Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 14:37

Dat is toch geen probleem? Anders kunnen 2 zussen onder 1 dak toch niet hun eigen accounts hebben?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 14:44

Ja vraag me dan wel af of het niet gek is dat het naar een bankrekening op mijn naam gaat? Hij vindt het vast prima om het op zijn naam te doen maar rekening wordt wel ingewikkeld denk ik

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 14:48

Daar trekt vinted zich niks van aan volgens mij, van die bankrekening. Sommige mensen betalen met een gemeenschappelijke bankrekening. Bankkaarten, daar zou die misschien op weigeren, die zijn persoonlijker van aard denk ik. En je kan paypal ook nog linken, dan zien ze de link daarachter met rekeningnr niet.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 15:01

Oh dat is wel een goeie idd! Gaan we even proberen :Y) wil best maar 1 account hebben maar als ik vervolgens maar de helft van vinted kan gebruiken dan wordt het lastig

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 15:18

CastaMickey schreef:
Oh dat is wel een goeie idd! Gaan we even proberen :Y) wil best maar 1 account hebben maar als ik vervolgens maar de helft van vinted kan gebruiken dan wordt het lastig

De kif is natuurlijk dat je het naar duitsland alleen kan laten verzenden bij je 'duitse' account. Dat kan 99% niet dus jij bent de lucky one die heel Vinted kan gebruiken.
Nu ja, heel... Vinted UK is er ook nog, die zou ik er heel graag bij willen.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 15:21

Wat ik nu toch weer heb :D

Vandaag mijn pakket op kunnen halen, echter ontving ik een waxinelichtje van Rituals ipv
mijn gekochte broek :+ Vervelende is dat het waxinelichtje niet van mijn verkoper is :))

Iemand een idee hoe ik dit het beste kan oplossen :=

Boyache

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 16:11

foxy80 schreef:
Dat is toch geen probleem? Anders kunnen 2 zussen onder 1 dak toch niet hun eigen accounts hebben?

Ook dat moet je van te voren melden.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 16:12

Huh? Hoe moet je dat melden dan?

Wat een flauwekul eigenlijk.
Voor vinted toch juist alleen maar meer winst?

Boyache

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 16:14

BloemBloem schreef:

Vandaag mijn pakket op kunnen halen, echter ontving ik een waxinelichtje van Rituals ipv
mijn gekochte broek :+ Vervelende is dat het waxinelichtje niet van mijn verkoper is :))

Dan is de sticker van het label bij het verzendpunt zelf op het verkeerde pakket geplakt. Dit heb ik ook eens gehad als verkoper zijnde. Erg vervelend. Dat is destijds niet opgelost, dus ik kan je verder niet helpen met betrekking tot welke stappen je het best kan nemen helaas.

Boyache

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 16:15

Saul schreef:
Huh? Hoe moet je dat melden dan?

Wat een flauwekul eigenlijk.
Voor vinted toch juist alleen maar meer winst?

Bij Vinted zelf. Totaal geen flauwekul, niet meer dan logisch, aangezien je er als gebruiker zijnde enorm veel misbruik van kan maken. Tevens ga je akkoord met de algemene voorwaarden op het moment dat je een account aanmaakt en daar staat dit duidelijk in vermeld.

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 16:19

Boyache schreef:
foxy80 schreef:

Ook dat moet je van te voren melden.

Hier gewoon partner en ik beide eigen account al jaaaren. Dat hebben veel mensen.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 16:36

Boyache schreef:
BloemBloem schreef:

Dan is de sticker van het label bij het verzendpunt zelf op het verkeerde pakket geplakt. Dit heb ik ook eens gehad als verkoper zijnde. Erg vervelend. Dat is destijds niet opgelost, dus ik kan je verder niet helpen met betrekking tot welke stappen je het best kan nemen helaas.

Er zitten twee codes op 1 pakket, gok dus dat die andere mijn broek is, maar in vredesnaam
hoe ga ik daar achter komen :D

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 16:37

Oh ik heb een tweede account gemaakt om op Vinted UK te kijken naar een specifiek merk (nog niet bedacht hoe ik het daadwerkelijk naar NL krijg t.z.t. :') ) en niks aan de hand? Gewoon een ander emailadres gedaan, verder gebruik ik het gewoon op dezelfde computer. Heb alleen niks gekocht (of verkocht) ermee nog.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 16:42

Door de Brexit moet je invoerkosten betalen dus goedkoop kan duurkoop zijn. Duurt ook eeuwen voordat het er is, douane werkt niet zo snel.

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 16:43

Hi allemaal, ik meld me ook graag :-)
Al tijden gaat de verzending goed en lees ik vol verbazing jullie berichten.

Echter is een pakket wat naar een parcelshop in de buurt gestuurd zou worden, nu door DPD bezorgd op een punt 100 kilometer verderop. Via de DPD site zie ik dat punt 100 kilometer verderop als afhaallocatie. In de Vinted app zie ik een melding dat het bezorgd is bij mijn gekozen parcelshop hier om de hoek? Beide punten zijn reeds gesloten, maar ik heb geen idee welke locatie juist zou moeten zijn nu?

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 16:54

BigOne schreef:
Door de Brexit moet je invoerkosten betalen dus goedkoop kan duurkoop zijn. Duurt ook eeuwen voordat het er is, douane werkt niet zo snel.

Heb ik inderdaad ingecalculeerd, de jurk die ik graag wil komt hier tot nu toe niet onder de 200 euro op Vinted voorbij en staat (alleen tot op heden niet in mijn maat ;( ) wel voor 100 pond op Vinted UK dus dat kan met invoerkosten nog wel uit. Heb 'm in mei pas nodig :D

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 16:59

foxy80 schreef:
CastaMickey schreef:

De kif is natuurlijk dat je het naar duitsland alleen kan laten verzenden bij je 'duitse' account. Dat kan 99% niet dus jij bent de lucky one die heel Vinted kan gebruiken.
Nu ja, heel... Vinted UK is er ook nog, die zou ik er heel graag bij willen.

Ja alleen kan ik ook alleen maar bij Duitse vinties kopen.. niet meer in NL etc dus dat had ik toch liever gehad. Maarja dan kan ik niet meer naar mijn Duitse adres verzenden of iets opsturen. Toch maar eens 2 accounts proberen, heb het eerst gewoon eens gevraagd.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 17:31

Saul schreef:
Het zijn speel poppetjes voor een poppenhuis. Ze zegt dat er niet mee te spelen is omdat de poppetjes niet blijven staan.

Wat een kul reden en ook niet iets dat jij had kunnen weten. Omdat het nieuw en ongebruikt is. Snap de teleurstelling van de koper maar risico van t vak van 2de hands kopen. Dan had ze maar in een winkel moeten shoppen.....

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 21:06

Hier kwam ik lichtjes gek…

Kocht een PlayStation met enkele spellen voor de oudste. Stond bij ‘compleet en werkend’
Komt hij aan met geen enkele kabel(en die kabels stonden wel op de foto)

Dus ik stuur naar de verkoper dat ik de ps goed ontvangen heb, maar dat er verschillende kabels ontbreken.

Stuurt er terug dat die niet inbegrepen waren en een hele rij uitvluchten.

Mijn antwoord dat de kabels toch op de foto stonden en als je een ps compleet en werkend verkoopt, deze er toch bij moeten zitten?

Antwoord nogmaals dat die er niet bij zitten en dat ik hem dan maar terug moet sturen ‘en bedankt om er voor te zorgen dat alles terug inde doos zit, want je bent echt onaardig.

Mag ik hem terug sturen op mijn kosten….

Met een bericht erachter dat, als ik een beetje vriendelijker was, ze die kabels wel ging nasturen….

Euh… wat???

Zoo kinderachtig en belachelijk bijna…

Uit woede de retour geannuleerd en ze een 1-ster geven en natuurlijk een dito ster teruggekregen…

Ga nu op zoek naar die ontbrekende kabels en hoop dat hij dan werkt natuurlijk….

Jammer dat je zo’n mensen niet ergens kan melden… vreselijk

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 21:46

BloemBloem schreef:

Ik heb ook iets verkeerds gehad
Lelijke sportschoenen….
Lang verhaal kort, geld is overgemaakt naar de verkoper en ik zit met die lelijke schoenen.
Hoop dat het voor jou beter uitpakt…

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 21:53

Wat erg Tengeltje! Bizar dat mensen zo zijn....

Alja, ik heb me krom gelachen, het gaat om vier euro, maar had ook liever de broek :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 21:57

Waxine lichtjes ruilen tegen mijn schoenen?
Dan vergaat je het lachen wel :+

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 07:23

BloemBloem schreef:
Wat erg Tengeltje! Bizar dat mensen zo zijn....

Alja, ik heb me krom gelachen, het gaat om vier euro, maar had ook liever de broek :D

Er is een FB groep genaamd Vinted waar is mijn pakket. Je zou het er eens op kunnen zetten en wie weet heb je een match met iemand anders?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 08:22

hoi iedereen,
ik ben nog maar sinds vorige week actief op vinted dus ik snap nog niet alles
Nu heeft er iemand 7 items geselecteerd en een bod gedaan op alles.
Hier zitten enkele dure items tussen dus ik ga niet akkoord met het bod en stel een andere prijs voor maar dan wel maar voor 5 items.

Nu geeft ze een nieuw lager bod dan oorspronkelijk voor de 5 items (zonder die dure items) maar wel nog steeds in de chat van de 7 items; Als ik dit accepteer moet ik toch de 7 items verkopen voor die lage prijs?
Hoe kan ik die items uit de bundel halen? Of moet zij opnieuw selecteren en een bod doen?

hopelijk begrijpen jullie mijn warrige uitleg :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 08:47

Volgens mij moet zij inderdaad een nieuwe bundel aanvragen, maar dan met de 5 items :j