Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.Jarig

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 07:27

Sterkte Raineri en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 08:00

He bah raineri, sterkte!

Hier helaas ook weer single, maar voorlopig nog niet zover dat ik alweer op een datingsite ga staan :+

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 09:56

Raineri, Sterkte en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. :(:)

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 10:08

Hier ook weer single na lange tijd met die collega.

Als ik de verhalen zo lees, dan blijf ik nog wel ff van de dating sites af :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 11:15

Chickyy schreef:
He bah raineri, sterkte!

Hier helaas ook weer single, maar voorlopig nog niet zover dat ik alweer op een datingsite ga staan :+

Jij was toch diegene die weer terug was gegaan naar de ex-vriend?
Jammer dat het toch niet heeft gewerkt.

Sterkte Rainieri

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 11:58

Ach charootje. Jammer.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 19:43

Sterkte met je vader :(

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 20:30

Jammer voor de singles! :(

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 22:27

Heb echt een beetje gemopperd en spijt gehad de afgelopen weken dat ik weer was gaan daten met die kerel en het dus zo stuk liep en ik niks meer hoorde op mn laatste vragen. Vandaag berichtjes gehad en hij stelt zich erg kwetsbaar op, het is echt zijn binding door trauma en hij is gestart met intensievere therapie na ons laatste contact omdat juist doordat ik zo dichtbij kwam hij beseft dat hij dingen moet verwerken en dat ik de eerste ben geweest in jaren en het veel losmaakte. Fijn want dat is echt wat mijn gevoel ook zei. Normaal ben ik helemaal van de 'he is just not that into you' maar het voelde gewoon anders.
Dus nu ergens wel een einde maar kijk er wel met een liefdevoller gevoel op terug dat ik de connectie heb mogen voelen.
Alsnog heb ik wel even de tijd om alles los te laten, maar dat is prima.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 22:31

Fijn dat je er toch met een fijner gevoel op terug kan kijken :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 07:58

Dat is fijn dat je er zelf nu wel positiver op terug kijkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 08:54

Wat fijn Steenbok! Klinkt als een mooie afsluiting en hopelijk kan je het niet loslaten en heb je er geen spijt meer van.

Hier gaan we vrijdag op 2de date, heb er stiekem best wel zin in. Merk dat ik deze man toch wel heel interessant vind, ondanks dat we echt amper appen/contact hebben maar wel elke dag op zn minst even een berichtje wat ik dan wel weer super fijn vind.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 21:41

Hoe is het hier?

Ik begin me oprecht af te vragen wat er mis is met mannen. En met mij, ondertussen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 21:55

Same

Ik swipe weinig maar had laatst weer een kerel. Best een aardige vent. Maar hij bleef maar doorgaan over muziek / concerten. Ik heb wel 5x geprobeerd iets anders aan te kaarten.

Maar hij snapte niet dat ik niet naar concerten meer ging. Want dat was het leukste ooit (?). Dat ik zelfs niet naar Taylor Swift, Coldplay en Lana del Rey wilde snapte hij al helemaal niet. Dat waren zijn favoriete artiesten. Hij was namelijk echt een muziekliefhebber. Heb letterlijk 3x moeten zeggen waarom ik niet naar concerten wilde. En dat muziek niet echt iets is wat ik veel luister. Luister namelijk vooral podcasts. En hij zei “muziek is echt belangrijk voor me”. Was m’n aardigheid op en zei ik “ja dat idee had ik al.”

Toen zei hij bloedserieus: wat gaf het weg?

Dude. Read the room. Pak een ander onderwerp.

Gefeliciteerd. Je bent net als 1/3e van Nederland fan van Taylor Swift. Jij kenner. Jij oprechte muziekfanaat.

En ik heb een tijdje terug m’n directe buurman ontmoet. Man van mijn leeftijd. Aardig. Maar meer niet. Plus het is m’n directe buur???

Heb daar laatst een avond gezeten en hij wilde dat ik die dag erna een film kwam kijken. En hij appte ook steeds etc. Nee. Nee. :7

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 18:36

Zonnetje81 schreef:
En heeel veel tussen de 30-55 “weet ik niet”. Bijzonder dat je dan nog steeds niet weet wat je wil.

Ik ben 42 en weet niet wat ik wil. Wie weet komt er eens zo'n leukerd voorbij die alle ratio laat verdwijnen. Zo niet, dan weet ik het nog zo net niet. Aangeven ik zie wel geeft die ruimte.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 18:42

MarlindeRooz schreef:
Same

Ik swipe weinig maar had laatst weer een kerel. Best een aardige vent. Maar hij bleef maar doorgaan over muziek / concerten. Ik heb wel 5x geprobeerd iets anders aan te kaarten.

Maar hij snapte niet dat ik niet naar concerten meer ging. Want dat was het leukste ooit (?). Dat ik zelfs niet naar Taylor Swift, Coldplay en Lana del Rey wilde snapte hij al helemaal niet. Dat waren zijn favoriete artiesten. Hij was namelijk echt een muziekliefhebber. Heb letterlijk 3x moeten zeggen waarom ik niet naar concerten wilde. En dat muziek niet echt iets is wat ik veel luister. Luister namelijk vooral podcasts. En hij zei “muziek is echt belangrijk voor me”. Was m’n aardigheid op en zei ik “ja dat idee had ik al.”

Toen zei hij bloedserieus: wat gaf het weg?

Dude. Read the room. Pak een ander onderwerp.

Gefeliciteerd. Je bent net als 1/3e van Nederland fan van Taylor Swift. Jij kenner. Jij oprechte muziekfanaat.

En ik heb een tijdje terug m’n directe buurman ontmoet. Man van mijn leeftijd. Aardig. Maar meer niet. Plus het is m’n directe buur???

Heb daar laatst een avond gezeten en hij wilde dat ik die dag erna een film kwam kijken. En hij appte ook steeds etc. Nee. Nee. :7

Lees dit nu pas :') sommige mensen zijn zo kinderlijk dat ze gewoon niet beseffen dat sommige mensen gewoon andere dingen leuk vinden?
Ik vind sommige anime leuk. Niet iedereen vind dat zo leuk. Kan me er niet over opwinden, tenzij iemand denigrerend doet erover. Maar dan is het ook snel klaar.
Is het gesprek nog voortgezet? Of gaan jullie romantisch naar een Swift concert? <<)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 21:46

Ik heb hem ontmatcht want hij snapte het niet. _O-

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-25 21:49

Haha die kan beter z'n droom vrouw vinden bij een concert!

Hier begint m'n ergste gevoel wel te zakken dus ik dacht laat ik maar wat positieve afleiding zoeken om de rest van m'n gevoel ook weg te kunnen stoppen :') . Voel me qua energie eindelijk weer beter gelukkig. Dus ik heb de app maar geopend. Leuk weekje ook komende week met vriendinnetjes lekker wat ondernemen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 07:49

Mannen die na dit weekend als profielfoto op Tinder een foto hebben bij een demonstratie met een hele grote Nederlandse vlag in hun handen.

Nee Gerrit ik zag aan je hoofd al dat je niet goed was. :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 07:52

MarlindeRooz schreef:
Mannen die na dit weekend als profielfoto op Tinder een foto hebben bij een demonstratie met een hele grote Nederlandse vlag in hun handen.

_O- hahahaha nee dan nog liever naar een concert _O- . Als je niets met muIek heb of weinig is het beter te ontmatchen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 08:50

MarlindeRooz schreef:

O god wat verschrikkelijk.
Ik vind dat hetzelfde in het rijtje vallen als mannen die dan met een sigaret in hun mond en opgestoken middelvinger op de foto staan en die dan gebruiken als foto op tinder. Why tell me why??

Ik heb ondertussen date 2 gehad, was gezellig maar helaas vanuit zijn kant voelde die geen "spark". Ik overigens ook nog niet maar ik had wel verder willen ontdekken, hij niet. Jammer maar helaas.
Swipen maar weer verder, het is alleen echt weinig soeps vind ik :=

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 09:47

Nou mensen, mijn ex zit alweer een maand op tinder. Zijn net 2 maanden uit elkaar na 2 jaar samen te zijn geweest :Y) mochten jullie een 33-jarige parel tegenkomen in het noorden des lands die 'gelijkheid' zeer belangrijk vind. zwaai even :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 09:53

Winged schreef:
Nou mensen, mijn ex zit alweer een maand op tinder. Zijn net 2 maanden uit elkaar na 2 jaar samen te zijn geweest :Y) mochten jullie een 33-jarige parel tegenkomen in het noorden des lands die 'gelijkheid' zeer belangrijk vind. zwaai even :+

Ik zal terugzwaaien.

Ik zat na een week ofzo ook alweer op tinder na mijn relatie van 4 jaar. Ik vind dat niet echt iets slechts. Wie weet was het in zijn hoofd al langer aflopende zaak.

Ik wist bijvoorbeeld al een half jaar dat het eigenlijk geen zin meer had. Dus de klap was niet zo groot.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 10:12

Nou, hij bleek al op tinder te zitten toen hij zijn spullen kwam halen. Toen hebben we nog heel lang gepraat en hij zei 'ik ben absoluut nog niet toe aan daten'. Dikke leugen dus _O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 10:23

Tussen erop staan en er niet voor klaar zijn zit vaak een verschil. Er zitten juist heel veel mensen op tinder die totaal niet weten wat ze willen of er uberhaupt maar aan toe zijn.

Ik had ook weer een parel die bleef zanniken over bij mij in de jacuzzi zitten. Eerst kletste ik er overheen en toen bleef hij doorgaan van: en morgen dan?

Toen heb ik heel netjes rustig vanuit mezelf gezegd dat ik een vreemde niet thuis uitnodig in de jacuzzi en dat ik dit niet prettig vind dat hij erop door blijft gaan en zichzelf uitnodigt. Toen vond meneer het nodig om een heel bericht te sturen dat het als grapje bedoelt was en dat ik dus een rugzak moest hebben vanuit ervaringen in het verleden :+ Eerder had hij ook al iets gezegd zonder smilies en was het ook al een grapje, tussendoor nog iets wat ik seksistische ondertoon vond hebben en genegeerd had.

Dus ik heb de moeite bespaard en hem geblockt. Want als ik ja had gezegd was hij waarschijnlijk maar al te graag in de jacuzzi komen zitten. Ga je er niet in mee en geef je je grens aan dan is het ineens 'een grapje' en 'heb ik een rugzakje'.

Dus ik dacht ook van: mankeren al die mannen iets? Mankeert er iets aan normen en waarden of empathisch vermogen.

De ene na de andere vrouw wordt door een bekende vermoord en ik zal dan gezellig met een vreemde in mijn jacuzzi gaan zitten :+ Oh en in zijn profiel stond dat hij iets serieus zocht, als er stond alleen plezier had ik het meer begrepen.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 22-09-25 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt