Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 22:35

Bah, wat naar zeg. :( Maar gelukkig dat dat hielp. Met zo'n gast wil je toch ook niets te maken hebben die geen nee begrijpt, getrouwd of niet.

En Relaxed, dat is wat ik mogelijk ook een beetje met metrogozer had. Ik kon niet echt iets fout doen en hij was zo enthousiast... op de een of andere manier is dat gewoon een beetje "saai" ofzo. Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden. Hoe lief en betrouwbaar iemand ook is, dan wordt 't 'm niet. Plus ontbrekend gevoel al helemaal niet.

Mijn tindergozer en ik appen nog de hele dag door, dus dat is een goed teken. Hebben allebei erg veel zin om af te spreken! :D ben momenteel nog op vakantie, maar volgende week gaat het gebeuren...

Nummus

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 22:43

Oh iek dat is toch een beetje stalkerig gedrag zeg... Brrr.

Ik kreeg hier een super moeilijke vraag van mijn date voor zaterdag... Wat ik nou eigenlijk precies doe in een paardrijles. _O- Ja oliebol hoe leg je dat uit aan iemand die er echt de ballen verstand van heeft. "Je leert toch niet gewoon rijden?" Nou ja eigenlijk wel he. Want het is paasei moeilijk!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 22:52

Daffodil wat een vieze man :( Zo geslepen, kunnen heel charmant zijn en complimenteus maar vies, egocentrisch en yuk... En juist die maken dat je teleurgesteld kan zijn/ worden in de liefde of in mannen. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo! Deze ervaringen maken wel dat je op je hoede bent...

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 20:48

Er zijn legio mannen die hun vrouwen bedriegen.

Laatst sprak ik een man die ouder is dan ik ben, maar een jongere vrouw heeft. Hij vond dat ik niet jonger moest daten want dat zou toch nooit wat worden. Okeee..... en dan een heel betoog dat hij zo dol is op zn vriendin. Oh en die gast neemt het ook niet zo nauw met trouw zijn heb ik gehoord. Vind dat dan zo onwijs hypocriet en kortzichtig!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 21:28

Zo, na een datingstop heb ik vanavond weer Tinder gedownload :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 21:31

Darah3 schreef:

Enjoy haha!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 21:59

SophievdV schreef:
Er zijn legio mannen die hun vrouwen bedriegen.

Laatst sprak ik een man die ouder is dan ik ben, maar een jongere vrouw heeft. Hij vond dat ik niet jonger moest daten want dat zou toch nooit wat worden. Okeee..... en dan een heel betoog dat hij zo dol is op zn vriendin. Oh en die gast neemt het ook niet zo nauw met trouw zijn heb ik gehoord. Vind dat dan zo onwijs hypocriet en kortzichtig!

Yep, hier dezelfde ervaring. Oudere mannen die het geen probleem vinden om 10/20 jaar jongere vrouwen te daten maar andersom is echt raar... ondertussen zoeken die 10 jaar jongere mannen ons 'cougars' :') massaal op want die volwassenheid is zo fijn. Hoe bedoel je sociale ongelijkheid!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 22:12

Darah3 schreef:

net nu ik er aan zat te denken om hem er af te schoppen :+

Kan m'n handen er wel op kapot swipen maar gewoon 0,0 matches -O- Blijkbaar van 1x per maand naar 1x per 3 maand gegaan ofzo :P

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 22:18

Och ik had al een vriend gehad als er geen zee tussen zat hoor, en die is wel even een jaartje of 5 jonger dan ik. :) Volwassen zat dus kom maar hoor.

En oooh ik zit me echt net als Relaxed een beetje te ergeren, om dezelfde reden.
Kreeg een fotootje van 3 van die suikerhartjes geappt, waarop dan stond "app me", "bel mij" en "zoen" en ik moest er dan eentje uitkiezen.
Dus ik zeg "app me" want dat doen we al en in die andere twee echt nog geen zin, zeker niet na dat iets te enthousiaste van van de week.

Of ik mijn telefoon door de kamer zou smijten als ie alsnog zou bellen.
Dus ik zo van ik druk je gewoon weg...

Belt ie dus.
Dus ik heb 'm weggedrukt want ik zei 't al van te voren, maar hij zag het blijkbaar als uitdaging.

Hij was zo braaf terughoudend geweest de afgelopen paar dagen en dan gaat ie nou zo doen. _O-
Ik wil puur de date nog om voor mezelf te bewijzen dat ik 'm inderdaad niks vind zeg maar.
Omdat het eerst wel klikte.

Edit: Nou ja eigenlijk heb ik geen zin meer in date maar ja... Is ook zo oneerlijk.

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 22:25

Wat vinden jullie ervan als een tinder match bijna gelijk wilt bellen ? Doen jullie dat dan ?

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 22:26

Nou zoals je in mijn post hierboven leest: nee, liever niet. _O-
Ik vind bellen echt veel enger dan in het echt afspreken nog zelfs.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 22:50

Doen wat goed voelt. ;)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 22:53

annikeee19 schreef:
Wat vinden jullie ervan als een tinder match bijna gelijk wilt bellen ? Doen jullie dat dan ?

Ik wel, al vind ik het spannend. Weet je direct een beetje wat je kan verwachten.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 22:54

Ja, dat ook! Dus als het voor jou wel goed voelt Annike dan gewoon doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 23:48

Ohneee Nummus wat naar. :') Ik ben nu wel heel benieuwd hoe die date gaat zijn. :+

Ik heb volgende week donderdag een date met tinderman. :) Praten nog de hele dag door, en verveelt nog lang niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 07:17

Ik ben zelf geen beller, maar vind het eigenlijk wel stoer als een man het gewoon doet :j

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 07:24

Zodra ik een nummer had van een match dan belde ik vaak spontaan even. Vond het leuk om te kijken hoe ze daar mee om gingen.
Mijn vriend deed het andersom die belde mij.... en wauw, die stem... ik was om!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 07:25

Als je zegt dat je niet gebeld wilt worden en hij belt toch dan vind ik dat irritant. Als het je niet meer aan staat dan zou ik de date niet meer aan gaan hoor. Dat is niet oneerlijk maar juist eerlijk.

Vandaag vrij en mn jongens zijn er de hele dag ivm de vakantie. Wilde gaan zwemmen maar nu word ik wakker met een snothoofd... Maar even kijken hoe en wat.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 10:53

Ja maar deze deed al net als de jouwe alsof we al wat hadden Relaxed. Toen ik 'm daar van het weekend op aansprak was ie even braaf maar eigenlijk zie ik het sindsdien al niet zitten. Lijkt me iets te gretig zeg maar... _O- Weet niet. Waarschijnlijk als er meer aantrekkingskracht was al dat ik wel gewoon op had genomen.

Sophie wat naar! Misschien toch maar even niet. Of jongens lekker laten zwemmen en zelf aan de kant blijven. _O-

Trouwens, weet iemand waar de info knop om profiel te bekijken is gebleven op Tinder? Zo kan ik de eikels er toch niet meer uit filteren?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 10:58

Bellen. Wat een enorme hekel heb ik daar aan. Heb ooooooit (lang geleden) een tindermatch gehad die wilde videobellen. Ik dacht van joh geef het een kans. Eens en nooit meer hoor, meneer lag op bed en had allerlei wilde plannen. Toedels, daarmee ben je bij mij echt aan het verkeerde adres. Het stomme was nog, ik was hem die dag tegengekomen op een groot evenement terwijl ik aan het werk was en een cliënt bij had en hij vrijwilliger was. Toen heeft hij mij daar opgezocht, snel elkaar begroet maar ik ging verder ivm dat mijn werk dan prioriteit heeft.
Manmanman, ik denk altijd dat mijn date-leven niet zo interessant was. Maar als ik er achteraf over na denk wat ik allemaal gedate/heb meegemaakt dan twijfel ik daarover hoor :') Al moet ik zeggen dat het wel "maar" 8 dates in 5,5jaar totaal was (2 daarvan zijn ook daadwerkelijk een relatie geworden, eentje van 3,5 jaar (met pauzes ertussen waarin we beide ook date) en nu alweer 1,5 jaar).

Mijn huidige vriend wil ook regelmatig bellen, maar ik vind dat maar niks. Vaak reageer ik dan ook maar half :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 11:02

Hahahaha wacht, hij wilde met je sexvideobellen? :') Wat erg! En ik snap oprecht niet dat er mensen zijn die ervan uitgaan dat mensen daar zomaar uit het niets op zitten te wachten.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 11:05

Dat was wel zijn doel geloof ik ja :') Hij lag niet in adamskostuum hoor, maar erg veel had hij ook niet meer aan. Wat was dat een enorme afknapper na de begroeting eerder die dag :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 11:05

Dat hele sexchatten/-appen/-bellen heb ik sowieso niks mee, ik ben meer van het echte werk :') Maar wat kansloos om zo te videobellen als je elkaar nog niet eens hebt ontmoet, dat is nog erger dan een dickpic :')

Nummus, is er een reden dat jullie zo lang wachten met daten? Want dit loopt toch al 2 weken ofzo? Dat is dus een reden waarom ik liever snel afspreek, dan ken je iemand en kun je ook beter plaatsen hoe iemand is.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 11:13

Ja net als het dick pics verhaal! Wie zit daar nou op te wachten?

En de reden was dat we vorig weekend allebei niet konden Relaxed. _O-
Anders had ik het ook liever wat sneller gedaan.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 11:29

Vreselijk, ik ben ook niet van het bellen en deed het soms wel als date graag wou maar liever niet. Dickpics brrrr of half naakte foto’s ineens vanuit het niks... dan was ik er ook gelijk klaar mee _O-

Gelukkig hoef ik niet meer te daten <3 gaat super goed tussen ons :D ga zelfs zaterdag zijn halve familie ontmoeten op een feestje :=