Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LinsxDot schreef:Hier in het gehucht hebben wij alleen Hema. ( Rozenburg) Maar we verhuizen naar hellevoet over 2 maanden zit kids on the top in winkelcentrum en wat hebben ze? Zara vind ik voor jongens lastig heb er wel 3 broeken besteld maar te groot meh!
Michelle77 schreef:LinsxDot schreef:Hier in het gehucht hebben wij alleen Hema. ( Rozenburg) Maar we verhuizen naar hellevoet over 2 maanden zit kids on the top in winkelcentrum en wat hebben ze? Zara vind ik voor jongens lastig heb er wel 3 broeken besteld maar te groot meh!
Kids ot Top zit op de Rijksstraatweg. Zijhebben feetje, jubel, z8, vingino en nog eea
All4Kids zit in de struyten. Zij hebben Gymp, Tumble ea Beide ook te vinden op fb
Tamara schreef:Wij hebben een gekregen fietsje met zijwieltjes, geen idee waar die van is.. misschien eens voor laten lichten bij een fietsenmaker en dan online verder zoeken?
verootjoo schreef:Tamara schreef:Wij hebben een gekregen fietsje met zijwieltjes, geen idee waar die van is.. misschien eens voor laten lichten bij een fietsenmaker en dan online verder zoeken?
Moet ik toch even wat van zeggen, ik vind het dus echt niet kunnen om in een winkel gratis advies te krijgen waar ze dan toch tijd aan je besteden om vervolgens online een fiets te kopen.