Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:MarlindeRooz schreef:Je kan de KPN ook mailen met het verzoek dat ze jullie nummer uit het systeem halen. Heb ik ook gedaan met het NRC, heeft moeite gekost maar nu bellen ze eindelijk niet meer.
Het probleem is dat mijn moeder een bedrijf aan huis heeft... Ons nummer staat niet alleen bij KPN bekend maar bij veel meer bedrijven.... Laatst heb ik wel eentje af kunnen kappen door te zeggen oh maar dit is geen zakelijk nummer. Reageerde toen super vriendelijk met oh sorry mevrouw ik haal uw nummer uit het systeem. Natuurlijk doen ze dat niet , maar die jongen reageerde zo vriendelijk.
Het zijn gewoon hele nare verkopers... Het zal je baan maar zijn.
Zebrastreep schreef:Dat mijn moeder zich niet wil laten testen omdat ze anders bang is dat ze niet naar de crematie kan... Maar denk ik zitten ook niet meer mensen op te wachten dat hun vader of moeder misschien wel overlijden. Ze laat zich dan liever achteraf testen ja zo werkt het toch niet.
Ik heb nu ook dat ik denk hmm misschien ga ik mij toch maar even laten testen. Tuurlijk banketstaaf als het wel zo is.... Het jeukt zegt maar in mijn mond verder voel ik mij nog helemaal oké gelukkig en ik hoef ook niet te hoesten kan het goed onderdrukken
Ik vrees er niet zo erg voor ik ben gevaccineerd dus ben er nog kalm onder maar zit een beetje er tussenin. Maar goed ik ben nu thuis dus kan wel even kijken hoe het morgen gaat.
marley93 schreef:Zebrastreep schreef:Dat mijn moeder zich niet wil laten testen omdat ze anders bang is dat ze niet naar de crematie kan... Maar denk ik zitten ook niet meer mensen op te wachten dat hun vader of moeder misschien wel overlijden. Ze laat zich dan liever achteraf testen ja zo werkt het toch niet.
Ik heb nu ook dat ik denk hmm misschien ga ik mij toch maar even laten testen. Tuurlijk banketstaaf als het wel zo is.... Het jeukt zegt maar in mijn mond verder voel ik mij nog helemaal oké gelukkig en ik hoef ook niet te hoesten kan het goed onderdrukken
Ik vrees er niet zo erg voor ik ben gevaccineerd dus ben er nog kalm onder maar zit een beetje er tussenin. Maar goed ik ben nu thuis dus kan wel even kijken hoe het morgen gaat.
Toen mijn oudoom aan Corona is overleden, is zijn vrouw die ook Corona had gewoon naar de begrafenis gegaan. Maar zij was niet meer aan het hoesten/niezen/etc, was eigenlijk al helemaal klachtenvrij behalve dat ze geen smaak meer had... Heeft je moeder klachten, of is het een soort voorzorgstest?
Ik erger me dat mijn doorligplek nog steeds niet dicht is. Ding zit er verdorie al sinds November, en ook echt op een plek die onmogelijk de hele dag drukvrij te houden is (naast mijn schouderblad). Op zich niet veel last van qua pijn, maar ik kan niet even snel onder de douche springen, dan moet eerst dat verband eraf en er daarna weer op, en zelf red ik dat niet door de plek waar het zit.
iirrssjjee schreef:Esaqar schreef:Quarantaine.
Wachten.
Is mijn test maandag positief of negatief?
Maandag pas? Dat is laat, ik kon elke keer dezelfde dag of de dag erna al terecht!
marley93 schreef:Ik snap je dilemma/gevoel helemaal. Zelf ben ik niet naar die begrafenis gegaan juist omdat ik bang was dat er mensen waren die ondanks een verdenking toch zouden gaan (van die tante had ik sowieso minstens 3 meter afstand gehouden).
Laatst was er ook iemand die met langdurige klachten overal rondliep en zich niet liet testen. Vond ik ook best asociaal. Zeker omdat hij in zijn directe omgeving meerdere risicopatienten heeft lopen.
Corona is poedersuiker en ik ben het zat.
Esaqar schreef:Quarantaine.
Wachten.
Is mijn test maandag positief of negatief?
Ik voel mij ieder geval topfit en zit nu al 3 dagen niks te doen.