Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Sintara schreef:MarlindeRooz schreef:Ik ga vrijwillig de hele ochtend + middag zowat iemand zijn badkamer poetsen.
De badkamer is heel goor dus ik heb er echt nu al zin in.
Wel heel lief van je
Want op een of andere manier vind mijn brein dat beter dan zo'n mooi koolmees lied
_San87_ schreef:Ik word gewoon even liever niet wakker van alle vier de opties, als dat mag.
Overigens woon ik niet op het platteland, maar middenin een stad.
Marcella schreef:_San87_ schreef:Ik word gewoon even liever niet wakker van alle vier de opties, als dat mag.
Overigens woon ik niet op het platteland, maar middenin een stad.
Dan zou ik even kijken wat de regels zijn betreffende het houden van een haan in de stad.
Vaak mag dat alleen als er geen overlast ervaren wordt. Regels kunnen alleen per gemeente verschillen.

DuoPenotti schreef:Fazant onder de slaapkamer raam is ook niet alles.
Vorig jaar heeft hij me veel wakker gemaakt.
Hele winter niet meer gezien. En nu heb ik hem alweer een paar keer gehoord. Maar nog iets dieper in de wei.
Moska schreef:Ik heb al wel paaseitjes gehad, maar ik vond ze niet lekkerGisteravond wel een allerschattigst paashaasje gekregen van mijn vriend, maar ook die lokt me niet. Wat is er aan de hand met me, vraag ik me nu dus af
xSagan schreef:Het mooiere weer is er weer en weer volop peuken in mijn tuin van de bovenburen.
Ik rook zelf niet. Iemand nog tips hoe ik het bij mijzelf kan houden wanneer ik ze zie en kan aanpreken ter herinnering dat mijn tuin geen afval bak is voor ze?

). Moest een bitje hebben en wilde meteen even bij de zadels kijken. Man, wat een meuk ligt daar bij de tweedehands zadels zeg. En dikke prijzen in verhouding. En alleen maar dressuurzadels. Het heeft gelukkig geen haast, er zal vast iets voorbijkomen binnenkort wat geschikt is, maar toch erger ik me eraan
hagelslag schreef:Moska schreef:Ik heb al wel paaseitjes gehad, maar ik vond ze niet lekkerGisteravond wel een allerschattigst paashaasje gekregen van mijn vriend, maar ook die lokt me niet. Wat is er aan de hand met me, vraag ik me nu dus af
Toen in geen chocolade meer wilde, was ik zwanger![]()
![]()
En nu hoef ik niet percee meer chocolade/zoetigheid omdat mijn bloedsuiker stabiel blijft