Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 15:25

Is ook weer per geval verschillend, ik vond het wel fijn om mijn familie erbij te hebben.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 15:30

Waarom heeft HelloFresh niet meer gewoon die losse receptkaarten, waarom moet dat tegenwoordig in zo'n stom boekje? De kaarten eruit halen lukt niet zonder ze kapot te scheuren dus dan moet ik weer knippen. Doe gewoon weer los ofzo :')

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 16:14

Er zou een monteur komen tussen 12-16:30… nog steeds niemand gezien en ze hebben me niet gebeld.
Mooiste weer van oktober mogelijk en ik zit in/aan huis….

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 16:15

fokfanaat schreef:
Is ook weer per geval verschillend, ik vond het wel fijn om mijn familie erbij te hebben.

Tuurlijk. Maar in dit geval lijkt me dat niet. Mijn neefje werd ook dezelfde avond nog in mijn handen gedrukt :')
Maar ik was niet verkouden en ik had ook geen verwachtingen of het idee dat ik rechten had, omdat ik familie ben.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 16:51

Klote fibro. |(

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 18:59

Had sinds tijden een keer zin in barbecue ham chips van Lay’s. Maar jemig, ook deze is nu heel anders qua smaak. Vind hem niet bepaald lekker meer. Laat de chips gewoon lekker zoals ie is Lay’s!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 19:09

Gisteren fysio gehad, maar heb nu spierpijn in mijn ribben bijna in mijn oksels..
Kan mijn armen niet eens omhoog krijgen.. _O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 19:14

De school van dochter. Had gehoopt dat we het tot de herfstvakantie moesten uitzitten maar helaas gaat het nog langer duren. Hopelijk morgen of vrijdag nog wel goed nieuws van de school waar we haar heen willen hebben, dan weten we tenminste wel dat er een einde aan begint te komen. Krijgen we slecht nieuws moeten we dus naar een plan B en zitten we helaas nog langer aan de school vast.

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 21:04

fokfanaat schreef:

Familie is van harte welkom hoor, maar in dit geval flikt mijn schoonfamilie zulke dingen regelmatig waarvan wij de gevolgen hebben. Oa bewust op bezoek komen bij mijn eerste zwangerschap terwijl ze ziek was met covid en ja daarmee dus mij aangestoken toen. Dat schept dus flink wantrouwen in dit soort dingen

DeniseSilver Dankjewel <3

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 21:11

XladyX schreef:
fokfanaat schreef:

Familie is van harte welkom hoor, maar in dit geval flikt mijn schoonfamilie zulke dingen regelmatig waarvan wij de gevolgen hebben. Oa bewust op bezoek komen bij mijn eerste zwangerschap terwijl ze ziek was met covid en ja daarmee dus mij aangestoken toen. Dat schept dus flink wantrouwen in dit soort dingen

DeniseSilver Dankjewel <3

Je hebt maar een rare familie.
Gefeliciteerd!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 21:24

Mijn moeder die dus zwarte vlekjes op de longen (heeft ook al borstkanker en huidkanker gehad). :=

Binnenkort contrast foto.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 21:55

Heftig wel als iemand zo weinig rekening houdt met de gezondheid van een ander, zeker een ongeboren kind of pasgeboren baby :oo
Wat spannend Marcella, dat zijn nare berichten...

Ik erger mij groen geel en pimpelpaars aan en suffe ingegroeide teennagel die niet genezen wil. En ik ben mijn rechterarm beu. Ruilen anyone?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 22:24

Een planner die mij privé en op mijn vrije dag ging appen. Gelijk geblokt en daar ga ik niet op antwoorden.

Nadeel dat er meer planners bemoeien met iedereen. Hou het gewoon op onze vaste en niet allemaal door elkaar.

En nee ik zit volgende week zat op mijn uren en heb al geruild omdat ik andere afspraken heb staan.

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 07:25

Ik heb mij geërgerd aan mijn pas gekochte elektrische fiets. Gisteren een eerste proefritje gemaakt, ging goed. Maar het opladen gaat dus niet goed. Eerst een tikkend geluid, dan een foutmelding. Code zou iets over stekkers niet goed zijn, zijn. Dus opnieuw. Na een paar minuten weer die fout code….
Dus getik, foutcode en oranje scherm. Verkopend bedrijf gebeld, kunnen pas over een paar weken een reparatie busje sturen.
Echt ik baal zo…. :(
Bij een gewone fietsenwinkel,kan je e zelf naar toe, maar dit ging via het werk van mijn man ( een groen subsidie potje iets) en nu dus afhankelijk van een online bedrijf.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 07:45

Ik kon niet wakker worden vandaag, waardoor ik nu waarschijnlijk moet haasten of mijn trein ga missen, welke keuze vind ik fijner :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 08:39

De fietsoversteek plaatsen met haaientanden naast een zebrapad. En dan vooral de fietsers met een elektrische fiets vol gas aan komen zetten, van de fiets springen en het zebrapad gebruiken en zich dus gewoon voor de auto gooien. Vandaag een bakfiets, zwart, zonder verlichting in de mist die hetzelfde grapje deed bij de auto voor mij. (50km weg, we reden gelukkig al langzaam omdat de auto daar voor rechts was gegaan) Ging maar net goed, maar ik vraag mij echt af hoe graag je van je kinderen af wil dat je ze zo voor de auto gooit.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 11:11

Werelds meest irritante persoon is tegenover me gaan zetten. Deze vent zorgt dat hij met elke beweging recht door m'n muziek heen walst. En natuurlijk moet je door de telefoon heen schreeuwen, dat kan ook niet op een normaal volumelevel. Zodra ik hem alleen maar zie, zit hij in mijn irritatiezone. Kaalgeplukte kip.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 11:16

denisesilver schreef:
Werelds meest irritante persoon is tegenover me gaan zetten. Deze vent zorgt dat hij met elke beweging recht door m'n muziek heen walst. En natuurlijk moet je door de telefoon heen schreeuwen, dat kan ook niet op een normaal volumelevel. Zodra ik hem alleen maar zie, zit hij in mijn irritatiezone. Kaalgeplukte kip.

_O- Nou, sterkte dan! Hopelijk is de rit niet te lang. Of kun je nog gaan verzitten.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 12:05

Bloodymary schreef:
denisesilver schreef:

_O- Nou, sterkte dan! Hopelijk is de rit niet te lang. Of kun je nog gaan verzitten.

Is op kantoor |(
Ik ga het even aankijken. Was op tijd begonnen en hoef nog maar een kleine 4 uur

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 13:10

Onze kat had net wéér een hoornaar te pakken :oo %) Gelukkig kon ik hem voor hij er echt op begon te kauwen erbij weg trekken en is hij niet geprikt, maar man man man. Wij hebben de jager-variant van de Ragdoll blijkbaar :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 13:31

Meld de hoornaar even op waarneming.nl dan zit er mogelijk een nest in de buurt.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 14:16

Standing desk stond te dicht tegen de muur toen ik hem omhoog zette.... Daar zit nu een flinke beschadiging -O-

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 16:19

Mijn kat waarmee ik samen 12 jaar geleden het ouderlijk huis uit ben getrokken is ziek. Vandaag heeft hij een tand laten trekken omdat we vermoeden hadden dat zijn bult op zijn wang daarvandaan kwam.

Maar helaas is de bult waarschijnlijk kanker.
Er zitten onrustige cellen in.

Het is nu naar het lab doorgestuurd

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 16:27

daantjuhhh schreef:
Mijn kat waarmee ik samen 12 jaar geleden het ouderlijk huis uit ben getrokken is ziek. Vandaag heeft hij een tand laten trekken omdat we vermoeden hadden dat zijn bult op zijn wang daarvandaan kwam.

:(:) -O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 16:38

daantjuhhh schreef:

Sterkte! :(:)

Spierpijn in beide kuiten, staan en lopen doet zeer.