Niets voor mij trouwens, dat lieflijke stijltje. Word afzien deze zomer geloof ik.
Anoniem
Geplaatst: 17-02-15 19:59
Laurie, prachtige jas! Die kleur, het model (magnietshoppen!)
Rebecca: beter een tas die tikje groter is maar waar alles in past, dan eeuwig proppen. Daar gaan je spullen uiteindelijk ook onder lijden. Ik ben net blij met mijn grote shopper: laptop past erin, 1 of 2 schoolmappen, een notablok, pennenzak en verder mobieltje, boterhammetjes, haarborstel, portemonnee... Buiten school om is hij idd gewoon reuze handig als je eens ergens een nachtje blijft slapen. Al je spul past er netjes in zonder dat je met een vormeloze rugzak moet gaan sleuren
Zie ik daar een curlywurly Rebecca Dat streepjespak, echt erg
Laurie
Geplaatst: 17-02-15 20:33
Jas is van Soaked In Luxury!
Twijfel nog een beetje om te bestellen, heb nog niet eerder zo'n lang model gehad haha. Maar vind de kleur echt geweldig, helemaal zo naar 't voorjaar toe!
Roos, dat grijze jurkje van h&m heb ik ook aangehad in de winkel. Stond leuk en vond het ook een erg fijn zittend jurkje, maar uiteindelijk toch niet gedaan. Had wel even spijt maar ach.. Beetje Adams Family style, als Wednesday haha. Dat vind ik wel wat hebben trouwens!
Die tas met die streepjes is inderdaad super leuk!!
Ik vind dat pak met die streepjes dus best leuk Alleen niet zo als combi. Vind de broek ook leuk, maar dan met een effen shirt erop. Shirt vind ik ook leuk, maar dan met een effen broek.
Anoniem
Geplaatst: 17-02-15 22:26
Dat soort broeken doet me altijd denken aan een clown
_Kellyy
Geplaatst: 18-02-15 14:09
xRoos, vreselijk dat outfit zeg.. Paste je de jas trouwens? (Kan zijn dat je het al gezegd hebt hoor, maar dat ik erover heb gelezen.)
Rebeccaa, leuke tas; doen!
Ik ga even rustig aan doen met kleding kopen.. Gister al een nieuwe armband gehaald en van het weekend ga ik naar Londen (hopelijk kan ik daar wat leuks vinden , maar dan mag ik best wat kopen vind ik ondanks dat ik rustig aan moet doen van mezelf )
xRoosss
Geplaatst: 18-02-15 16:10
@Kelly, van de H&M bestelling bedoel je? Die heb ik nog steeds niet binnen haha
Overigens vroeg iemand mij heeeeeel lang geleden om een outfit foto te maken met het shirtje van de rechter afbeelding.
Vandaag had ik hem aan, en eens tijd om m'n selfie stok uit m'n kast te vissen en een foto te maken mijn outfit van vandaag:
Blazer, T-shirt, groene biker broek en m'n zwarte Roshes.
Ik besef mij nu, dat op m'n Nikes na alles H&M is haha blazer is inmiddels al wel 3 jaar oud. Maar nog steeds mooi ondanks de vele wasmachine ritjes. Broek is van december denk ik en het shirtje van begin januari ongeveer. Weet niet of het allemaal nog wel in de collectie zit nu.
_Kellyy
Geplaatst: 18-02-15 16:19
@Roos, ehm, weet niet of het die van de H&M was.. Je had een XS besteld en in de winkel zouden ze een S achterhouden (of juist S besteld en in de winkel een XS achterhouden).. Volgens mij van de WE, kan dat?
Broek is erg leuk, kan dat helaas niet aan. Broeken moeten bij mij altijd ingekort worden, dus de knie zit dan veel te laag..
Ojaa die! Ja dat is helemaal gelukt, van de WE idd ben super blij met de jas. Wou daar net ook een outfit foto van maken maar Petrol vloekt met m'n broek en geen zin om te switchen zal daar later wel een foto van maken
_Kellyy
Geplaatst: 18-02-15 16:24
Ben erg benieuwd! Wacht de foto wel af!
Darah3
Geplaatst: 18-02-15 16:24
Hmm ga ik effe spieken bij de H&M, vind je broek wel erg tof
Leuke outfit Roos! Ik heb ook een jasje van de H&M die echt al een paar jaar mee gaat, ondanks alle wasbeurten.
Damelza
Geplaatst: 18-02-15 19:28
Laurie schreef:
Jaaa die tas is echt geweldig!
[ [url=m/5zCZs2.jpg]Afbeelding[/url] ]
oeh die is leuk heb je een linkje toevallig?
Macyy
Geplaatst: 18-02-15 19:36
Serieus, kan je bij de H&M niet met je bankpas betalen? Ik kan geen maandfactuur meer aanklikken omdat ze geen juiste betalingsgegevens hebben van de vorige keer? Nu loop ik 2 hele leuke blousejes mis in de sale.