Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 13:14

Welkom terug Balou :D

Ik heb even uitgebreid alles terug gelezen en hier en daar een reactie achter gelaten.
Leuke posts meiden!

Ben blij dat ik niet de enige ben die Sabra toch wel mooi vind.
Het is een aparte kleur, maar ik hou daar wel van.

Ik wil altijd heel graag squoval nagels, maar dat past helaas gewoon niet bij mijn natuurlijke vorm.
Dus dan maar ergens tussen squoval en rond in :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 15:09

Heel interessante post, Tazzey! Ik heb altijd almond want dat past ook het beste bij mijn vingers. Stiletto vind ik supervet, maar ook wel snel over the top. En niet handig om te typen _O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 15:17

Stiletto's worden vaak gebruikt bij nail art wedstrijden. Hoewel er ook vrouwen zijn die ze normaal dragen, ik vraag me altijd alleen af hoe die naar het toilet gaan. _O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 16:05

Nou zeg, ik dacht toch echt dat ik altijd squoval vijlde, naar het is toch rond dan. Deze vorm blijft bij mij het sterkst en heb zo nauwelijks last van scheurtjes of brekende nagels. Had ze voorheen vierkant(er) maar daar kreeg ik veel sneller scheurtjes in en zat toen om de haverklap met allemaal verschillende lengtes door het vele breken :').

Fieke, waarom ga je niet gewoon verder op fiekefairy?

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 16:39

Tazzey schreef:
Stiletto's worden vaak gebruikt bij nail art wedstrijden. Hoewel er ook vrouwen zijn die ze normaal dragen, ik vraag me altijd alleen af hoe die naar het toilet gaan. _O-

Haha, precies! Of hoe je daarmee überhaupt je jas mee dichtgeritst krijgt, of wat dan ook. Ik zou me echt gehandicapt voelen met zulke nagels!

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 22:16

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 23:27

Ik ben mezelf aan het afvragen of ik droom. Ik heb vandaag weer het aantal bezoekers gehad als normaal in een maand. Holy oliebol :o
Ik ben stiekem wel erg trots op wat ik nu bereikt heb.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 01:17

Gaaf, Tazzey. Als ik dat heb wordt mijn blog meestal gedeeld op FB en komen de bezoekers via een FB page (niet de mijne) binnen.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 09:54

Bij komen ze direct op mijn site. Het valt me wel op dat het gebeurd sinds ik dagelijks post.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 11:02

Ik heb vandaag een tutorial op mijn blog, ombre striping met een witte base.

Sorry kon mijn vorige bericht niet meer editen.

Elsje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:01

Mijn blog heb ik gemaakt met Wordpress. Ik vind het erg leuk om af en toe de statistieken te bekijken, maar ik vraag me af wat het verschil is tussen een bezoeker en een weergave. Ikzelf denk dat de bezoeker een uniek ip-adres is en de weergave hoeveel keer de blog is bekeken en kan dit ook met hetzelfde ip-adres geweest zijn?

Btw vandaag weer een nieuw stukje geschreven:
https://ellensbeestenboel.wordpress.com ... -beginnen/

Gr. Ellen

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:15

Volgens mij is een bezoeker hoeveel verschillende mensen (computers) er op jouw site komen. Weergaven zij hoevaak de blog is bekeken. Dat kan dan volgensmij ook het zelfde IP-adres zijn. (anders was het hetzelfde als bezoekrs geweest.) Kan me ook vergissen.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:17

Dat klopt volgens mij Ellen :j Bezoekers is iedereen die je blog bezocht heeft, weergaven is iedereen die je blog bezocht heeft x het aantal keer dat ze je blog bezocht hebben. Ik weet niet zeker of dit op computer of IP-adres gemeten wordt, neem aan IP-adres want volgens mij kan een site niet zien of er verschillende computers gebruikt zijn..

Bij mij vandaag W7 In The Night: Up In Smoke

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 18:21

Een bezoeker is een IP adres, dus als jij op je werk en thuis mijn blog bezoekt ziet deze je als 2 bezoekers. Als jij en 10 collega's mijn blog op het werk bezoeken dan ziet hij je nog steeds als 1 unieke bezoeker.

Als jij en je 10 collega's ieder 2 pagina's bekijken dan heb ik dus 1 unieke bezoeker en 20 pagina weergaven.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 04:39

Ben vandaag met man en kind naar stal geweest om een introfilmpje te schieten voor Penny Magazine YouTube kanaal.

Volgende keer neem ik een "grip" mee ipv van een "kind", velen malen meer behulpzaam. Hij zat bixjes door het beeld heen te gooien, een keer liep hij met zijn speelgoed trekker door beeld en op het laatst als ik in de laatste scene "Bye Bye" zeg, roep hij "Doei-doei, mama". Ik geloof dat dat er ook op staat en dat laat ik er wel in. Lijkt me wel grappig.

Ik had me verder wel goed voorbereid: scenes uitgeschreven, een story board gemaakt en dus een filmer meegenomen (mijn man). Een assistent en een grip en babysitter zou het nog gemakkelijker hebben gemaakt. Wel veel plezier gehad en het is super mooi weer (zonnig en 19 graden).

Elsje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 07:26

Bedankt voor jullie uitleg! Ik dacht al dat het zoiets moest zijn, maar nu weet ik het zeker.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 07:43

Haha, Hippologic, dat moet een heftig dagje zijn geweest. Ik kan me voorstellen dat je er je handen aan vol hebt om te filmen met je zoontje als "assistent". :P

Ik heb vandaag een uitleg over wat "clean eating" inhoudt, en hoe je dat het beste kunt aanpakken. Veel van mijn vrienden weten wel dat ik bezig ben met "gezond eten", maar snappen verder niet precies hoe. Hiermee hoop ik het voor hen, en mijn normale bezoekers, uit te leggen. (En het liefst anderen enthousiast te maken voor deze manier van eten, natuurlijk!) Natural food: clean eating :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 07:46

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 07:48

Hahaha Hippo, geweldig met je zoontje. Die laatste opmerking zou ik er idd ook in houden :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 07:50

In mijn maandagblog biecht ik op waarom ik niet (meer) van NH/Natural Horsemanship methoden houd. Om 8:50 Canadese (Vancouver) tijd komt ie online. https://hippologic.wordpress.com/

Het filmpje is geedit en is aan het uploaden. De opmerking van mijn zoontje heb ik er in gehouden. :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 08:10

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 08:53

De clean eating blog is leuk!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 08:59

Dankjewel! Ik ben ook wel heel benieuwd naar jouw mening over natural horsemanship, wat is 8.50 Canadese tijd in Nederland? Weet je dat zo?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 09:17

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 10:04

Goeiemorgen!

Jeetje, ik ben gewoon een beetje stil van dat hele gedoe rondom dat vlees elke keer zeg...

Ik heb een leuke trio-thermo lak vandaag: Bethelgeuse