Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:[***] schreef:Wat een gezeik is verhuizen, niemand werkt mee. Ik geef nooit meer iemand een reservesleutel.
Nee, je gaat verhuizen, je bent blij, eindelijk van die schijtburen af!
Urbanus schreef:Welnee, dan moet je volgens mij een boete betalen ofzo. Ik had ook niet meer alle sleutels bij mijn verhuizing![]()
Ik vrees nu voor weken negatieve berichten over de verhuizing. Je kunt ook gewoon blij zijn dat je weggaat en je daar op focussen.
[***] schreef:_San87_ schreef:
Nee, je gaat verhuizen, je bent blij, eindelijk van die schijtburen af!
Als ik die poedersuiker niet terug krijg kan ik helemaal niet verhuizen en zit ik er nog steeds mee opgescheept.
Het zou zo fijn zijn als er 1x iemand niet achterlijk deed.
Urbanus schreef:Wie geeft er dan ook een sleutel aan een achterlijk iemand, maar oké, succes ermee.
_San87_ schreef:[***] schreef:
Als ik die poedersuiker niet terug krijg kan ik helemaal niet verhuizen en zit ik er nog steeds mee opgescheept.
Het zou zo fijn zijn als er 1x iemand niet achterlijk deed.
Tuurlijk kan je dan verhuizen.
En over dat laatste heb je gelijk. Heb je mensen die je helpen met verhuizen?
[***] schreef:Urbanus schreef:Wie geeft er dan ook een sleutel aan een achterlijk iemand, maar oké, succes ermee.
Dat kon ik vantevoren niet ruiken dat ze dit ging doen._San87_ schreef:Tuurlijk kan je dan verhuizen.
En over dat laatste heb je gelijk. Heb je mensen die je helpen met verhuizen?
Gelukkig wel.
Tova schreef:Omdat we de winter in gaan wil ik weer pantoffels. Afgelopen winter 2 paar goedkope pantoffels versleten omdat ze na een paar maanden weer kapot gingen. Nu weer op zoek naar nieuw. Maar wel tot over mijn enkel met een stevige zool, mogen best wat duurder zijn (€30/40,-) maar waar vind ik die?
Internet al aan het afzoeken maar nog niks gevonden. Of ze zijn veel duurder, of tot onder mijn enkel of ze hebben een slappe zool..
Iemand nog tips?
Tova schreef:Omdat we de winter in gaan wil ik weer pantoffels. Afgelopen winter 2 paar goedkope pantoffels versleten omdat ze na een paar maanden weer kapot gingen. Nu weer op zoek naar nieuw. Maar wel tot over mijn enkel met een stevige zool, mogen best wat duurder zijn (€30/40,-) maar waar vind ik die?
Internet al aan het afzoeken maar nog niks gevonden. Of ze zijn veel duurder, of tot onder mijn enkel of ze hebben een slappe zool..
Iemand nog tips?