Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nissima schreef:Eileen, ccleaner werkt geloof ik altijd wel goed. Ik weet alleen niet zeker of die dat ook voor Mac doet.
Szan schreef:Ik vraag me af waar bokker vuurneon is gebleven? Had nooit contact met haar hoor, maar zag heel vaak posts van haar voorbij komen in topics en nu al maanden niet meer (of heel weinig?)
savannah030x schreef:Gebruiken ze het Belgische woord; amai, ook in het Spaans? Had een vriendin en haar moeder kwam uit Peru, sprak Spaans en bijna geen Nederlands en als er dan iets ergs gebeurde zei ze (soort medelijdende toon) oh amai... Of misschien haalde ze iets gewoon door de war ofzo :y
sureido schreef:[naam] schreef:Heeft een naaktslakje nut? , heb al weken 1 in de wc en die groeit wel gewoon. Wil hem naar buiten binnenkort of heeft hij een doel in de wc?
Lach mij niet uit , goed gezelschap en doet niemand kwaad wat spinnen wel doen die jagen mij de angst aan
... Dadelijk kruipt ie omhoogDie was bij mij echt weg al
Flowery schreef:Ik vraag mij al een tijdje af waarom een dorp hier in de buurt gele straatnaambordjes heeftIemand die hier toevallig uit Castricum komt en het antwoord kan geven?
xSCWx schreef:Hoe kan het dat vissen blijven leven terwijl de bovenste laag van het water bevroren is? (En soms zelfs als ze vast gevroren zitten)