Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ashleytjuhh schreef:nou trailer vandaag de 1e gekomen en heeft hem gekocht hadden tussen een bepaalde tijd afgesproken en kwam die nog 15 min te laat. ondanks zijn berichtje er over vond ik het wel heel slordig nog steeds
meintje schreef:Ashleytjuhh schreef:gamblerscup als je een 1.5 paards ziet moet je bijna gelijk doorpakken met de koop of iets af te spreken die gaan echt als warme broodjes!
Daar heb ik toch andere ervaringen mee.
Zal wel iets met de locatie te maken hebben, maar ik raak die van mij niet kwijt.![]()
Af en aan al een hele tijd aan het adverteren, maar vrijwel geen redacties.
DatBenIkNou schreef:Ashleytjuhh schreef:nou trailer vandaag de 1e gekomen en heeft hem gekocht hadden tussen een bepaalde tijd afgesproken en kwam die nog 15 min te laat. ondanks zijn berichtje er over vond ik het wel heel slordig nog steeds
15 minuten en ook nog netjes een berichtje erover gestuurd én de trailer gekocht? Sorry maar dan vind ik jou echt een zeurpiet.
Rena100 schreef:DatBenIkNou schreef:Wat heb je precies te koop en wat is de vraagprijs? Ik wil in april mijn BE rijbewijs gaan halen en dan op zoek naar een goedkoop 1,5 paards trailertje.
Voor de meeste 1,5 paards trailers hoef je geen BE te hebben hoor