Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik had een ventilator aan en blijkbaar heeft die wel wat overstemt gelukkig. Ik heb heeeerlijk geslapen, maar aan de plassen te zien is er wel wat gevallen. DewiRox schreef:Zo'n harde onweer heb ik echt nog nooit meegemaakt, ik heb het al niet op onweer, maar dit was echt wel een soort van eng gewoon.
Eerst al rond half 3, wat een klappen zeg. Keiharde regen en wind. Later nog een keer rond 5e, die ging nog even harder.
Na een nacht met gaten, helaas alweer de wekker.
) en toen werd code rood aangekondigd. Het begon ook echt te betrekken met zeer onheilspellende luchten.. Mensen begonnen te vertrekken en rond half 8 barstte het los. Nou ik was báng. Wat een klappen zaten er tussen zeg. Geen hagel overigens, en de wind viel ook heel erg mee. Maar dat onweer vond ik toch wel onwijs eng..
Beetje regen, beetje wind en wel wat flitsen gezien en donder gehoord, maar òf ik heb er geweldig doorheen geslapen (wat me sterk lijkt, aangezien ik van 4:00 tot ongeveer 5:00 wakker was om het weer te bekijken), of het is weer aan ons voorbij gegaan. unihorses schreef:o Pandora dat is wel balen. Geloof dat hier niets was of ik heb het niet mee gekregen.
hoorde dat er 5 doden waren gevallen in duitsland door bomen?