Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malbec

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 16:13

Hier is de zon al de hele dag weg, ik zit echt de regen de hemel uit te kijken maar helaas nog niets gevallen |(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 16:22

Nou beneden heb ik airco maar boven nog niet omdat ik niet weet of we hier blijven :=
Vanmorgen om half vijf beneden op de bank gaan liggen, het was echt warm boven.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 17:00

Ik erger me aan het feit dat ik mezelf steeds een ban moet geven omdat ik letterlijk elk topic interessanter vind dan mijn essay over de geschiedenis van het kunstenaarschap vs burgerlijkheid. :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 17:04

Bijwerkingen. Koude rillingen, koorts, koude voeten en handen, extreem vermoeid maar geen dutje kunnen doen... |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 17:48

Zenuwen voor mijn oog operatie morgen ;(

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 18:03

Zebrastreep schreef:
MarlindeRooz schreef:
Je kan de KPN ook mailen met het verzoek dat ze jullie nummer uit het systeem halen. Heb ik ook gedaan met het NRC, heeft moeite gekost maar nu bellen ze eindelijk niet meer.

Het probleem is dat mijn moeder een bedrijf aan huis heeft... Ons nummer staat niet alleen bij KPN bekend maar bij veel meer bedrijven.... Laatst heb ik wel eentje af kunnen kappen door te zeggen oh maar dit is geen zakelijk nummer. Reageerde toen super vriendelijk met oh sorry mevrouw ik haal uw nummer uit het systeem. Natuurlijk doen ze dat niet , maar die jongen reageerde zo vriendelijk.

Het zijn gewoon hele nare verkopers... Het zal je baan maar zijn.

Vanaf 1 juli mogen ze niet meer bellen *\%/*

Afbeelding

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 18:08

Fading schreef:
Zenuwen voor mijn oog operatie morgen ;(

Komt goed :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 18:26

Capaciteitentest gedaan en volgens mij waardeloos gegaan. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 18:52

Dat mijn moeder zich niet wil laten testen omdat ze anders bang is dat ze niet naar de crematie kan... Maar denk ik zitten ook niet meer mensen op te wachten dat hun vader of moeder misschien wel overlijden. Ze laat zich dan liever achteraf testen ja zo werkt het toch niet.

Ik heb nu ook dat ik denk hmm misschien ga ik mij toch maar even laten testen. Tuurlijk banketstaaf als het wel zo is.... Het jeukt zegt maar in mijn mond verder voel ik mij nog helemaal oké gelukkig en ik hoef ook niet te hoesten kan het goed onderdrukken

Ik vrees er niet zo erg voor ik ben gevaccineerd dus ben er nog kalm onder maar zit een beetje er tussenin. Maar goed ik ben nu thuis dus kan wel even kijken hoe het morgen gaat.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 19:05

Marcella schreef:

Thanks Uwv maakt nu toch niet meer uit of ik het haal of niet. *\o/*

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 19:11

Zebrastreep schreef:
Dat mijn moeder zich niet wil laten testen omdat ze anders bang is dat ze niet naar de crematie kan... Maar denk ik zitten ook niet meer mensen op te wachten dat hun vader of moeder misschien wel overlijden. Ze laat zich dan liever achteraf testen ja zo werkt het toch niet.

Ik heb nu ook dat ik denk hmm misschien ga ik mij toch maar even laten testen. Tuurlijk banketstaaf als het wel zo is.... Het jeukt zegt maar in mijn mond verder voel ik mij nog helemaal oké gelukkig en ik hoef ook niet te hoesten kan het goed onderdrukken

Ik vrees er niet zo erg voor ik ben gevaccineerd dus ben er nog kalm onder maar zit een beetje er tussenin. Maar goed ik ben nu thuis dus kan wel even kijken hoe het morgen gaat.

Toen mijn oudoom aan Corona is overleden, is zijn vrouw die ook Corona had gewoon naar de begrafenis gegaan. Maar zij was niet meer aan het hoesten/niezen/etc, was eigenlijk al helemaal klachtenvrij behalve dat ze geen smaak meer had... Heeft je moeder klachten, of is het een soort voorzorgstest?

Ik erger me dat mijn doorligplek nog steeds niet dicht is. Ding zit er verdorie al sinds November, en ook echt op een plek die onmogelijk de hele dag drukvrij te houden is (naast mijn schouderblad). Op zich niet veel last van qua pijn, maar ik kan niet even snel onder de douche springen, dan moet eerst dat verband eraf en er daarna weer op, en zelf red ik dat niet door de plek waar het zit. :x

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 19:24

marley93 schreef:
Zebrastreep schreef:

Toen mijn oudoom aan Corona is overleden, is zijn vrouw die ook Corona had gewoon naar de begrafenis gegaan. Maar zij was niet meer aan het hoesten/niezen/etc, was eigenlijk al helemaal klachtenvrij behalve dat ze geen smaak meer had... Heeft je moeder klachten, of is het een soort voorzorgstest?

Ik erger me dat mijn doorligplek nog steeds niet dicht is. Ding zit er verdorie al sinds November, en ook echt op een plek die onmogelijk de hele dag drukvrij te houden is (naast mijn schouderblad). Op zich niet veel last van qua pijn, maar ik kan niet even snel onder de douche springen, dan moet eerst dat verband eraf en er daarna weer op, en zelf red ik dat niet door de plek waar het zit. :x

Ze hoest... Meer niet hoor al een dag of 3. Kan haar natuurlijk niet dwingen om te testen en als zij die verantwoording wil dragen op haar werk moet ze dat zelf weten.

Ik werd vannacht wakker en het voelde alsof ik mij enorm had verslikt. Ik slaap met mijn mond open en heb hyperventilatie. Het was vannacht ook echt 100 x erger als de rest van de dag. Dus ik dacht oja deze klachten heb ik vaker gehad en het zakt nu af tot bijna weg dus geen stress! Totdat mijn moeder zie ja ik heb het ook , maar op mijn werk waren ook allemaal klanten hoor die hoesten dus gewoon een virusje.

Maar ik wil niet diegene zijn die als ik het heb ( ben gelukkig gevaccineerd) dat ik allemaal mensen aan ga steken. Ik heb als het ware jeuk in mijn mond maar niet als in kriebelhoest maar gewoon echt jeuk wat je bijv ook op je armen zou hebben. Het is te onderdrukken en ik hoef er ook niet van te hoesten. Maar vindt dat eigenwijze gedrag van mijn moeder niet zo leuk... Denk ja het is heel banketstaaf als je dan een crematie mist , maar je kan het gewoon niet maken....

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 19:41

Ik snap je dilemma/gevoel helemaal. Zelf ben ik niet naar die begrafenis gegaan juist omdat ik bang was dat er mensen waren die ondanks een verdenking toch zouden gaan (van die tante had ik sowieso minstens 3 meter afstand gehouden).
Laatst was er ook iemand die met langdurige klachten overal rondliep en zich niet liet testen. Vond ik ook best asociaal. Zeker omdat hij in zijn directe omgeving meerdere risicopatienten heeft lopen.

Corona is poedersuiker en ik ben het zat.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 19:48

Dat vriend en ik allebei humeurig zijn en onrustig en klam van het warme weer, beide geen honger hebben maar wel vinden dat de ander moet eten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 19:49

Bijna flauwgevallen in de Jumbo. Dacht lekker een rondje lopen en dan naar de supermarkt.

Zit nu op een bankje te wachten tot het zakt. :+

Op de bank zitten thuisbezorgd bestellen is veiliger. :=

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 20:04

Fading succes met je operatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 21:03

Dat ik m'n sticker voor zaterdag avond op m'n auto wil, maar hij nog niet binnen is. Verkoper snapt der ook niks van. Maandag avond verstuurd met de post, nog niets binnen

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 21:05

Ik heb me vandaag geïrriteerd aan: coronaregelfetisjisten. Zwaaaaare allergie voor inmiddels.
De gruwelijk slechte wegen in Brussel, ga daar maar eens met een bakfiets overheen crossen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 21:28

Whaha coronaregelfetisjisten, dat is een mooie voor scrabble, die kende ik nog niet :D

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 21:47

Quarantaine.
Wachten.
Is mijn test maandag positief of negatief?

Ik voel mij ieder geval topfit en zit nu al 3 dagen niks te doen. :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 21:51

Esaqar schreef:
Quarantaine.
Wachten.

Maandag pas? Dat is laat, ik kon elke keer dezelfde dag of de dag erna al terecht!

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 22:00

iirrssjjee schreef:
Esaqar schreef:
Quarantaine.
Wachten.

Maandag pas? Dat is laat, ik kon elke keer dezelfde dag of de dag erna al terecht!

Waarschijnlijlijk mag ze pas de 5e dag testen ivm de quarantaine

Ik vind het dus irritant dat onze keuken een rotafmeting heeft waardoor we precies niets kunnen op een handige manier. Getsie.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 22:10

marley93 schreef:
Ik snap je dilemma/gevoel helemaal. Zelf ben ik niet naar die begrafenis gegaan juist omdat ik bang was dat er mensen waren die ondanks een verdenking toch zouden gaan (van die tante had ik sowieso minstens 3 meter afstand gehouden).
Laatst was er ook iemand die met langdurige klachten overal rondliep en zich niet liet testen. Vond ik ook best asociaal. Zeker omdat hij in zijn directe omgeving meerdere risicopatienten heeft lopen.

Corona is poedersuiker en ik ben het zat.

Ik denk dat iedereen corona meer als zat is... Ook al zou ik het best nog wel een tijdje zo vol kunnen houden als het moet. Ik mag ook niet klagen , mijn werk gaat gewoon door dus ik weet natuurlijk ook niet echt hoe het is om bijna 24 / 7 thuis te zitten.

Maar inderdaad het is asociaal! Mijn moeder is ook de enige in de hele familie die denkt het valt allemaal wel mee. Mijn opa en oma dachten eerst ook zo , totdat ze in het ziekenhuis kwamen te liggen met corona. Die hebben zich direct laten vaccineren zonder er maar één keer over na te hoeven denken. Toen zei mijn moeder ook direct van ik ga ook. Maar zodra het puntje bij het paaltje komt , wil ze zich al niet eens laten testen -O-

Ik loop niet zo heel veel gevaar met een volledige vaccinatie en mijn leeftijd. Maar mijn vader heeft bijv nog maar 1 vaccin gehad en valt in de risicogroep. Natuurlijk is het rot als je wel corona hebt en niet naar een crematie kunt , maar om dan te zeggen ja maar iedereen is gevaccineerd... vindt ik een rare redenering. Gisteren zei ze nog dat je dus ook ziek wordt met vaccin dus je beter niet kunt vaccineren dan :')

Ik mag nu van mijzelf alleen nog maar ja en nee erop zeggen , ik stop met discussie voeren want het heeft geen enkele zin.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 22:11

Marcella schreef:
Marcella schreef:

Thanks Uwv maakt nu toch niet meer uit of ik het haal of niet. *\o/*

Hoezo niet?

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 22:15

Esaqar schreef:
Quarantaine.
Wachten.

Ik voel mij ieder geval topfit en zit nu al 3 dagen niks te doen. :')

Herkenbaar, hier ook zo'n geval. En nu mag ik officieel volgens de regels nog naar buiten omdat het geen super direct contact was, maar daar voel ik me toch ongemakkelijk bij. Morgen mag ik eindelijk voor de test!