Dat we ineens een andere (nieuwe) docent hebben voor een van onze vakken, ik had zo naar deze module uitgekeken, nu hebben we een of andere kwijl die het doceert. Zo jammer meer, echt wen gemiste kans.
Dat ik eindelijk van m'n drang af ben om het eerste beste vliegtuig terug naar Afrika te pakken, komt er een vriendin aan: 'en, heb je alweer plannen om die kant op te gaan?' nee hou op het zit er voorlopig niet in want durf niet weg met m'n hoog bejaarde zieke paardje
Waarom ik niet gewoon in de lente ben begonnen met rijlessen. Ik vind in het donker rijden zo'n verschrikking omdat ik drukker bezig ben met wat er om mij heen gebeurt, waardoor ik andere dingen weer half vergeet.
Whale het is juist leerzaam , heb een vol jaar les gereden en alle seizoenen gehad . Examen in de sneeuw (jammerlijk gezakt toen -kuch- ) , heb je alleen maar profijt van straks . Les in de sneeuw was echt super leuk (en leerzaam )
Erger mij aan de baby afzuigkap die niet echt hard kan zuigen
Weggebokt
Geplaatst: 13-11-19 21:01
SindyKaya schreef:
Hoe zeg je dat ooit. Heb dan echt een kapotte auto motor met een slang in mn hoofd.
Nee wacht! Net zoals je een kat wegjaagt maar dan vet snel achter elkaar
Aaaaa wat dom
LiannePuthzy
Geplaatst: 13-11-19 21:02
SindyKaya schreef:
SindyKaya schreef:
Hoe zeg je dat ooit. Heb dan echt een kapotte auto motor met een slang in mn hoofd.
Nee wacht! Net zoals je een kat wegjaagt maar dan vet snel achter elkaar
Aaaaa wat dom
Word t dan niet kstkstkst
Anoniem
Geplaatst: 13-11-19 21:03
Waar gebruik je dat woord voor dan , is toch dom als je dat gebruikt of ben ik nou zo gek
vikawiek
Vsco girls, geen idee waar ze vandaan kwamen maar er was opeens een heel leger sksksks aan het zeggen. Het is hetzelfde als 'hahaha'. And i oop(ook geschreven als anna oo-) kwam van een dragqueen die viraal is gegaan. Zo, uitgelegd aan de oudjes
Laatst bijgewerkt door vikawiek op 13-11-19 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt
LiannePuthzy
Rebecca schreef:
Waar gebruik je dat woord voor dan , is toch dom als je dat gebruikt of ben ik nou zo gek
Ik heb geen idee, ik ben 21 en snap er niets van. Vind die vsco girl trend maar apart
Weggebokt
Geplaatst: 13-11-19 21:04
Oh dacht dat ik hem had
Ja echt, Rebecca of wij begrijpen het gewoon niet
sureido
Geplaatst: 13-11-19 21:07
SindyKaya schreef:
Dit soort mensen, je bent toch geen dier die een lokoproep uitoefent. Doe normaal.