Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnetje81 schreef:En heeel veel tussen de 30-55 “weet ik niet”. Bijzonder dat je dan nog steeds niet weet wat je wil.
MarlindeRooz schreef:Same
Ik swipe weinig maar had laatst weer een kerel. Best een aardige vent. Maar hij bleef maar doorgaan over muziek / concerten. Ik heb wel 5x geprobeerd iets anders aan te kaarten.
Maar hij snapte niet dat ik niet naar concerten meer ging. Want dat was het leukste ooit (?). Dat ik zelfs niet naar Taylor Swift, Coldplay en Lana del Rey wilde snapte hij al helemaal niet. Dat waren zijn favoriete artiesten. Hij was namelijk echt een muziekliefhebber. Heb letterlijk 3x moeten zeggen waarom ik niet naar concerten wilde. En dat muziek niet echt iets is wat ik veel luister. Luister namelijk vooral podcasts. En hij zei “muziek is echt belangrijk voor me”. Was m’n aardigheid op en zei ik “ja dat idee had ik al.”
Toen zei hij bloedserieus: wat gaf het weg?
Dude. Read the room. Pak een ander onderwerp.
Gefeliciteerd. Je bent net als 1/3e van Nederland fan van Taylor Swift. Jij kenner. Jij oprechte muziekfanaat.
En ik heb een tijdje terug m’n directe buurman ontmoet. Man van mijn leeftijd. Aardig. Maar meer niet. Plus het is m’n directe buur???
Heb daar laatst een avond gezeten en hij wilde dat ik die dag erna een film kwam kijken. En hij appte ook steeds etc. Nee. Nee.
MarlindeRooz schreef:Mannen die na dit weekend als profielfoto op Tinder een foto hebben bij een demonstratie met een hele grote Nederlandse vlag in hun handen.
Nee Gerrit ik zag aan je hoofd al dat je niet goed was.
MarlindeRooz schreef:Mannen die na dit weekend als profielfoto op Tinder een foto hebben bij een demonstratie met een hele grote Nederlandse vlag in hun handen.
Nee Gerrit ik zag aan je hoofd al dat je niet goed was.
Winged schreef:Nou mensen, mijn ex zit alweer een maand op tinder. Zijn net 2 maanden uit elkaar na 2 jaar samen te zijn geweestmochten jullie een 33-jarige parel tegenkomen in het noorden des lands die 'gelijkheid' zeer belangrijk vind. zwaai even