Independence schreef:Dat er blijkbaar op 4 mei gewoon concerten zijn
'sAvonds om 20:00 uur zullen ze dan hoogstwaarschijnlijk 2 minuten stil zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:karuna schreef:Dit is de gewone reguliere kermis die naar voor is getrokken. En er iemand helemaal vergeten is dat er ook nog iets als 4 mei dodenherdenking bestaat.
Misschien voor jongeren een meer dag als alle anderen. Voor mij is het wel een beladen dag omdat ik mijn opa herdenken mijn hele leven mee heb gemaakt wat de oorlog aan schade heeft veroorzaakt bij mijn moeder. Zij verloor haar vader, een broer zat in een werkkamp. Andere broer was ondergedoken en zelf zijn ze al jong meisje uiteindelijk uit huis geplaatst ver weg omdat er te vaak invallen waren thuis omdat ze haar broer zochten. En de bombardementen hebben haar leven lang trauma bezorgd ook. Geen normale dag voor mij dus.
![]()
En werk dat moet gaat uiteraard door. Maar feestjes of een concert na 20.00 met er even tussen gepropt 2 minuten "stil".
Ja, je moet het ook een beetje relativeren hoor.
Waarmee ik niet wil zeggen dat jouw verdriet er niet mag zijn. Ik denk alleen niet dat je van de rest zaan de wereld mag verwachten dat ze deze dag ook zwaar vinden.
Voor mij is 20.00 echt heilig. Maar ik kan dat niet voor een ander beslissen.
hagelslag schreef:Wat is zo interessant aan mijn hotmail, Facebook, instagram en dus ook iets raars met mijn mobiel nr
Vanmorgen een mms gekregen, ik ga dit niet downloaden.
Toen de mms binnenkwam stond er sie haben ein neue Nachricht von ihren Arzt.
Oftwel bericht van je arts....
Eh die stuurt niet via mms....
Onder het weggekraste staat dus mijn mobiel nummer en als ik kijk naar de details is mijn mobiel nr het onderwerp en verder dat een mms is.
[ [url=m/45cayh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zebrastreep schreef:Ik wou net zeggen je hebt altijd een opzegtermijn die je af moet maken. Soms is dat wel even vervelend als je echt graag ergens weg wilt. Ik vindt het altijd een rot maand omdat mijn motivatie dan eigenlijk al compleet weg is , en ik mij ook niet meer betrokken voel mij een team.
Al is mijn laatste ontslag geen verkeerde keuze geweest achteraf gezien. Wereld van verschil hoe ik mij 2 maanden geleden voelde en over dingen dacht dan nu. Soms is ontslag nemen ook wel eens goed om te doen.
fohadie schreef:[quote="fotolijstje
Huh, maar je had toch ontslag genomen? En je hoorde toch niets van andere sollicitaties? Evengoed sterkte met de collega.
fohadie schreef:Nouja, omdat je voor 1 mei een nieuwe baan moest hebben van je ma, is het niet heel raar als mensen dan denken van huh?!. Niet dat het mij iets aangaat, maar je zet zelf alles in dit topic neer...