Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:@sizzle: Heeft dat ook niet te maken met dat deze mensen zich minder snel laten inenten?
Sizzle schreef:Fitzroy schreef:@sizzle: Heeft dat ook niet te maken met dat deze mensen zich minder snel laten inenten?
Waarschijnlijk meer het type werk (al is dat bij 65+ wellicht minder het geval), minder snel ziek melden (loonverlies), minder gezond leven en minder snel naar de arts (eigen risico).
Dit probleem was namelijk ook al gezien voor de toelating van de inenting.
Een vriendin van mij werkt op een coma afdeling en daar lagen eind 2020 toen al voornamelijk mannen uit de lagere sociaaleconomische groep.
Maar ook is de inentingsgraad bij mensen uit de balkan massief lager, dat komt nog erbij.
Dinopino schreef:Shadow iemand uit de DDR zei dat ze het wel geinig vond dat ze eerst in een democratische republiek woonde en nu in een veel grotere democratie. Degene bedoelde dat sarcastisch.
Dinopino schreef:Winston Churchill quoten zegt wel wat jij over geschiedenis weet.
bigone schreef:Wanneer je de besmettingscijfers per leeftijdsgroep bekijkt kun je duidelijk de werking van de boosters zien. 60 + is voor meer dan 90 % geboosterd.
[ [url=m/ocT58U.png]Afbeelding[/url] ]
996981 schreef:bigone schreef:Wanneer je de besmettingscijfers per leeftijdsgroep bekijkt kun je duidelijk de werking van de boosters zien. 60 + is voor meer dan 90 % geboosterd.
Het is natuurlijk absoluut onmogelijk dat 60+ Simpelweg minder sociale contacten hebben doordat ze (ik noem maar wat) geen thuiswonende kinderen hebben en met pensioen zijn.
996981 schreef:bigone schreef:Wanneer je de besmettingscijfers per leeftijdsgroep bekijkt kun je duidelijk de werking van de boosters zien. 60 + is voor meer dan 90 % geboosterd.
Het is natuurlijk absoluut onmogelijk dat 60+ Simpelweg minder sociale contacten hebben doordat ze (ik noem maar wat) geen thuiswonende kinderen hebben en met pensioen zijn.