Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Prairy schreef:Mijn oprit is 100 meter lang en ik woon 3km uit het dorp, ik ben wel veilig verwacht ik
Haha, een kasteelvrouwe. Wel interessant hoor voor Halloween.
Prairy schreef:Dan moeten ze wel over de poort klimmen. Ik heb helaas geen ophaalbrug en gracht
Roosch schreef:Is het vandaag Halloween? Ben een beetje huiverig dat ze dan langs de deuren komen. En op Sint Maarten weer.
Geen trek daarin.
Captain schreef:Hier is het ook te christelijk voor Halloween.
Vjestagirl schreef:Omdat ze willen herinneren hoe hun lichaam er toen uit zag? Omdat ze het wel mooi vinden? Omdat het voor hen een mijlpaal in hun leven is?
Qimm schreef:Vjestagirl schreef:Omdat ze willen herinneren hoe hun lichaam er toen uit zag? Omdat ze het wel mooi vinden? Omdat het voor hen een mijlpaal in hun leven is?
Maar met leuke kleren is het nog steeds een mijlpaal?
Maar goed, mensen moeten doen waar ze blij van worden en ik hoef niet alles te snappenAangezien zwangere buiken me echt een beetje out creepen ga ik daar heeeeel snel langs heen
Vjestagirl schreef:Omdat ze willen herinneren hoe hun lichaam er toen uit zag? Omdat ze het wel mooi vinden? Omdat het voor hen een mijlpaal in hun leven is?