Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jadeleigh263 schreef:Ow ik heb ook wel eens moeten zeggen tegen een verkoper dat ik 'afhaak'.
Als ik meerdere dingen op het oog heb en ik krijg van de ene koper eerder antwoord dan van de andere dan moet ik helaas soms een andere koper teleurstellen.
kan mijn geld maar 1 keer uitgeven![]()
bugpluisje schreef:Ik merk dat mensen steeds minder fatsoen krijgen op het moment, ze reageren niet terug als je nav een bod wat ze gedaan hebben hen een mail stuurt. Zeg dan dat je het niet meer wilt. Daarnaast heel veel mensen die vragen wat je voor iets vraagt en waar je daarna niets meer van hoort. Zeg dan dat het te duur is en je verder kijkt. Maar goed, blijkbaar is dit "normaal". Nou ik doe het lekker op mijn eigen manier, vraag om een Vp en bedank ervoor als ik het te prijzig vind.
kiki1976 schreef:Mods zijn al op de hoogte van degene met de teugels.
Is namelijk een gebande bokker
bugpluisje schreef:beert schreef:Mag ik hier ook een linkje naar rare advertenties plaatsen
Sorry weggehaald!
Dank jeje mag wel zeggen dat je een linkje hebt en omschrijven wat je gevonden hebt. Je kan dan via pb je linkje delen met bokkers die het graag willen zien.
beert schreef:bugpluisje schreef:Dank jeje mag wel zeggen dat je een linkje hebt en omschrijven wat je gevonden hebt. Je kan dan via pb je linkje delen met bokkers die het graag willen zien.
Ah oké! Kwam een advertentie tegen voor het zadelmak maken van paarden en ter illustratie drie foto's van zebra's. En dan als Hoofdfoto twee zebra's waarvan er eentje weg probeert te komen door over de ander te springen en op de achtergrond een kind. De dieren kwamen niet echt zadelmak en relaxed over.. Ik snap sowieso niet dat mensen zo graag iets speciaals willen dat ze aan de slag gaan met zebra's..