Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:51

Ik kreeg een tablet bij mijn telefoon.. Mag ik die dan ook niet verkopen? :')

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:52

Gewoon gratis aan mij geven :Y)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 00:11

Tuurlijk relaxed moet jij weten.
Maargoed zal het er niet meer overhebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 00:40

just_kiki schreef:
Gewoon gratis aan mij geven :Y)

Is al verkocht :+

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 08:15

maar 10 euro voor een saunabon lijjt ne wel reeel toch? Sauna entree kost normaal al gauw rond de 25 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 08:23

Hier iemand die iets verkoopt dat een jaar oud is. Nieuwprijs €215, laagste prijs €175. Vind het nogal aan de hoge kant.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 08:45

DeMolenhoek schreef:
Hier iemand die iets verkoopt dat een jaar oud is. Nieuwprijs €215, laagste prijs €175. Vind het nogal aan de hoge kant.

Voor die paar tientjes koop ik t dan liever nieuw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 08:49

Ja dat is ook mijn twijfel...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:27

Wachten tot een aanbieding. :)

Saunabonnen etc leg ik ook gewoon geld voor neer hoor. Ik reken wel altijd uit hoeveel ik kwijt ben met zo'n reserveringstoeslag erbij, meestal is dat ook nog wel een paar euro. Maar als ik per persoon rond de 15 euro uitkom is dat een prima deal!

En ik koop idd ook niks wat gebruikt zo dicht bij de nieuwprijs ligt. Lang leve het internet, je vindt praktisch alles wel met korting online.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:35

Ashleytjuhh schreef:
nou trailer vandaag de 1e gekomen en heeft hem gekocht hadden tussen een bepaalde tijd afgesproken en kwam die nog 15 min te laat. ondanks zijn berichtje er over vond ik het wel heel slordig nog steeds :o

15 minuten en ook nog netjes een berichtje erover gestuurd én de trailer gekocht? Sorry maar dan vind ik jou echt een zeurpiet. :o

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:38

meintje schreef:
Ashleytjuhh schreef:
gamblerscup als je een 1.5 paards ziet moet je bijna gelijk doorpakken met de koop of iets af te spreken die gaan echt als warme broodjes!

Daar heb ik toch andere ervaringen mee.
Zal wel iets met de locatie te maken hebben, maar ik raak die van mij niet kwijt. :=
Af en aan al een hele tijd aan het adverteren, maar vrijwel geen redacties.

Wat heb je precies te koop en wat is de vraagprijs? Ik wil in april mijn BE rijbewijs gaan halen en dan op zoek naar een goedkoop 1,5 paards trailertje.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:45

DatBenIkNou schreef:
Ashleytjuhh schreef:
nou trailer vandaag de 1e gekomen en heeft hem gekocht hadden tussen een bepaalde tijd afgesproken en kwam die nog 15 min te laat. ondanks zijn berichtje er over vond ik het wel heel slordig nog steeds :o

15 minuten en ook nog netjes een berichtje erover gestuurd én de trailer gekocht? Sorry maar dan vind ik jou echt een zeurpiet. :o

nou normaal maakt het niet zo uit we hadden tussen 2 tijden afgesproken. was voor hem dus maar 20 min rijden en dus alsnog 15 min na de uiterste tijd vind ik gewoon best slordig. berichtje kreeg ik dus ook pas 15 min daarvoor. maar misschien wel een zeur dan ja :o maar was ook geen rit van uren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:46

Ik moest gisteren ook wat ophalen in de buurt. Heb de pech gehad 3 x voor hetzelfde rode licht te staan wat ook telkens ongelofelijk lang duurt. Was daardoor ook 10 minuten te laat. Nou sorry hoor...

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:53

was er hier laatst 1 die was 2 uur te laat en had niks laten horen. nu was ik heel de dag thuis, maar was toch fijn geweest als hij wat had laten horen. dan vind ik het best netjes dat hij jouw een berichtje stuurt.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:53

Vorige week kwam iemand mijn fiets ophalen. Die stuurde mij netjes een smsje of het ook later kon omdat zijn werk uitliep, geen probleem. Vervolgens daarna nog een smsje dat hij dik in de file stond en dat hij wat later zou zijn daardoor. Dat vind ik echt niet erg, netjes gemeld en vervolgens kwam hij met heel veel sorry aan de deur de fiets ophalen. Ik was allang blij dat iemand die fiets wilde hebben :+ Meneer woonde ook op een uur afstand, dus heel gek vond ik het niet dat hij wat later was.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:56

Over het algemeen merk ik dat mensen anders omgaan met ophalen als ik meld 'tot zo laat kan het en daarna ben ik weg'.

Nooit meer gehad dat mensen écht te laat kwamen, of ze kwamen helemaal niet.. Maargoed, die houd je er toch tussen.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:07

DatBenIkNou schreef:
Wat heb je precies te koop en wat is de vraagprijs? Ik wil in april mijn BE rijbewijs gaan halen en dan op zoek naar een goedkoop 1,5 paards trailertje.

Voor de meeste 1,5 paards trailers hoef je geen BE te hebben hoor ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:13

Ik snap DBIN wel. :)

Ik wil ook geen trailer rijden zonder BE.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:15

Voor de meeste... hangt er nog steeds vanaf achter welk type auto je die 1,5 knoopt hoor. Het gewicht van je auto speelt immers ook een rol.

En het is gewoon fijn en handig om BE te hebben.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:19

Ja de combinatie moet kloppen inderdaad. Maar wou alleen even melden, dat met een1,5 paards je een grote kans hebt, dat je niet perse BE nodig hebt.

Maar dat is aan jezelf natuurlijk of je het wel/niet wil.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:22

Rena100 schreef:
DatBenIkNou schreef:

Voor de meeste 1,5 paards trailers hoef je geen BE te hebben hoor ;)

Dat is mij bekend, maar aangezien ik een kostbare en dierbare lading ga vervoeren, wil graag toch het officiële papiertje daarvoor gaan halen. Mocht er ooit iets gebeuren, sta je ook verzekeringstechnisch sterk.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 11:30

Zucht.
Te vroeg gejuicht.

Ik heb iets erop staan met een nieuwwaarde van 190 euro, maar met beschadigingen. Het kan nog prima gebruikt worden maar optisch is het gewoon niet mooi meer. Dit staat ook duidelijk op de foto en in de advertentie. Ik vraag er 20 euro voor.

Net een berichtje:
'Ik neem het over voor 15'
Daarmee akkoord gegaan.
Vervolgens het bericht:
'Ik bedoel 5 euro, het is beschadigd'
Dus ik heb teruggestuurd of ze de advertentie gelezen had.
'Ja net en ik vind het teveel omdat het beschadigd is'

Wauw. :')
Ennnnn geblokkeerd..

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 11:35

Bedankt dames. ben ik toch zelf een miep daar in :o

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 11:50

Ik had van de week een kast op mp staan. Bleek veel interesse in de zijn dus had een heuse wachtlijst gemaakt.
Maar toen kwam het:
Persoon 1 komt niet opdagen zonder enig bericht
Persoon 2 meld 2 minuten voor tijd dat hij zijn vervoer niet geregeld kreeg of hij later mocht komen. Prima. Toen kreeg ik geen bericht meer dus ik hem netjes een bericht gestuurd of hij al wat meer wist, hij stond namelijk in de weg. Zou zaterdag komen zei hij, gezegd dat dat prima is maar als hij dan niet komt dat de kast naar de volgende gaat, je snapt hem al, niemand gezien!
Zaterdagavond persoon 3 bericht dat die hem mocht komen halen en die stond de volgende dag (welliswaar 20 minuten te laat) aan de deur. Met die enorme rukwinden dus een enorme kast in een bus getild. Gekkenwerk haha

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 13:02

Hier gaat het opeens snel! Ik had al maanden een sporthorloge op marktplaats staan. Al eerder had iemand gereageerd met een bod dat niet eens in de buurt kwam van de minimumprijs met de mededeling dat hij nog op vakantie ging en dat was zo duur. Tja, first world problems :roll: . Krijg ik een dikke maand later van dezelfde persoon een bericht dat hij had gezien dat het horloge nog altijd niet verkocht was. Ik maakte mij al op voor een ‘dan wil je het nu vast wel voor weinig verkopen’, maar niets bleek minder waar. Binnen een kwartier had ik mijn minimumprijs op mijn bankrekening staan. Hoera!!

De zomerbanden van mijn oude auto waren binnen 12 uur verkocht. Hilarisch. Ik die dingen helemaal uitgestald zodat hij ze kon bekijken, hij loopt er op af zegt: ‘je ziet er eerlijk uit’, betaalt en laadt ze in. Ik stond binnen 5 minuten weer boven. *\%/*