Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowery schreef:Autistische collega (again) die de reden is dat wij nog niet over zijn gegaan op digitaal archiveren. Ik zie ondertussen stapels van min 1000 blaadjes liggen (dag regenwoud). Die mag ik straks allemaal vastnieten en in de dossiers stoppen (dag tijd die ik beter kan besteden).
Even voor de duidelijkheid: als dit in de cloud opgeslagen zou worden, is alles met 15 min opgeslagen....En mijn baas heeft letterlijk gezegd dat bovenstaande collega de reden is dat wij nog niks digitaal opslaan, want hij kan niet tegen veranderingen. Dus ik zit nu tegen allemaal nutteloos papier aan te kijken met pijn in mijn hart
_San87_ schreef:Flowery schreef:Autistische collega (again) die de reden is dat wij nog niet over zijn gegaan op digitaal archiveren. Ik zie ondertussen stapels van min 1000 blaadjes liggen (dag regenwoud). Die mag ik straks allemaal vastnieten en in de dossiers stoppen (dag tijd die ik beter kan besteden).
Even voor de duidelijkheid: als dit in de cloud opgeslagen zou worden, is alles met 15 min opgeslagen....En mijn baas heeft letterlijk gezegd dat bovenstaande collega de reden is dat wij nog niks digitaal opslaan, want hij kan niet tegen veranderingen. Dus ik zit nu tegen allemaal nutteloos papier aan te kijken met pijn in mijn hart
Dat is echt bizar.
_San87_ schreef:Veulen84 schreef:Ik heb het gevoel dat iemand me zit te belazeren:
Persoon X:
Donderdag kiplekker en vrolijk.
Vrijdag nog aan het werk.
Zaterdagochtend ineens ziek, moet coronatest.
Zondag niks van gehoord.
Maandag moet ik nog van alles en nog wat van haar overnemen.
Dinsdagmiddag: morgen kan ik alles weer hoor.
Volgens mij wordt ik genept, toevallig dat ze nou net 3 van de 4 dagen mij zou moeten ontzien. Kan dat uberhaupt wel? Binnen 4 dagen van zonder verschijnselen naar ziek naar test naar negatief/beter?
Ja, kan wel. Ik heb dat ook eens gehad, een dag echt enorm ziek en kotsmisselijk waarbij alles eruit kwam en ik ieder kwartier heb lopen kotsen, dagje bijkomen en daarna weer beter.
Het klinkt in jouw geval echter wel heel toevallig.
Veulen84 schreef:_San87_ schreef:Ja, kan wel. Ik heb dat ook eens gehad, een dag echt enorm ziek en kotsmisselijk waarbij alles eruit kwam en ik ieder kwartier heb lopen kotsen, dagje bijkomen en daarna weer beter.
Het klinkt in jouw geval echter wel heel toevallig.
Ik zit vooral ook met het feit dat ze zegt getest te moeten worden op corona zaterdagochtend. Toen moest ze dus de afspraak nog maken. En vandaag kan ze ineens weer werken. Vind het wel heel knap dat iedereen hier daar steeds een kleine week over doet en zij heeft alles binnen 4 dagen.
Veulen84 schreef:Klachten = testen. Dat klopt.Ik zit vooral ook met het feit dat ze zegt getest te moeten worden op corona zaterdagochtend. Toen moest ze dus de afspraak nog maken. En vandaag kan ze ineens weer werken. Vind het wel heel knap dat iedereen hier daar steeds een kleine week over doet en zij heeft alles binnen 4 dagen.
Femke_Tweety schreef:Hier ging het nog sneller.Ging bij mij de laatste keer ook zo snel. Het kán.
Zaterdag klachten, zondagochtend getest, maandag eigenlijk nauwelijks klachten meer, uitslag kwam (negatief) maandag eind van de ochtend binnen.
Dus of het waar is of niet van je collega, dat weet ik natuurlijk niet.
Maar qua tijdschema kán het prima.
denisesilver schreef:Ik erger me aan het feit dat ik morgen dus vroeg op moet en me nu weer op loop te naaien over de Petrie laarzen die ik twee jaar geleden gekocht heb, waar ik na max. 5 keer rijden gebruikssporen op kreeg en die dusdanig te klein zijn voor mijn voet dat ik er giga blaren op mijn hiel aan over hield. Terwijl die dingen verdorie zijn aangemeten en op maat gemaakt. Natuurlijk geen bonnetje bij gehad, dus nooit terug kunnen brengen. Heeft me heel wat spaargeld gekost. Grootste miskoop van mijn leven
Citaat:Wanneer er een (vermoeden van) besmetting is op een zorglocatie, worden zowel medewerkers als bewoners getest.” Wanneer een medewerker positief uit die test komt, maar zich niet ziek voelt en geen koorts heeft, kan hij of zij blijven werken.
Anoeska27 schreef:Ik stoor me enorm aan een verzorgingshuis hier in de regio. Ze laten ouderen die nieuw binnen komen eerst in quarantaine zitten voor 2 weken. Twee weken lang maar 1x per dag iemand in de kamer om 3 maaltijden neer te zetten en de po te legen. Mensonterend! Terwijl ze zelf in die week nog een personeelsfeest hadden met partners erbij. En nu lees ik dit weer:Citaat:Wanneer er een (vermoeden van) besmetting is op een zorglocatie, worden zowel medewerkers als bewoners getest.” Wanneer een medewerker positief uit die test komt, maar zich niet ziek voelt en geen koorts heeft, kan hij of zij blijven werken.