Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nyaleti schreef:Aaaarghh![]()
Vriendin heeft soort van zichzelf uitgenodigd om mee te gaan naar Amsterdam waar ik een afspraak heb staan, zodat we later beetje kunnen shoppen oid.
Prima maar had eigenlijk hoop dat ze zou voorstellen om met de auto te gaan![]()
Heel gedoe met het OV, paar keer overstappen blabla. Nu vind zij het overdreven om een trein eerder te pakken dat we wat speling hebben. Hoeft allemaal niet want joh, NS heeft nooit vertraging! Komt ook kak uit met haar meeting 's ochtends blabla.
Sidenote: kan alsnog 80 euro lappen als ik de afspraak mis en het is een hele belangrijke afspraak.
En mijn hoofd is zo'n chaos ofzo, dat ik me niet kan focussen op de NS app om logische routes uit te zoeken. Echt 0 focus. Wtf.
Oke, dankjewel lief dagboek. Dit moest er even uit.
Nyaleti schreef:Ja sorted, we pakken een trein eerder. Beetje passive agressive reactie maar hey, ze hoeft niet mee.
Bedoel je tandenstoken in de auto? Echt nog nooit iemand zien doen![]()
De hond heeft sinds gisteren ineens moeite met opstaan / gaan zitten, vanuit z'n heup. Het is soms nogal een lomp kalf maar hij heeft toevallig 4 dagen rustig aan gedaan met wandelen etc dus ik snap echt niet hoe hij er aan komt.
Hij heeft nog nooit wat gehad dus weet ook niet hoe hij z'n pijngrens laat zien. Of hij dat wil verbergen voor me of niet.. oortjes hangen wel wat droepie maar hij is gewoon vrolijk en loopt gewoon goed.
Beestje kan zich ook eens Verstapt hebben oid toch.
Ik erger me er dus aan dat ik twijfel om de dierenarts te bellen. Ben bang dat hij het niet laat zien daar omdat hij het spannend vind.
3 dagen last is de grens, maar morgen kan ik dus niet..
Note: ik werk zelf bij de dierenarts dus erger me gruwelijk dat ik twijfel
xPabloBokt schreef:Dat mijn hoofd weer eens totaal niet mee werkt vandaag.
Het zou fijn zijn als ik gewoon normaal kan functioneren en productief kan zijn en niet constant geblokt wordt door die kritische stemmen in mijn hoofd dat wat ik schrijf toch niet goed genoeg gaat zijn.
Ik loop continu compleet vast op het schrijven van mijn theoretisch kader omdat ik constant in mijn hoofd hoor dat het niet goed is, niet genoeg is en ik hier toch niks mee ga kunnen.
Echt fijn dat ik weer op de wachtlijst terecht kom voor EMDR..
Lugea schreef:Telpeva schreef:Auww zenuwpijn is zo ruk, ik ken het...heb je ook ontspanningsoefeningen meegekregen? Voor mij helpen die wel eens, niet altijd maarja...sterkte ermee!
Dankjewel! Ik heb door de jaren heen wel ontspanningsoefeningen gekregen, maar helaas helpen die niet meer als de pijn zo erg is.Ik kamp hier helaas al 4,5 jaar mee, maar nu net met een nieuwe fysio gestart om toch nog een keer te proberen of er nog wat verbetering te behalen valt, maar tot nu toe levert het me vooral veel meer pijn op… Morgen maar even contact zoeken en overleggen hoe of wat.
Shenavallie schreef:Lugea schreef:Dankjewel! Ik heb door de jaren heen wel ontspanningsoefeningen gekregen, maar helaas helpen die niet meer als de pijn zo erg is.Ik kamp hier helaas al 4,5 jaar mee, maar nu net met een nieuwe fysio gestart om toch nog een keer te proberen of er nog wat verbetering te behalen valt, maar tot nu toe levert het me vooral veel meer pijn op… Morgen maar even contact zoeken en overleggen hoe of wat.
Bij mij werd jaren geleden zenuwpijn ook erger bij de Fysio en kon ik zelfs nauwelijks meer lopen na een behandeling. Uiteindelijk doorverwezen voor foto's en een scan, waar het nodige uit naar voren kwam wat de Fysio ook nooit had kunnen oplossen (eerder verergeren). Heb jij al foto's en/of een scan van het aangedane gebied mogen maken?
xPabloBokt schreef:Dat mijn hoofd weer eens totaal niet mee werkt vandaag.
Het zou fijn zijn als ik gewoon normaal kan functioneren en productief kan zijn en niet constant geblokt wordt door die kritische stemmen in mijn hoofd dat wat ik schrijf toch niet goed genoeg gaat zijn.
Ik loop continu compleet vast op het schrijven van mijn theoretisch kader omdat ik constant in mijn hoofd hoor dat het niet goed is, niet genoeg is en ik hier toch niks mee ga kunnen.
Echt fijn dat ik weer op de wachtlijst terecht kom voor EMDR..