Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 16:04

Mensen die denken gewoon te kunnen chillen in de zon op een terras van een bedrijf. Oké, een horeca bedrijf maar dan nog. Je gaat toch ook niet bij een willekeurig kroegje op het terras zitten zonder te bestellen? En dan nog liegen dat het normaal weg mag (mag nooit) en niet weg willen gaan he. Tot mijn collega de manager ging roepen. Ondertussen bleef ik staan en herhaalde ik dat een consumptie óók op het terras verplicht is. Snap dat de zon fijn is een stoel daarbij nog fijner maar kom op....

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 16:17

Aan Mn verkoudheid

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 18:46

Mn verkoudheid en mn verstandskies die doorkomt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 19:08

Mezelf.
Krijg net een boete binnen.
8)7

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 20:03

Mijn psycholoog die blijkbaar een hele diepe betekenis zoekt achter mijn angst voor de gehemelteprik bij de kaakchirurg..

'Waar ben je dan bang voor?'
Ja, de pijn. Ik heb die prik al een aantal keer gehad en het is gewoon een rotprik.
'Nee, die angst zit dieper. Waar denk je aan als je aan die prik denkt?'
Aan de pijn.
'Maar waarom ben je dan zo bang voor de pijn?'
Ja, omdat het pijn doet? :')
'Die pijn is niet echt. Dat zit samen met de angst tussen je oren. En door de angst versterk je je angst. Probeer niet aan die pijn te denken. Wat blijft er dan nog over?'
Ja, de angst voor de pijn :') Het is gewoon de pijn die rot is, niets meer en niets minder.
'Misschien moeten we er eens EMDR voor gaan inzetten. De onderliggende betekenis voor je angst voor de pijn komt vast uit je verleden'

Echt... >;) Ze bedoelt het vast goed maar je kunt ook te diep graven... Soms is er gewoon niets.
Ik ken niemand die die prik lollig vind. Waarom dan zo moeilijk doen? -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 20:09

Cayenne schreef:
Mijn psycholoog die blijkbaar een hele diepe betekenis zoekt achter mijn angst voor de gehemelteprik bij de kaakchirurg..

'Waar ben je dan bang voor?'
Ja, de pijn. Ik heb die prik al een aantal keer gehad en het is gewoon een rotprik.
'Nee, die angst zit dieper. Waar denk je aan als je aan die prik denkt?'
Aan de pijn.
'Maar waarom ben je dan zo bang voor de pijn?'
Ja, omdat het pijn doet? :')
'Die pijn is niet echt. Dat zit samen met de angst tussen je oren. En door de angst versterk je je angst. Probeer niet aan die pijn te denken. Wat blijft er dan nog over?'
Ja, de angst voor de pijn :') Het is gewoon de pijn die rot is, niets meer en niets minder.
'Misschien moeten we er eens EMDR voor gaan inzetten. De onderliggende betekenis voor je angst voor de pijn komt vast uit je verleden'

Echt... >;) Ze bedoelt het vast goed maar je kunt ook te diep graven... Soms is er gewoon niets.
Ik ken niemand die die prik lollig vind. Waarom dan zo moeilijk doen? -O-

En zo wordt mensen vanalles aan trauma's en problemen aangepraat :')

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 20:11

Ja, maar aan de andere kant zegt ze dat de angst en de pijn tussen m'n oren zitten. Met andere woorden: de pijn bestaat helemaal niet? :')
Ik kan haar echt niet volgen _O- Het is gewoon een vervelende behandeling maar je kunt er ook te veel achter zoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 20:14

:') Volgens mij zijn héél veel mensen bang voor die gehemelteprik. Hoeft niks achter te zitten. Ik raakte compleet over de zeik en ging hyperventileren :+ Eerste keer dan. Tweede keer wist ik wat eraan kwam, dus nog steeds over de zeik maar iig niet bijna out :')

Psycholoog houdt zo wel d'r klandizie in stand zullen we maar zeggen.. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 21:23

Dat het een hit is om een ledbalklamp boven je nummerbord te hebben

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 21:50

Die prik is ook echt gewoon vervelend! :o
Hij valt in het rijtje van voortanden (boven) uitverdoven, en die waarbij ze je kaakzenuw plat leggen. Die zijn ook vervelend :x

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 22:20

Ja, ik heb hem nu een keer of 8 gehad (traject bij de kaakchirurg) en iedere keer ben ik weer in paniek (tot hyperventileren aan toe), maar zodra hij gezet is denk ik: 'Goh, eigenlijk viel het best mee'. Helaas is het iedere keer opnieuw raak, dus die paniek raak ik niet kwijt. Maar verder heb ik geen enkele moeite met behandelingen, dus het is even doorbijten en achter de rug.
Maar volgens mijn psychologe zit de angst dus dieper. Ik kan er met de beste wil van de wereld niets anders van maken als dat die prik gewoon k*t is :')

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 22:28

diepzinnige prikangsten :Y) Wat voor kleuren zie je erbij? :P

Ik erger me er mateloos aan dat ik vandaag écht een dagje rust nodig had na 6 dagen achter elkaar heen en weer geren en gevlieg, maar dat ik me nu zo súper nutteloos voel omdat ik de hele dag niks gedaan heb :\
Terwijl ik het prima voor mezelf kan verantwoorden, dinsdag t/m zaterdag en gisteren (staand) werk gedaan en zondag met werk naar de Efteling geweest dus de hele dag gelopen terwijl ik dystrofie aan m'n hielbeen heb, dus een dagje rust is echt een heel prima idee. Toch voel ik me nu rot. Meh. :7

Maar als ik wel wat gedaan had had ik me rot gevoeld omdat ik dan superveel pijn heb aan m'n voet. Dat was namelijk gisteren het geval. Wat kunnen gevoelens toch ingewikkeld zijn :x

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 15:05

Kinderachtig gedrag van sommige collega’s.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 15:23

Dat de buurvrouw toch het laatste stukje schutting eruit heeft gehaald, we hebben 4 schermen/delen besteld zoals we hadden afgesproken en nu komen we dus een stukje te kort. En dat m'n heggenschaar halverwege z'n werk is overleden... Ik ben blij als project tuin klaar is!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 16:51

Familie dilemma's...

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 19:49

Aan mijn leidinggevende op afdeling die steeds aan mij komt vragen hoe iets werkt of moet.
( En hij werkt er langer dan mij )

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 20:44

Dat ik misselijk ben.Of zou het door de 7 bananensoesjes komen?

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 10:50

Dat beleid rond scholen puur alleen gaat over begroting kloppend krijgen. Daarna wat geneuzel over het personeel... en het effect van alle maatregelen op de leerlingen.... daar wordt niet over gesproken.
En dan hopen dat ouders weer vertrouwen krijgen in de overkoepelende organisatie |o |o |o

Voor hoe stom houden ze ons als ouders?

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 11:12

Dat mijn vriend bijna áltijd wel iets heeft.. spierpijn, misselijk, hoofdpijn, gekke kwaaltjes noem maar op.
En dan geïrriteerd op mij zijn als ik voorzichtig zeg dat voor de 5e keer ziekmelden op zijn werk in april misschien niet zo’n goed idee is. :n

Natuurlijk zal hij zich soms écht niet lekker voelen maar omdat hij zoooo vaak iets heeft wordt hij ook minder serieus genomen daar in..

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 11:28

Ipv je vriend op bokt zo negatief te bespreken, kan je ook voorstellen om hem medisch verder te laten onderzoeken.. lijkt mij niet heel gezond. Het kan van alles zijn. En ik denk niet dat hij voor z'n lol zich niet lekker voelt. En dat dan je eigen vriendin nog eens zo over je praat.. zou er niet vrolijk van worden om eerlijk te zijn.

Maar dat is mijn mening. :o :o :=

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 12:57

Ik ken mijn vriend door en door, net als zijn familie en vrienden en hij staat er wel een beetje om bekend. Op goede dagen geeft ie zelf ook wel toe dat hij een beetje een mieperd is. :j :')

Daarnaast is hij al eens onderzocht door de huisarts en het is gewoon een gezonde jongen, waarschijnlijk met een lage pijngrens. Verder komt ie ook genoeg buiten met soortgenoten en heeft ie voldoende ruwvoer tot zn beschikking.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 13:00

Helemaal prima, gaf alleen maar mijn mening.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 13:03

Mijn lichaam in combinatie met deze hitte. Als het gebouw goed geventileerd werd, oké, maar zelfs met alle ramen open is het in de meeste lokalen niet uit te houden.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 13:34

Dat ik de hele dag moet leren voor tentamen terwijl ik gewoon lekker buiten wil zijn ;(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 13:46

Liesje1611 schreef:
Verder komt ie ook genoeg buiten met soortgenoten en heeft ie voldoende ruwvoer tot zn beschikking.

:+

Ik ken het hoor. Die van mij kan ook goed zeuren als ie wat heeft :')