Ik vindt dat uitharen zo leuk :') Mijn fjorden hebben ook super veel haar.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 18:27

CupCakes_ schreef:
Dat de situatie thuis zo hoog is opgelopen dat ik mijn spullen en de spullen van de hond gepakt heb en voorlopig bij mijn zus bivakkeer.

Ik weet niet wat er aan de hand is en dat hoeft ook niet maar wil je veel sterkte wensen :(:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 18:27

Loeky01 schreef:
Hele dag niks gedaan, pas na 12u wakker, net pas ontbeten (wat niet zo lekker was want ik had wat anders geprobeerd. Achja) en nu ben ik “moe”/lam. Heb gewoon echt nog niks gedaan behalve wat was in de wasmand gegooid, afwas gedaan en wat eten klaar gemaakt.

Ik bedoel, je hebt de afwas gedaan. Dat is voor mij altijd al reden voor een feestje. Niet te hard zijn voor jezelf :(:)

Sterkte cupcakes :(:)

Ik heb ineens weer extreme krampaanvallen in mijn buik, en ik zit nog minimaal 2 uur op het werk...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 18:38

CupCakes_ schreef:

Sterkte!

Voor de mensen die benieuwd zijn naar het vervolg van dat ik met 2de paasdag op hoge poten vertrokken ben bij mijn ouders:
Ik heb gistermiddag een goed gesprek met mijn vader gehad en savonds lang met mijn moeder geappt hierover.
Ze heeft geluisterd naar wat mij allemaal dwars zat en daarna haar excuses aangeboden. Ze heeft ook aan gegeven een gesprek te gaan voeren met mijn broertje over de manier waarop hij discussieert met mij. Ik heb eigenlijk goede hoop voor de toekomst :o

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 18:44

Wat goed MDH! Het was naar, maar fijn dat het dan toch ergens goed voor is geweest :)

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 18:44

Dat klinkt goed M_D_H !

heel veel sterkte CupCakes!

Urbanus, kom met de hele klas naar Leidschendam, naar de Peppa Pig speelwereld *\%/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 18:47

prompter schreef:
Dat klinkt goed M_D_H !

heel veel sterkte CupCakes!

Urbanus, kom met de hele klas naar Leidschendam, naar de Peppa Pig speelwereld *\%/*

Van. M'n. Leven. Niet.

Ik ben er zo allergisch voor :')

Fijn dat je moeder heeft geluisterd Dees!