Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:10

Adelaide71 schreef:
Het is niet zozeer een ergernis, maar wel een soort van verbazing... en iedereen moet doen wat 'ie leuk vindt, maar ik begrijp de plaatjes 'in jurk op je paard' nooit zo goed.... op een of andere manier rijmt een jurk niet met een paard bij mij... :o

Uhm, heb je mij afgelopen week gesproken? Dit is echt precies wat ik ook hebt verteld toen ik mijn eerste fotoshoot had deze week!

Ik moest aandoen waar ik mij goed in voelde, dus zei dat dit toch mijn paardenspul was: een jurk bij het paard klopt gewoon niet, die foto’s kloppen dan dus ook niet. Kan het nog zo mooi zijn (qua sfeer, belichting, paard) die jurk haalt alles onderuit..

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:21

Aan mij zelf.
Te moe, te futloos, moet van alles doen maar heb nergens maar dan ook nergens zin in.
Op de bank, in bed, eten, drinken niks is goed.

Online shoppen.. winkel mandjes vol zetten. Niks kopen niets is goed genoeg, heb het ook niet nodig om als ik eens vrije tijd heb. Ik toch alleen maar op de bank of in bed wil liggen.
De honden uit laten of naar mijn paarden kan ook in een jogging broek of stal/paardrij kleding.

Baal ervan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:23

Marocje schreef:
Adelaide71 schreef:
Het is niet zozeer een ergernis, maar wel een soort van verbazing... en iedereen moet doen wat 'ie leuk vindt, maar ik begrijp de plaatjes 'in jurk op je paard' nooit zo goed.... op een of andere manier rijmt een jurk niet met een paard bij mij... :o

Uhm, heb je mij afgelopen week gesproken? Dit is echt precies wat ik ook hebt verteld toen ik mijn eerste fotoshoot had deze week!

Ik moest aandoen waar ik mij goed in voelde, dus zei dat dit toch mijn paardenspul was: een jurk bij het paard klopt gewoon niet, die foto’s kloppen dan dus ook niet. Kan het nog zo mooi zijn (qua sfeer, belichting, paard) die jurk haalt alles onderuit..

Grappig! En ben het dus helemaal met je eens: een paardenoutfit past er gewoon bij imo, en die kan heel netjes en chique zijn. Een jurk doet wat mij betreft ook afbreuk aan het plaatje en rijmt niet in mijn hoofd.

DiscoDipp

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:55

Aan mijzelf..
Ik kan echt geen keuzes maken -O-
Ga ik echt 1300.- neerleggen voor een camera?? Of ga ik iets anders pakken en spijt krijgen dat ik niet de zwaardere heb gepakt? :roll:

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:59

Aan mijn heel erg hengstige merrie

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 11:30

DiscoDipp schreef:
Aan mijzelf..
Ga ik echt 1300.- neerleggen voor een camera?? Of ga ik iets anders pakken en spijt krijgen dat ik niet de zwaardere heb gepakt? :roll:

Ik heb destijds een camera gekocht (niet zo'n dure, maar voor mij als student wel duur) en het is echt mijn beste aankoop ooit. Is echt mijn kindje. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 12:00

DiscoDipp schreef:
Aan mijzelf..

Een net iets minder dure kopen en altijd aan die je eigenlijk wil blijven denken?
Als je het kunt betalen en je wordt er gelukkig van: doen!

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 12:04

Iemand uit mijn paardrijles. My god Hey. Als ik de manege eigenaar was had ik m allang verbannen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 12:57

DiscoDipp schreef:
Aan mijzelf..

Als het geldbedrag een issue is, misschien kan je hem dan ergens 2ehands of refurbished vinden? Dan heb je hem toch, voor de prijs van een mindere!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 13:45

Adelaide71 schreef:

Of sexy badpakken!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 13:52

Het verkleinwoord paardje... Wanneer mensen gewoon een paard bedoelen zeg maar. Vreselijk
En ik heb een lekke band :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 13:54

Mensen die zeggen "geen reacties?" of "een reactie zou leuk zijn" of nog erger "geen reacties, vinden jullie mijn paardjuh niet leuk?". Heb wel eens gehad dat ik wilde reageren maar het weggehaald heb omdat mensen zo achterlijk gaan lopen bedelen.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 13:55

Balenciaga schreef:
Het verkleinwoord paardje... Wanneer mensen gewoon een paard bedoelen zeg maar. Vreselijk
En ik heb een lekke band :(

Ik zei altijd ponytje tegen mn verzorgpaard (1.85) :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 14:25

Dat ik geen kleine auto wil, want daarin voel ik me opgesloten en onveilig. Maar een auto in midden maat is ook weer zo duur en ook gewoon onnodig. En dus koop ik maar niets. :')

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 15:32

Anoniem schreef:
DiscoDipp schreef:
Aan mijzelf..

Een net iets minder dure kopen en altijd aan die je eigenlijk wil blijven denken?
Als je het kunt betalen en je wordt er gelukkig van: doen!

Ja dit dus :')

Ik heb toch de duurdere gepakt :D
Trotse eigenaar van een Nikon D7500 met 55 en 300mm lens :o
Laatst bijgewerkt door DiscoDipp op 06-06-20 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 15:42

ik me nu wel afvraag hoe mijn zwart witte kitten in een keer oranje komt....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 16:02

DiscoDipp schreef:
Ja dit dus :')

Goed gedaan! Nu maar heel veel leuks schieten!

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 17:57

Mijn vriend en ik zouden de stad ingaan komt die om 17:00 thuis, ja dan zijn de winkels ook echt nog open. En ik voor de niks de hele middag gewacht op hem. :roll:

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 19:00

wemkelover schreef:

Hier was de witte kat ook oranje, bleek m'n vriend te zijn die hem had geaaid na paprikachips gegeten te hebben >;) :')

DiscoDipp schreef:

Daar ga je heel veel plezier van hebben en totaal geen spijt! Enjoy!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 19:40

1. Rekening van zorgverzekeraar. Wist dat hij eraan kwam, kan het ook betalen. Maar doet nog steeds pijn

2. Ontstoken vinger. Moest werken had zwaar onderschat hoe poedersuiker het is wanneer de wijsvinger van je dominante hand tot pus aan toe ontstoken is wanneer je achter de kassa werkt. Steeds geld oppakken. Mijn ma zag de "vinger" en nu zit hij in een soda badje in een thee glas _O-

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 21:31

Loeky01 schreef:
wemkelover schreef:

Hier was de witte kat ook oranje, bleek m'n vriend te zijn die hem had geaaid na paprikachips gegeten te hebben >;) :')

DiscoDipp schreef:

Daar ga je heel veel plezier van hebben en totaal geen spijt! Enjoy!

Hihi ik denk dat die van mij op een pizzadoos in oud papier heeft gelegen.misschien zat er nog restje op.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 21:32

Aan dat ik bang ben dat ik mijn zicht weer aan het verliezen ben (8 jaar geleden voor het eerst gehad. Kon enkel nog op schermen met grote letters lezen, niks scherpstellen, alles wazig en dieptezicht was weg. Gekomen, en jaar mater weer gegaan...)....

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 21:41

Aan mezelf: paar maanden geleden kwam ik een leuk cadeautje tegen voor mijn zoon (fortnite schrijfgerei ed). Dus gehaald en opgeborgen voor zijn verjaardag.

Nu is hij morgen jarig, en ik kon maar niks leuks bedenken. Dus uiteindelijk gegaan voor een mooi verpakte celebrations en wil er een kaart bij schrijven dat we gaan shoppen. (Hij wil gaan kleding/setjes, maar dat vind ik zo lastig! Dus mag hij zelf mee uitzoeken).

Kom ik thuis, herinner ik mij die fortnite weer, die was veel leuker om erbij te geven!

Nouja, krijgt ie die er ook nog bij, maar voel me wel oenig dat ik dit vergeten was (het ligt notabene in een la waar ik wekelijks in kijk }:0

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 22:04

Hylkje schreef:
Aan mijn heel erg hengstige merrie

Ik ook! Ze verandert dan echt van het braafste paard van stal naar een monster die menig stalgenoot naar de wei sleurt _-:(

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 22:24

Marocje schreef:
Adelaide71 schreef:

Ah zo herkenbaar!
Helemaal zo'n lange jurk die over de billen van je paard heen gaat. En dat het dan lijkt dat de ruiter een giga kont heeft.