Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Wij hadden een zonnebank, gratis af te halen.
Duur ding, nieuwe lampen met bon... maar hij stond in de weg en we wilden er zo snel mogelijk van af.
Uiteindelijk iemand die hem graag wilde hebben.
Of we hem dan even 200km verder op wilde komen brengen.
Aangegeven dat we dat niet doen, werd ik helemaal verrot gescholden![]()
Dus duidelijk gemaakt dat ze hem uit hun hoofd kunnen zetten.
Dag later weer een poeslief berichtje of ze hem toch nog konden halen.
Aangegeven dat ik hem dan nog liever in de fik steek
Uiteindelijk heeft onze buurvrouw hem opgehaald, die zocht er nog een
TheNovelist schreef:Meer dan een maand geleden een bod gedaan op een lamp. 2 mensen hadden voor mij geboden en 1 daarvan was zelfs in oktober. Wel gelezen maar helemaal geen reactie op gehad. Krijg ik nu, nadat de advertentie al een tijd is verlopen, een antwoord dat ik hem voor dat bedrag mag hebben. Tja nu hoef ik hem niet meer
Veldbloem schreef:Ik lees al een tijd mee, maar heb nu een vraag. Ik verkoop een boek, en de koper vroeg of ik het naar België kan sturen. Kosten opgezocht en dat vindt hij te duur. Daarom stuurt hij me een verzendlabel van dhl via de mail. Ziet er regulier uit, maar kun je daar ook mee oplichten? Mijn mailprogramma heeft het in de spam gezet.
Oh en het boek heeft hij al betaald.
Foaly schreef:Ik heb iemand die een euro bij de verzendkosten optelt voor het pakpapier, bubbeltjesplastic, printerinkt en -papier en lijm. Ben in staat te vragen of hij het label niet kan laten drukken op het pakketpunt, scheelt wellicht nog vijftig cent
Foaly schreef:Ik heb iemand die een euro bij de verzendkosten optelt voor het pakpapier, bubbeltjesplastic, printerinkt en -papier en lijm. Ben in staat te vragen of hij het label niet kan laten drukken op het pakketpunt, scheelt wellicht nog vijftig cent
Alja schreef:Ik heb dat ook eens gehad
Uit principe koop ik niet bij zulke mensen
cobiie schreef:Ik snap dat ook niet, verhoog gewoon je verkoop prijs zodat je daaruit je verzendkosten kan/wilt bekostigen.