Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CastaMickey schreef:Oh dat is wel een goeie idd! Gaan we even proberenwil best maar 1 account hebben maar als ik vervolgens maar de helft van vinted kan gebruiken dan wordt het lastig
BloemBloem schreef:Wat ik nu toch weer heb
Vandaag mijn pakket op kunnen halen, echter ontving ik een waxinelichtje van Rituals ipv
mijn gekochte broekVervelende is dat het waxinelichtje niet van mijn verkoper is
Iemand een idee hoe ik dit het beste kan oplossen
Saul schreef:Huh? Hoe moet je dat melden dan?
Wat een flauwekul eigenlijk.
Voor vinted toch juist alleen maar meer winst?
Boyache schreef:BloemBloem schreef:Wat ik nu toch weer heb
Vandaag mijn pakket op kunnen halen, echter ontving ik een waxinelichtje van Rituals ipv
mijn gekochte broekVervelende is dat het waxinelichtje niet van mijn verkoper is
Dan is de sticker van het label bij het verzendpunt zelf op het verkeerde pakket geplakt. Dit heb ik ook eens gehad als verkoper zijnde. Erg vervelend. Dat is destijds niet opgelost, dus ik kan je verder niet helpen met betrekking tot welke stappen je het best kan nemen helaas.
BigOne schreef:Door de Brexit moet je invoerkosten betalen dus goedkoop kan duurkoop zijn. Duurt ook eeuwen voordat het er is, douane werkt niet zo snel.
foxy80 schreef:CastaMickey schreef:Oh dat is wel een goeie idd! Gaan we even proberenwil best maar 1 account hebben maar als ik vervolgens maar de helft van vinted kan gebruiken dan wordt het lastig
De kif is natuurlijk dat je het naar duitsland alleen kan laten verzenden bij je 'duitse' account. Dat kan 99% niet dus jij bent de lucky one die heel Vinted kan gebruiken.
Nu ja, heel... Vinted UK is er ook nog, die zou ik er heel graag bij willen.
Saul schreef:Het zijn speel poppetjes voor een poppenhuis. Ze zegt dat er niet mee te spelen is omdat de poppetjes niet blijven staan.
BloemBloem schreef:Wat ik nu toch weer heb