Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romy1234 schreef:Iemand van jullie die weet hoe lang het gemiddeld duurt dat geld van NL rekening op een Belgische rekening staat?
Ik heb maandagmiddag geld overgemaakt voor een regendeken via bokt maar volgens haar staat het er nog steeds niet op.
Jamiie schreef:Lekker laten gaan idd. Kom op zeg! Die wimpel ik altijd af met als je zeker wilt weten dat het in jouw ogen 100% in orde is, moet je het in de winkel kopen. Als jij weet dat t goed was en z'n geld zeker waard was. Daaag. Aan dat soort mensen kan ik me echt irriteren.
Gydja schreef:Ik heb een advertentie op de bokt markt staan dat ik opzoek ben naar een 'pennymeisje' (bijrijdster/verzorgstertje) voor mijn shetlander. Krijg ik net een bericht met het volgende:
Mag de pony ook verplaatst worden naar de stad groningen? dat zou handig zijn.
eh... wat dacht je van nee?
Romy1234 schreef:Zoiets heb ik ook gehad, zocht een verzorger voor mijn paard omdat ik niet heel vaak meer kan rijden.
Reageert er een vrouw, ja ik heb een dochtertje dat de overgang van D pony naar paard net te groot nog vind (die van mij is een grote E) maar wel wedstrijden wou blijven rijden (voor mij geen probleem als de klik goed is).
Of mijn paard even naar een stal zo een 30 km verderop verhuisd kon worden want dat scheelde hun reiskosten (uiteraard moest ik dan de stallingskosten, hoefsmid etc betalen) en konden hun les krijgen van een of andere bekende dressuurruiter die weet ik veel hoeveel koste.
Terug gestuurd dat het paard niet verplaatst word omdat ik zelf ook nog rij (stond ook in advertentie), kreeg ik terug dat ik toch makkelijk daarheen kon komen en mocht ik 1x in de week wel komen, liefst alleen om te poetsen en niet rijden.
Wat dacht je van nee?
Daarna nog weer zielig bericht terug gehad dat ik dat moest aannemen want mijn paard werd dan echt perfect getraind etc...
Sleeper schreef:Maar op mp zitten ook mensen die een beetje te hulpvaardig zijn. Op zoek naar een nieuwe stal. Kreeg ik een mailtje van iemand die de prijsklasse vroeg. Na mijn antwoord kreeg ik een hele lijst met stallen toegestuurd en de tip dat ik maar even op Bokt moest kijken. Was dus geen staleigenaar maar iemand die heel behulpzaam was. (alleen had ze in al haar hulpgevende passie mn advertentie niet goed gelezen dus ik had er niet zoveel aan. Maar goed, het was wel sympathiek....en wat vreemd)