Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 13:37

Independence schreef:
Dat er blijkbaar op 4 mei gewoon concerten zijn :?

'sAvonds om 20:00 uur zullen ze dan hoogstwaarschijnlijk 2 minuten stil zijn.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 14:07

Urbanus schreef:
karuna schreef:
Dit is de gewone reguliere kermis die naar voor is getrokken. En er iemand helemaal vergeten is dat er ook nog iets als 4 mei dodenherdenking bestaat.

Misschien voor jongeren een meer dag als alle anderen. Voor mij is het wel een beladen dag omdat ik mijn opa herdenk ;( en mijn hele leven mee heb gemaakt wat de oorlog aan schade heeft veroorzaakt bij mijn moeder. Zij verloor haar vader, een broer zat in een werkkamp. Andere broer was ondergedoken en zelf zijn ze al jong meisje uiteindelijk uit huis geplaatst ver weg omdat er te vaak invallen waren thuis omdat ze haar broer zochten. En de bombardementen hebben haar leven lang trauma bezorgd ook. Geen normale dag voor mij dus. :n

En werk dat moet gaat uiteraard door. Maar feestjes of een concert na 20.00 met er even tussen gepropt 2 minuten "stil". :n

Ja, je moet het ook een beetje relativeren hoor.

Waarmee ik niet wil zeggen dat jouw verdriet er niet mag zijn. Ik denk alleen niet dat je van de rest zaan de wereld mag verwachten dat ze deze dag ook zwaar vinden.

Voor mij is 20.00 echt heilig. Maar ik kan dat niet voor een ander beslissen.

Eens met wat je zegt Urbanus, ook voor mij is 20.00 heilig net als voor heel veel anderen, op de dag zelf steek ik wat kaarsjes aan bij graven van mijn dierbaren.

Echter kúnnen sommigen niet anders dan er alleen om 20.00 bij stil te staan en anderen wíllen er niet meer dan die twee minuten bij stil staan. Ik ga echt niet voor die mensen ‘bepalen’ hoe zij 4 mei moeten inrichten, dat zou wel heel gek zijn nl.

@Karuna, je bent niet de enige voor wie 4 mei een erg beladen dag is, heel veel sterkte morgen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 14:54

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 15:21

Poedel oppashondje met vreemde logica:
Mee naar boven = naar beneden lopen en dan beneden blaffen omdat ik GEHEEL ONTERECHT boven ben. _O-

Ze wil niet zelf naar boven voor mij maar wel om mijn vriend in de ochtend op te halen. Duurde haar te lang ofzo.

Echt zo’n prinses is het. :roll:

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 15:34

Wat is zo interessant aan mijn hotmail, Facebook, instagram en dus ook iets raars met mijn mobiel nr -O-
Vanmorgen een mms gekregen, ik ga dit niet downloaden.
Toen de mms binnenkwam stond er sie haben ein neue Nachricht von ihren Arzt.
Oftwel bericht van je arts....
Eh die stuurt niet via mms....
Onder het weggekraste staat dus mijn mobiel nummer en als ik kijk naar de details is mijn mobiel nr het onderwerp en verder dat een mms is.

Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 15:42

hagelslag schreef:
Wat is zo interessant aan mijn hotmail, Facebook, instagram en dus ook iets raars met mijn mobiel nr -O-
Vanmorgen een mms gekregen, ik ga dit niet downloaden.
Toen de mms binnenkwam stond er sie haben ein neue Nachricht von ihren Arzt.
Oftwel bericht van je arts....
Eh die stuurt niet via mms....
Onder het weggekraste staat dus mijn mobiel nummer en als ik kijk naar de details is mijn mobiel nr het onderwerp en verder dat een mms is.

[ [url=m/45cayh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is gewoon spam , verwijderen en nummer melden.

Boheme

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 15:54

Gewoon een poedersuiker, het idee dat ik op mijn werk mensen teleur stel en extra werk bezorg, en ik haat dat.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 15:59

Dat er telkens smaak van vis of levertraan omhoog komt.
Maar dat heb ik niet gehad.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 17:38

Ik had online kleding besteld, het kwam binnen dus ik ging passen.
Een van de shirtjes ruikt gedragen, naar zweet en naar poep -O-

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 17:42

Dat ik nog zoveel moet doen voor zaterdag, maar 0 energie heb. :O

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 18:06

collega die niet weet wat persoonlijke ruimte is, echt donder een eind op

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 18:30

fotolijstje schreef:

Huh, maar je had toch ontslag genomen? En je hoorde toch niets van andere sollicitaties? Evengoed sterkte met de collega.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 18:38

Telpeva schreef:
Ik had online kleding besteld, het kwam binnen dus ik ging passen.
Een van de shirtjes ruikt gedragen, naar zweet en naar poep -O-

Oh nooooo dat vind ik echt zo goor!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 19:59

fohadie schreef:
fotolijstje schreef:

Huh, maar je had toch ontslag genomen? En je hoorde toch niets van andere sollicitaties? Evengoed sterkte met de collega.

Ik werk mijn rooster af :j

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 20:04

Ik wou net zeggen je hebt altijd een opzegtermijn die je af moet maken. Soms is dat wel even vervelend als je echt graag ergens weg wilt. Ik vindt het altijd een rot maand omdat mijn motivatie dan eigenlijk al compleet weg is , en ik mij ook niet meer betrokken voel mij een team.

Al is mijn laatste ontslag geen verkeerde keuze geweest achteraf gezien. Wereld van verschil hoe ik mij 2 maanden geleden voelde en over dingen dacht dan nu. Soms is ontslag nemen ook wel eens goed om te doen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 20:20

Dat ik zo stom ben om tijdens de vakantie te zeggen ik ga morgen wel de nieuwe inwerken. Dus even bijna 30 km heen 1 uur werken en dan weer bijna 30 km terug. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 20:58

Oud collega met wie ik jarenlang elke pauze heb rondgewandeld is heel ernstig ziek. Die komt wel binnen zeg ;(

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 22:04

Zebrastreep schreef:
Ik wou net zeggen je hebt altijd een opzegtermijn die je af moet maken. Soms is dat wel even vervelend als je echt graag ergens weg wilt. Ik vindt het altijd een rot maand omdat mijn motivatie dan eigenlijk al compleet weg is , en ik mij ook niet meer betrokken voel mij een team.

Al is mijn laatste ontslag geen verkeerde keuze geweest achteraf gezien. Wereld van verschil hoe ik mij 2 maanden geleden voelde en over dingen dacht dan nu. Soms is ontslag nemen ook wel eens goed om te doen.

Klopt, vandaag was prima en dan denk ik echt waarom ik ontslag heb genomen maarja, ik voelde me te vaak "ongelukkig" daarzo.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 22:49

Geen grote ergernis, maar waarom schrijven heel veel mensen "exceem" wanneer ze eczeem bedoelen?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 22:56

prompter schreef:
Geen grote ergernis, maar waarom schrijven heel veel mensen "exceem" wanneer ze eczeem bedoelen?

Was het maar EXceem dan verdween het misschien ook een keer ( oké heel slecht dit)

Ik schrijf het ook heel vaak verkeerd terwijl ik ook onder de bultjeseczeem

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 23:36

[quote="fotolijstje

Huh, maar je had toch ontslag genomen? En je hoorde toch niets van andere sollicitaties? Evengoed sterkte met de collega.[/quote]
Ik werk mijn rooster af :j[/quote]

Nouja, omdat je voor 1 mei een nieuwe baan moest hebben van je ma, is het niet heel raar als mensen dan denken van huh?!. Niet dat het mij iets aangaat, maar je zet zelf alles in dit topic neer...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 23:52

fohadie schreef:
[quote="fotolijstje

Ik werk mijn rooster af :j[/quote]

Nouja, omdat je voor 1 mei een nieuwe baan moest hebben van je ma, is het niet heel raar als mensen dan denken van huh?!. Niet dat het mij iets aangaat, maar je zet zelf alles in dit topic neer...[/quote]

Ik vind je berichten een beetje een onvriendelijke toon hebben als ik eerlijk ben. Misschien dat ik dat verkeerd inschat.

Ik erger me eraan dat mijn moeder zoveel vervelende opmerkingen maakt over mijn nieuwe bioactieve terrarium. Ze vindt dat ik vanalles niet goed doe maar ze weet er zelf helemaal niets van.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-22 00:11

Ik had net ZO'N nare droom. Gatverdamme! Droomde dat ik een dag vrij had en lekker naar stal ging.. Moeder wilde mee dus kwamen daar aan en ik zie mijn paard raar doen.. dus ik er heen... ligt een van zijn voorbenen ergens random in de paddock. :oo

Dus ik compleet over de zeik want wist dat het klaar was. Gelijk de dierenarts proberen te bellen maar ik kon het nummer niet vinden want fiets OVERAL waren ze aan het adverteren over de Tour de France? :+

Echt wát een paniek. Was helemaal over de zeik, en mijn moeder maar proberen van "maar hij heeft het goed gehad etc."

Het was ZO realistisch en ik vond het ZO erg dat dit het dan was.. dat ik geen avonturen meer met hem zou beleven, dat ik hem nooit wit zou zien worden, dat dit het gewoon was. Pfffff..

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-22 00:14

fohadie schreef:
Nouja, omdat je voor 1 mei een nieuwe baan moest hebben van je ma, is het niet heel raar als mensen dan denken van huh?!. Niet dat het mij iets aangaat, maar je zet zelf alles in dit topic neer...

Huh? ik beantwoord je vraag toch gewoon normaal..
En een nieuwe baan hebben betekent niet perse gelijk aan het werk, wat Zebrastreep ook zegt trouwens er is een opzegtermijn :)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-22 01:56

Vanavond vergeten mijn magnesium te slikken. Ik kon maar niet in slaap komen en pijnlijke benen, dat ik gewoon niet wist hoe ik moest liggen. Tot ik ineens dus bedacht wat ik vergeten was. Nu zo hopelijk wel lekker slapen.