Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 22:36

MaTuMi schreef:
Ah zo herkenbaar!
Helemaal zo'n lange jurk die over de billen van je paard heen gaat. En dat het dan lijkt dat de ruiter een giga kont heeft.

Vind ik niet altijd, in Spaanse stijl met een knappe barokke PRE vind ik het wel knap! Of van die medieval/fantasy shoots (die dan ook echt goed uitgevoerd zijn) vind ik ook heel gaaf. Maar het moet dus wel goed uitgevoerd zijn, de 'wel willen maar niet kunnen' gevalletjes zien er vaak maar dom uit idd :')
(oh en in het koude noorden worden rij rokken uit heel dikke wol ook nog voor de handigheid gebruikt, ze schijnen erg warm te zijn en sneeuw/water afstotend, wel zo handig dat je billen er niet af vriezen :') en ook die vind ik best gaaf!)

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 23:17

Paal kamperen is tegenwoordig verboden in Nederland.. dus echt het wildkamperen in het bos. Op een rustige camping is het idee er toch wel een beetje vanaf := zuur dit.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 00:12

Dat ik nu een potje zit te janken.

Geweldig begin het nu ook nog even benauwd te krijgen met steken op mijn borst.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 00:25

:j
V_Naomi schreef:
MaTuMi schreef:
Ah zo herkenbaar!
Helemaal zo'n lange jurk die over de billen van je paard heen gaat. En dat het dan lijkt dat de ruiter een giga kont heeft.

Vind ik niet altijd, in Spaanse stijl met een knappe barokke PRE vind ik het wel knap! Of van die medieval/fantasy shoots (die dan ook echt goed uitgevoerd zijn) vind ik ook heel gaaf. Maar het moet dus wel goed uitgevoerd zijn, de 'wel willen maar niet kunnen' gevalletjes zien er vaak maar dom uit idd :')
(oh en in het koude noorden worden rij rokken uit heel dikke wol ook nog voor de handigheid gebruikt, ze schijnen erg warm te zijn en sneeuw/water afstotend, wel zo handig dat je billen er niet af vriezen :') en ook die vind ik best gaaf!)

Nee ook die vind ik allemaal stom.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 00:35

Marcella schreef:
Dat ik nu een potje zit te janken.

Geweldig begin het nu ook nog even benauwd te krijgen met steken op mijn borst.

:(:) Sterkte!

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 00:38

Dat ik weer geïrriteerd ga slapen door mijn moeder... Echt waar ga niet om kwart over 12 s’nachts zeuren over de was doen ect, doe dat lekker overdag of gewoon helemaal niet. Want ik draai al meerdere wasjes per week (maar ja als mijn moeder niet ziet dat ik was in de wasmachine doe vind ze ook dat het niet gebeurt, mischien moet ik maar besluiten om helemaal niets meer in het huishouden te doen, want dit is bij meerdere huishoudelijke taken zo :+)

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 01:30

Lestrange01 schreef:
Dat ik zojuist racist ben genoemd omdat ik niet mee protesteer over de situatie in Amerika.

Ik leef aan de andere kant van de wereld, wtf :')

Ah een lotgenoot }> . Ik toon totaal geen empathie ervoor enz enz.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 02:07

Ik heb het ijskoud |(

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 04:56

Aan de man die lallend voor bij kwam waardoor ik nu niet meer kan slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 06:38

smit_ilse schreef:
Lestrange01 schreef:
Dat ik zojuist racist ben genoemd omdat ik niet mee protesteer over de situatie in Amerika.

Ik leef aan de andere kant van de wereld, wtf :')

Ah een lotgenoot }> . Ik toon totaal geen empathie ervoor enz enz.

Mijn broertje vind ook dat wij als Nederlanders moeten protesteren voor Amerika, dude wat bereik je daar mee. Helemaal niets. Hier is geen politiegeweld tegen buitenlanders.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 08:00

Ik verpest de quote helemaal maar Marije;

Ben je daar wel zo zeker van? Ik vind dat nogal gemakkelijk gezegd, als Nederlands zijnde die daar niet mee te maken krijgt. Het is gelukkig niet zo ernstig als in Amerika, maar het gebeurd zeker wel hoor.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 08:13

Was er niet een soort van afgesproken deze discussie niet hier ook nog eens te gaan voeren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 09:27

poes schreef:
Adelaide71 schreef:
Het is niet zozeer een ergernis, maar wel een soort van verbazing... en iedereen moet doen wat 'ie leuk vindt, maar ik begrijp de plaatjes 'in jurk op je paard' nooit zo goed.... op een of andere manier rijmt een jurk niet met een paard bij mij... :o

Of sexy badpakken!

Ja sorry, dat vind ik dus ook geen smoel.... :o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 09:39

Gisteren met een bamboo stok de grond in duwen ging er iets niet lekker bij mijn middenrif. En nu kan ik dus geen kracht zetten zonder dat daar vandaan pijnscheuten komen. En vanmorgen om 05.00 uur wakker geworden met kramp in mijn kuit.

Gaat weer heerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 09:39

Een week oprij slecht geslapen lijk wel een zombie. Slaap sowieso slecht maar nu helemaal.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 09:40

Dat ik zo graag lang wil uitslapen maar dat niet lukt :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 12:11

Mensen die zonder context iets op sociale media plaatsen. Je er op reageert en dan vet fel uit de hoek komen en zwaar beledigd zijn. HOE KAN IK RUIKEN DAT ER MEER ACHTER ZIT DOOR SLECHTS EEN STORY MET EEN FOTO MET 1 WOORD TRUT. Daarbij gaan ze er vanuit dat zij de enige zijn die iets kunnen hebben en dat de rest van de wereld maar gezond en gelukkig is. :r

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 12:12

Dat het me al drie dagen op een rij niet lukt om positief te denken. Alles is gewoon even zwart.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 12:21

Mijn vriend die met veel geluid zijn drinken doorslikt terwijl hij weet dat ik daar serieus pislink van word. Klootzak.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 12:24

Mondkapjes in het ov..
Gelukkig ff overstaptijd want heeel misselijk..
Fijn vooruitzicht (komende week 4 dagen werken , week daarna 5 & kan echt alleen met het ov)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 12:25

Jessica_1998 schreef:
Mondkapjes in het ov..
Fijn vooruitzicht (komende week 4 dagen werken , week daarna 5 & kan echt alleen met het ov)

Lijkt me echt vreselijk! Ben blij dat ik met de auto kan en zolang die mondkapjes plicht blijft, ga ik echt niet met het OV.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 12:39

Zertab schreef:
Jessica_1998 schreef:
Mondkapjes in het ov..

Lijkt me echt vreselijk! Ben blij dat ik met de auto kan en zolang die mondkapjes plicht blijft, ga ik echt niet met het OV.

Ik kan helaas pas begin augustus autorijexamen doen... En dan heb ik nog geen auto :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 12:40

Dat ik zin heb om iets leuks te doen maar er dan weer helemaal geen zin in heb om sociaal te doen :') wil eigenlijk gewoon geld uitgeven.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 12:48

Zertab schreef:
Dat het me al drie dagen op een rij niet lukt om positief te denken. Alles is gewoon even zwart.

knuffel :(:) Je hoeft niet altijd positief te denken, misschien kan je kijken naar de dingen die lukken deze dagen? Ook al zijn ze heel klein? Je mag me ook altijd een PB doen als je daar behoefte aan hebt :)

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 12:50

Zucht! Ik wil verhuizen. Nu! Niet morgen, overmorgen of volgend jaar. Gewoon nu direct. Pak alles in en ik ga.

Stomme hysterische huizenmarkt.