Ik heb best van OHOH gehoord als er weer eens een opzij sprong voor me

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Mews schreef:Hier ook hokje 5.Ik heb ook het idee dat ik met de tijd steeds blijer ben met de keuze voor geen kinderen, en mijn partner ook. Heel fijn bevestigend gevoel.
Prairy, was het met 32 eigenlijk makkelijk om sterilisatie te krijgen als kindvrij persoon? Zit je dan nog in de twijfelzone, of ben je al 'veilig' en kan je zonder te veel vragen voor elkaar krijgen?
Ik moest van de gyn eerst naar de psych om te kijken of ik echt geen kinderen wilde (lees: of ik gek was) en pas toen wilde hij wel doen. Schijnbaar was ik wel zeer overtuigend want hij stelde zelfs voor om mijn complete eileiders weg te halen omdat ik ze toch niet wilde. Dit verkleinde de kans op kanker schijnbaar. Weg ermee dus.
Steeph schreef:elnienjo schreef:Ohja, ik las eierstokken ipv eileiders. Ben nog niet goed wakker.
Ze kunnen beter de baarmoeder weghalen, dan wordt je tenminste niet meer ongesteld.
En dan verzakt alles... Hmeh, liever niet
Prairy schreef:Ik moest van de gyn eerst naar de psych om te kijken of ik echt geen kinderen wilde (lees: of ik gek was) en pas toen wilde hij wel doen. Schijnbaar was ik wel zeer overtuigend want hij stelde zelfs voor om mijn complete eileiders weg te halen omdat ik ze toch niet wilde. Dit verkleinde de kans op kanker schijnbaar. Weg ermee dus.
Duhelo schreef:In openbare plekken waar er een grote dichtheid van mensen is (bv de meetingplekken van wandeltochten enzo) heb ik mijn hond gemuilkorfd. Puur omdat mensen haar persé willen aanraken, niet luisteren naar mijn vragen en toch proberen, en ze dan uitvalt. Probleem is, het is dan hun schuld dat ze uitvalt, maar als ze schade maakt en ze doen aangifte, dan heb ik wel het probleem. Met muilkorf aan heb ik plots "een gevaarlijke hond" en spontaan een cirkel van 5 m ruimte.