Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yonker schreef:pien_2010 schreef:Je hoeft ook niet gelijk te weten of dit je partner voor het leven is. Daar mag je best de tijd voor nemen om dat uit te zoeken.
Zeker dus de beren op de weg, gaan er even af en we zien wel waar het strand
Suzanne F. schreef:Yonker schreef:Jeetje Suzanne... das ook niet leuk... was die ook nog actief erop of was die gewoon vergeten het te verwijderen?
Hij zei niet actief. En op zich denk ik ook wel dat dit zo was.
Yonker schreef:Super netjes Happy! Hij is dus eerder als jij bent haha, voel je nu ook behoefte om het te verwijderen?
Jeetje Suzanne... das ook niet leuk... was die ook nog actief erop of was die gewoon vergeten het te verwijderen?
Hier gaat het al over date 2, wss volgende week als het beetje meezit met oppas
Happy_Hippie schreef:Yonker schreef:Super netjes Happy! Hij is dus eerder als jij bent haha, voel je nu ook behoefte om het te verwijderen?
Jeetje Suzanne... das ook niet leuk... was die ook nog actief erop of was die gewoon vergeten het te verwijderen?
Hier gaat het al over date 2, wss volgende week als het beetje meezit met oppas
Ja heb het ook al verwijderd hoor haha
Maar was benieuwd of hij dat ook had gedaan!
Zelf heb ik sws al niet meer geswiped sinds we praten, kan dat echt niet eerst maar eens zien waar het schip strandt![]()
Dat is leuk al plannen gemaakt wat te gaan doen?
Raineri schreef:Mijn ouders weten niet eens dat ik weer met iemand ben sinds mei al![]()
Eigenlijk weten vrij weinig mensen het
Heeft ook wel andere redenen dan enkel dat ik het ze niet wil vertellen.
Haha Marlindehet is zo'n mooi moment van besef dat je in theorie zoveel dingen kan opeens als volwassene zonder dat iemand je veroordeelt. Elke dag instant noodles? Prima. Keihard Golden van kpop demon hunters meezingen? Geen haan die ernaar kraait. Behalve ik.