Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 12:22

Je staat achter de verladespoor te wachten, iemand komt iets brengen voor de fabriek in een mooie bwx x7.
Hij staat bij z'n kofferbak iets te zoeken.....

Ik zie een super lekker kontje, gespierd lijf...
En hij draaid om, Jezus wat een lelijke kop _O-

Zoiets moet verboden worden -O-
Ik wou alleen wat lekkers kijken -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 12:30

25 graden binnen en zo onwijs plakkerig. Alles zit potdicht. Vannacht heeft vriendlief nachtdienst dus die airco blijft aan }:)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 12:49

hagelslag schreef:
Je staat achter de verladespoor te wachten, iemand komt iets brengen voor de fabriek in een mooie bwx x7.

:')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 12:52

hagelslag schreef:

Nou, joh! Zeg hem er wat van!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:02

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:05

Wat had ik net een onaardig mens aan de telefoon van de KPN.... KPN belt ons bijna wekelijks met van die idiote aanbiedingen waar we helemaal gestoord van worden.

Deze mevrouw vond niet dat ik ging over het internet bij ons thuis. No offence zei ze maar je bepaald dat niet.

Even uitgelegd dat ik hier zeker woon en daar zeker over ga :')

Wat een pannenkoek uiteraard afgesloten met dat ze op kan donderen met haar banketstaaf gezeik , ga iemand anders pesten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:07

:') dat is toch hilarisch? _O- _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:09

Zebrastreep schreef:
Wat had ik net een onaardig mens aan de telefoon van de KPN.... KPN belt ons bijna wekelijks met van die idiote aanbiedingen waar we helemaal gestoord van worden.

Deze mevrouw vond niet dat ik ging over het internet bij ons thuis. No offence zei ze maar je bepaald dat niet.

Wat een pannenkoek uiteraard afgesloten met dat ze op kan donderen met haar banketstaaf gezeik , ga iemand anders pesten.

Wie ging er dan over het internet volgens haar? En also, waarom belt ze jou als jij er niet over gaat? :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:17

Foaly schreef:
Zebrastreep schreef:

Wie ging er dan over het internet volgens haar? En also, waarom belt ze jou als jij er niet over gaat? :')

Mijn ouders , ik werd even flink letterlijk gekleineerd :') Ze raakte er wel door in de war trouwens. Natuurlijk ga ik niet letterlijk over het bepalen van ons internet abonnement , maar wel over vervelende telefoontjes die neem ik immers ook op.

Ze zal wel terugbellen heb al gezegd mijn moeder gaat hetzelfde zeggen. Deze hield wel vol

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:44

Zielig verhaal vertellen dat je moeder al een paar maanden in coma ligt na een auto-ongeluk en je vader er daarom met een andere vrouw vandoor is gegaan, maar dat je hen zeker zal doorgeven dat de internetmevrouw gebeld heeft.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:44

Gini schreef:
Zielig verhaal vertellen dat je moeder al een paar maanden in coma ligt na een auto-ongeluk en je vader er daarom met een andere vrouw vandoor is gegaan, maar dat je hen zeker zal doorgeven dat de internetmevrouw gebeld heeft.

Ik mag hier eigenlijk niet om lachen , maar ik probeer ook altijd een leuk verhaal ervan te maken maar zodra ik dan iemand aan de telefoon krijg ben ik dat kwijt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:50

Je kan de KPN ook mailen met het verzoek dat ze jullie nummer uit het systeem halen. Heb ik ook gedaan met het NRC, heeft moeite gekost maar nu bellen ze eindelijk niet meer.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:50

Wilde online een afspraak maken bij GGD voor een vaccinatie: nee, kan niet. Want u heeft 'JA' aangegeven bij de vraag of u bij de trombosedienst loopt.
Prima, dan bel ik voor een afspraak, geen probleem.
"Het spijt me, mevrouw, we hebben een storing... Morgen kunt u terugbellen, dan is het opgelost."
:')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:53

MarlindeRooz schreef:
Je kan de KPN ook mailen met het verzoek dat ze jullie nummer uit het systeem halen. Heb ik ook gedaan met het NRC, heeft moeite gekost maar nu bellen ze eindelijk niet meer.

Het probleem is dat mijn moeder een bedrijf aan huis heeft... Ons nummer staat niet alleen bij KPN bekend maar bij veel meer bedrijven.... Laatst heb ik wel eentje af kunnen kappen door te zeggen oh maar dit is geen zakelijk nummer. Reageerde toen super vriendelijk met oh sorry mevrouw ik haal uw nummer uit het systeem. Natuurlijk doen ze dat niet , maar die jongen reageerde zo vriendelijk.

Het zijn gewoon hele nare verkopers... Het zal je baan maar zijn.

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:54

hagelslag schreef:

:D

Stom hè. Heb ik ook wel eens. Soms ook wel andersom, dan een leuke kop en dan gaat de kleding uit en denk ik laat maar. (Zwemsport ;-) )

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:56

Het is 29 graden op mijn slaapkamer en ik heb nu les dus dat wordt smelten :+

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 14:06

Zebrastreep schreef:

De volgende keer dat ze bellen: "uw collega heeft mij heel duidelijk laten weten dat ik niet over het internet ga, dus hoeft u mij hierover niet te spreken. Werkze nog"

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 14:12

Lestrange01 schreef:
Het is 29 graden op mijn slaapkamer en ik heb nu les dus dat wordt smelten :+

Ik heb hier zo'n minifan van de Hema! *\o/*

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 14:15

Die zijn inderdaad ideaal! Heb er ook 1 op mijn bureau staan. Flesje bevroren water er voor en gegarandeerd koele lucht. Gewoon een stuk of 3 in de vriezer doen en elke 2 uur er een nieuwe uit halen en de gebruikte er weer in doen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 14:57

Dat ik een hele hoop boeken wil verkopen en een vriendin er een paar wilt overnemen. Heel fijn maar zij geeft mij regelmatig wat leuke cadeautjes en voel me nu bezwaard om aan haar wel geld te vragen voor de boeken.. terwijl ik ze verkoop om wat extra te verdienen. :=

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 15:23

Er staat hier op de parkeerplaats al sinds februari een aanhanger met troep. 23-4 al een melding gedaan maar hij staat er nog steeds. Nu net nog maar eens gemeld maar dan nu via de app, misschien werkt dat beter.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 15:26

Zon trekt steeds weg hier, verdorie dan heb ik het altijd direct koud. Ben gelukkig thuis dus heb snel weer een lange broek aangetrokken. O:)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 15:58

Nou hier is het nog 27 graden :j

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 16:02

Hier in huis is het 26°C. En ik heb alles wat dicht kan ook dicht. Buiten loop ik tegen een muur van warmte aan. Afijn... Waarschijnlijk komt er onweer :D

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 16:08

Voor ongewenste telefoontjes is mijn ultieme tip om te zeggen dat je onder bewind staat. Dan hangen ze gelijk op, want daar kunnen ze niks mee. :D

Mijn ergernis: dat alle waterijsjes in de supermarkt waren uitverkocht. -O-