Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 21:48

Gave bril! En guitig hoofd erbij :D

MM ja dat bedoel ik idd! Was de naam kwijt. Hier zat het in de paarden EHBO kist, maar het is ook goede box-EHBO. :+

Ik denk dat ik deze week wat retail therapy ga doen... dacht dat ik geen ‘vaste kleuren’ had per kind. How wrong was I... oudste: wit, grijs, lichtblauw. Alleen spijkerbroeken, andere broeken zijn allemaal te klein. Jongste: donkerblauw en oker... en maar 4 broekjes. Hij is van maat 74 gelijk maat 86 in geschoten dus er moet nog wat gekocht worden, arme ik ;)

Keet

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 21:49

Al bij WE gekeken voor longsleeves?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 21:54

Ryder schreef:
Caro je hebt voor paarden van dat plakverband in felle kleuren dat bij beenblessures veel gebruikt wordt. Dat kan prima over de rand van de box, kost geen fluit. Wel even langs de dierenarts voor een rolletje. Zo hebben wij het opgelost bij de oudste, jongste gaat nooit meer in de box... staat trouwens op MP maar krijg amper biedingen en dan van maximaal 25 euro. Terwijl hij amper beschadigd is, wit, met la, keurig nog... naja, als ie maar weg is straks.

Wat een leuk jurkje dat met die paardjes! Ik ga eens kijken of ik die kan vinden voor Nichtje <3

Oh dat verband heb ik thuis liggen. Kan ik idd even proberen. Ik ben verder superblij met een kind wat de box geen probleem vind. Ik ben alleenstaand en heb maar 2 ogen. Er loopt ook een hond en 2 katten. Hij is er snel dus als ik kook ed zit hij verplicht in de box maar ik hoor dan alleen maar gelach of gesnurk

Ik hoor om mij heen constant mensen die hun box voor minimaal €50 verkopen. Ik moet hem eerst even bijverven. Mijn zoon noem ik vaak kliko. Eet echt alles. Hij zit met een grijns in de box te bijten
Laatst bijgewerkt door caro29 op 17-09-18 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 21:57

Hoppa. Wat gevonden en gelijk besteld. Ook nog 2 voor de helft vd prijs dus helemaal happy

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 21:58

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 22:03

caro29 schreef:
Even off-topic
Mijn zoon letterlijk een alles eter bijt enorm in de box. De verf komt er al af. Weet iemand hier een oplossing. Hij staat sinds kort en komt precies met zijn mond bij de rand

Tjonge wat een lastig probleem.
Mijn kids hebben het nooit gedaan

Een box is echt niet alleen voor baby's. Mijn kinderen zaten en sowieso tot 1 jaar in me dochtertje tot 2 jaar die vond de rust rond 16:30 heerlijk. Dan speelde ze heel zoet in de box en der buiten brulde ze alleen maar.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 22:04

Ah dat jurkje met paardjes vandaag meegenomen

Box zit ze hier met bijna 20 maand nog wel eens in :')
Mijn box is onze oude box van vroeger en mijn jongste zusje was ook zo n bijter. Overal zie je tandafdrukjes in de box staan.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 22:25

Alsnog geslaagd beangelique. :j

Gelukkig hier geen tanden ergens in gehad.

Heb de box snel verkocht. Hij was nog erg jong maar vond het een sta in de weg dat ding.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 23:01

Vandaag horror scenario toen ik thuis kwam. Mijn moeder vond het wat frisjes dus had hem sokken aan getrokken en -omdat die nu zijn maat waren- zijn sandalen. Crisis :') mini-opaatje. _O- dus dat hebben we direct maar even ongedaan gemaakt, wát een verschrikking. En mijn moeder maar lachen om mijn reactie. Ze had het al voorspeld >;)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 23:06

Ik heb vandaag de teva's van Luuk in de wasmachine gegooid. Doe ik regelmatig. Alleen heb ik de in de handdoekenwas gedaan... op 90 graden. Nu zijn ze krom _O-

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 23:11

Maar vast schoon! :=

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 23:29

Hahaha héél schoon. Arme kind moet deze dagen dus maar gewoon zijn dichte schoenen aan

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 23:30

caro29 schreef:
[ [url=m/GXjPDI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben op zoek naar onesies. Degene die ik heb is te kort aan het worden. Iemand een idee waar je niet te dure kan kopen?

Ik kwam toevallig net bij zalando van dit soort pakken van Carter’s tegen. Ken het merk niet maar ze zijn niet duur!

En nog een broekje met grote lama print van hust & Claire, voor de liefhebber!

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 08:14

Carters is wel fijn.

Haha, Mir. Zo heb ik mijn zoontje laatst opgehaald bij mijn moeder na een nachtje logeren. Hij had toen ineens een rode broek aan, een oranjeroze polo met korte mouwen en daar onder een witte blouse met lange mouwen. :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 09:51

Carters is van hetzelfde bedrijf als Oshkosh :) alleen vind ik zelf de kwaliteit van Oshkosh beter en het fijnere winkels (al heb je daar online weinig aan natuurlijk :+ )

Hihi, sokken in sandalen. Ik kijk er niet meer vanuit bij mijn man.
Gister had mup een bloemetjes jurk aan en daaronder een bloemen legging....
Afbeelding
Deze jurk

Afbeelding
Met de linker legging.....

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 10:03

Haha mooie combinaties komen er voorbij!

Ik kwam gisteravond tot de conclusie dat mijn dochter alleen haar winterjas van vorig jaar nog past en verder werkelijk niets...

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 10:16

Hier gelukkig nooit want ik kleed ze aan.

Alleen 1 x bij mijn schoonzus haar kids gezien. Ze waren te logeren bij oma en dat mama ze kwam halen waren ze in pyjama. Oma dacht dat het gewone kleding was :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 10:22

Op maandag en dinsdag is mijn man thuis en kleed dan de kinderen dus aan. Rest van de week doe ik het zelf
Lieveli heeft me geinspireerd met het "style your week" systeem. Dus dat ga ik binnenkort even in elkaar knutselen :D

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 10:28

Het weer veranderd hier zo vaak dat ik per dag wel kijk wat ik ze aan doe. En soms gaan we opeens op visite of naar natuurspeeltuin.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 10:32

Wauw, die bril staat echt supergoed inderdaad!

Leuk gevonden BA +:)+

Zonde van de slippers zeg... nouja beter nu dan een paar maanden geleden zullen we maar zeggen ;)

We zijn hier allemaal ziekjes. Schijnt iets te heersen en nu zijn we ook een keer de klos. Alles doet zeer, hoesten, veel snot. En echt een unicum: die kleine ligt nog op bed!!!

Normaal houdt hij het echt hooguit tot 8 uur vol. En vannacht vroeg hij heel verstandig niet steeds om een "mellekie drinken" maar nam hij genoegen met thee, hij vroeg er zelfs zelf om. Normaal moet hij niks van thee hebben.

Gelukkig hoor ik hem af en toe hoesten, dan weet je dat hij nog leeft :=

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 11:11

Wat een te gek gave bril heeft Luuk!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 11:53

Ik wil zoiets...

Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 11:56

:) leuk!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 11:58

Omdat hij in het echt nog leuker is dan op het plaatje kon ik het niet laten.

Afbeelding

Meegenomen door mijn man van de H&M.

Afbeelding

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 12:04

Bedankt voor de leuke reacties op zijn bril!

Die zien er leuk uit michelle! Maak je er dan haakjes aan? Want het zijn toch plankjes en geen doosjes als ij het goed zie?

Leuk zo'n shoppende man zoals hierboven. Goed geslaagd! Die van mij doet dat alleen waar ik bij ben, terwijl hij het heel goed kan