Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
fokfanaat schreef:Is ook weer per geval verschillend, ik vond het wel fijn om mijn familie erbij te hebben.
fokfanaat schreef:Is ook weer per geval verschillend, ik vond het wel fijn om mijn familie erbij te hebben.
XladyX schreef:fokfanaat schreef:Is ook weer per geval verschillend, ik vond het wel fijn om mijn familie erbij te hebben.
Familie is van harte welkom hoor, maar in dit geval flikt mijn schoonfamilie zulke dingen regelmatig waarvan wij de gevolgen hebben. Oa bewust op bezoek komen bij mijn eerste zwangerschap terwijl ze ziek was met covid en ja daarmee dus mij aangestoken toen. Dat schept dus flink wantrouwen in dit soort dingen
DeniseSilver Dankjewel
denisesilver schreef:Werelds meest irritante persoon is tegenover me gaan zetten. Deze vent zorgt dat hij met elke beweging recht door m'n muziek heen walst. En natuurlijk moet je door de telefoon heen schreeuwen, dat kan ook niet op een normaal volumelevel. Zodra ik hem alleen maar zie, zit hij in mijn irritatiezone. Kaalgeplukte kip.
Bloodymary schreef:denisesilver schreef:Werelds meest irritante persoon is tegenover me gaan zetten. Deze vent zorgt dat hij met elke beweging recht door m'n muziek heen walst. En natuurlijk moet je door de telefoon heen schreeuwen, dat kan ook niet op een normaal volumelevel. Zodra ik hem alleen maar zie, zit hij in mijn irritatiezone. Kaalgeplukte kip.
Nou, sterkte dan! Hopelijk is de rit niet te lang. Of kun je nog gaan verzitten.
daantjuhhh schreef:Mijn kat waarmee ik samen 12 jaar geleden het ouderlijk huis uit ben getrokken is ziek. Vandaag heeft hij een tand laten trekken omdat we vermoeden hadden dat zijn bult op zijn wang daarvandaan kwam.
Maar helaas is de bult waarschijnlijk kanker.
Er zitten onrustige cellen in.
Het is nu naar het lab doorgestuurd
daantjuhhh schreef:Mijn kat waarmee ik samen 12 jaar geleden het ouderlijk huis uit ben getrokken is ziek. Vandaag heeft hij een tand laten trekken omdat we vermoeden hadden dat zijn bult op zijn wang daarvandaan kwam.
Maar helaas is de bult waarschijnlijk kanker.
Er zitten onrustige cellen in.
Het is nu naar het lab doorgestuurd