Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
rien10 schreef:Caira schreef:
Ja die wordt verwijderd, je kunt hem doneren en dan wordt hij hergebruikt voor honden.
Huh? Is dat echt zo of heb je dat van horen zeggen.
Suzanne F. schreef:Ik heb 1 jaar gedaan. Geen idee of het wijs was. Dat weet je pas over een jaar.
deksel schreef:Ja absoluut! De dierenarts had gezegd dat ze het waarschijnlijk de eerste tijd bij een nieuwe baas ook zal doen (weer stress vanwege verhuizing natuurlijk). De kat doet het sinds er andere katten zijn, ik weet niet hoelang ze daar al zit.
Ik was vooral benieuwd of het ook voorkomt dat dit blijvend gedrag is (maar lijkt me dat het dan een medisch probleem is of een andere stress factor). Bedankt voor jullie antwoorden!
Nyaleti schreef:Feliway lijkt me een goede tip!
Hou er rekening mee dat langdurig stress ook blaasproblemen kan veroorzaken. De eigenaar zal dit vast al onderzocht hebben maar als ze langdurig met stress lopen kan er dus later alsnog een blaasontsteking vormen.
Mocht het buiten de bak poepen stoppen maar het plassen niet, is dat iets om in je achterhoofd te houden.
-
Hoe krijg ik, low budget, een kamer warmer? Ik wil een kantoortje in richten maar die kamer is echt stervens koud. Ik heb een los kacheltje maar vind het zonde om die telkens aan te zetten en dan duurt het nog best lang.
Het heeft enkel glas en dat raam sluit niet meer helemaal lekker.![]()
Nu zit er wel een muggen hor voor en zit ik te denken om daar iets van folie tegen te plakken. Iemand een idee? Wil niet die hor kapot maken met het verwijderen van de folie en het moet ook heel dun zijn dat het nog kan oprollen. Ik denk dat het vastmaken met ducttape al te dik is.
Zo'n folie tegen het raam en kozijn wil ik niet, raam moet open kunnen af en toe.
Er ligt ook laminaat in. Zal het een voelbaar verschil maken als ik er een heel groot vloerkleed in leg?
Century schreef:Ik ben een paar weken geleden van mijn paard gevallen en ben daarbij vooral op mijn onderrug en kont gevallen. Mijn rug was twee weken pijnlijk - met name spierpijn - maar het was daarna wel over. Ik heb nu in principe nergens meer last van, maar heel soms, bij bepaalde strek-beweging, heb ik nog een hele scherpe pijn in mijn linkerbil. Ik kan het niet goed plaatsen en weet ook niet precies wat voor beweging ik moet maken ervoor. Het is ook echt heel pijnlijk en ook zo weer weg.
Iemand enig idee wat ik geblesseerd heb en hoe ik dit beter kan krijgen? Want het is wel irritant.