Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jildau schreef:Ik had na mijn Tinder gesprekken twee mijn nummer gegeven en daar leuk contact mee. De ene vroeg vrij snel om te daten en dat was leuk dus daar heb ik meerdere dates mee gehad maar de andere wilde ook daten. Hem toen eerlijk verteld dat ik al met iemand aan het daten was en niet met twee tegelijk ging daten. Dat waardeerde hij en toen is ons contact gestopt. Na een poosje weer contact gekregen en met date 1 liep het toen niet lekker dus daar een punt achter gezet en toch gaan daten met date 2. Sinds de eerste date onafscheidelijk en nu gelukkig samen!
Maar ik ben blij dat ik het zo aangepakt heb en hij waardeerde het dat ik eerlijk was en niet met twee tegelijk wilde gaan.
Callisto04 schreef:Emmaa, ik snap wat je bedoelt en zou het zelf ook niet doen om met anderen te daten na/tegelijkertijd met een date waar ik toekomst in zie. Maar wat als je met iemand een keer hebt afgesproken en die wel leuk vindt, maar niet direct een relatie er in ziet? Dan kan je toch wel nog verder afspreken om elkaar beter te leren kennen, maar daarom hoef je toch nog niet voor de rest van de tijd niemand te zien? Is mij al overkomen dat er met iemand niks op wees dat er een relatie van zou komen, waardoor ik wel met anderen afsprak en ook met die ene persoon (gewoon gezellig samen op café), maar achteraf liep het dan toch anders en uiteindelijk is er niks overgebleven, niet met de andere dates en ook niet met die ene. Een date is toch om iemand te leren kennen? Soms is er direct iets, soms niet, maar dat zegt toch niks over hoe het verder loopt? Dus vind ik zeggen dat iemand die ook nog anderen date direct afgedaan heeft redelijk simplistisch of zo? Met meerdere vrouwen tegelijkertijd meerdere dates doen is nog wat anders, dat zou ik zelf niet doen.
Maar ik ben nog wat op zoek naar wat goed is en hoe het aan te pakken, dus lees met veel plezier andere meningen en ervaringen in dit topic. Een jaar geleden zou ik nog gezegd hebben dat met verschillende mensen daten not done is, alles kan veranderen.
lieveli schreef:Omg great minds think alike!
Jibbel schreef:Leuke discussie over het daten met meerdere mannen tegelijk. Heb zelf wel vaker met meer 'gedate' in dezelfde periode. Maar vond het meer afspreken, wat leuks doen en ondertussen 'aftasten' en elkaar leren kennen. Welke kant het dan op zou gaan (vriendschap, relatie, of niks) was dan nog helemaal niet aan de orde, dat merk je pas na meerdere keren.
Ik zou pas stoppen met daten (waarbij je bewust iemand 'zoekt' om evt. een relatie mee aan te gaan) als het serieuzer zou worden. Afspreken gewoon voor de gezelligheid en om iemand te leren kennen moet gewoon blijven kunnen, zolang de verwachting naar alle partijen maar gelijk is, is dat niet heel raar toch?
Resistance, flinke steak kunnen de meeste mannen wel waarderen ja!
Hier inmiddels wel een paar normale en leuke gesprekken. Dat het zowaar nog kon, haha! Alleen nog steeds niet echt de behoefte om ermee af te spreken.
Ben ik nou te kieskeurig of gewoon een schijtbak? hahaha