Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Ik erger me aan het feit dat ik morgen dus vroeg op moet en me nu weer op loop te naaien over de Petrie laarzen die ik twee jaar geleden gekocht heb, waar ik na max. 5 keer rijden gebruikssporen op kreeg en die dusdanig te klein zijn voor mijn voet dat ik er giga blaren op mijn hiel aan over hield. Terwijl die dingen verdorie zijn aangemeten en op maat gemaakt. Natuurlijk geen bonnetje bij gehad, dus nooit terug kunnen brengen. Heeft me heel wat spaargeld gekost. Grootste miskoop van mijn leven
denisesilver schreef:Fading schreef:
Het is zo achterlijk druk, dit is bizar voor ons hoor! We hebben maar een filiaal maar draaien alleen maar record omzetten atm.
Ik doe vanaf morgen gezellig met je mee
[ [url=m/N4GfeF.png]Afbeelding[/url] ]
Benthhh schreef:denisesilver schreef:Ik erger me aan het feit dat ik morgen dus vroeg op moet en me nu weer op loop te naaien over de Petrie laarzen die ik twee jaar geleden gekocht heb, waar ik na max. 5 keer rijden gebruikssporen op kreeg en die dusdanig te klein zijn voor mijn voet dat ik er giga blaren op mijn hiel aan over hield. Terwijl die dingen verdorie zijn aangemeten en op maat gemaakt. Natuurlijk geen bonnetje bij gehad, dus nooit terug kunnen brengen. Heeft me heel wat spaargeld gekost. Grootste miskoop van mijn leven
Kun je ze niet verkopen met eerlijkheid over de beschadigingen?
Veulen84 schreef:Ik heb het gevoel dat iemand me zit te belazeren:
Persoon X:
Donderdag kiplekker en vrolijk.
Vrijdag nog aan het werk.
Zaterdagochtend ineens ziek, moet coronatest.
Zondag niks van gehoord.
Maandag moet ik nog van alles en nog wat van haar overnemen.
Dinsdagmiddag: morgen kan ik alles weer hoor.
Volgens mij wordt ik genept, toevallig dat ze nou net 3 van de 4 dagen mij zou moeten ontzien. Kan dat uberhaupt wel? Binnen 4 dagen van zonder verschijnselen naar ziek naar test naar negatief/beter?