[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:28

8nnemiek schreef:
Ik heb al ergens een batterij set voorbij zien komen voor 30 euro, en ik ben handig genoeg om dat zelf aan te durven, dus als het me echt gaat storen dan zet ik er wel een nieuwe in :Y)

Op zich is dat denk ik ook te doen…bij een batterij wissel loop je wel je risico de IP68 kwijt te raken. Hoeft voor jouw situatie geen issue te zijn. En mss voor 30€ een acceptabel risico. Gegevens heb jij in de iCloud toch? Dus niks aan de hand.

8nnemiek

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:06

Ja klopt, ik heb altijd een reservekopie op de iCloud staan, dus in het ergste geval koop ik alsnog een nieuwe en heb ik een paar uur later alle gegevens terug erop staan.
Maar mijn vriend heeft een paar jaar geleden de accu van mijn oude SE van 2016 vervangen, en dat ging ook zonder problemen. Die gebruikt ie nog steeds overigens :))

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:59

Ik hoef ook niet zo nodig mee met de vaart der volkeren…soms is het handig voor bepaalde apps. Zoals bijv die van ing die vanaf maart iOS nodig heeft. Maar anders; lekker zo laten en geld besparen!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:08

Dat ja :j
Ik koop pas een nieuwe telefoon als mijn bank app niet meer werkt.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:26

Ja dat iOS 16 that is. Helemaal vergeten te typen :) mss handig voor iemand om te weten.