Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:19

Nyaleti schreef:
En als je wel een bullet journal koopt en via Canva oid een bladzijde creëert? Wat meer werk maar dan kun je het wel stijlen zoals jij wilt.

Dan moet ik die blz eruit halen en erop printen of geprinte blz inlijmen, dat wordt ook weer wat.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:21

MarlindeRooz schreef:
foxy80 schreef:
Ik zoek een saaie agenda.
Dus zo wit mogelijk, maar wel met dagen, weekplanning, maandoverzicht erin. Bedoeling is zelf te kleuren, te stickeren etc. Wil hem customizen, maar van scratch een heel bulletjournal te tekenen is me te moeilijk.
Liefst A5 formaat en geen gebonden boek, dat opent zo moeilijk - dus met ringen

Moleskine? Geen ringen maar opent wel echt makkelijk naar mijn ervaring?

Ken ik niet, De Hobbit ook niet, dus ik ga kijken.
Vond daarnet ook de Huurdies agenda op Bol en dat begint al op te schieten. Maar filofax systeem / atoma is nog beter. Atoma heeft voorkeur vanwege zachte ringen, filofax A5 is nog altijd aan de kleine kant omdat het de ringband zelf is die A5 is.

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:38

Neehoor, in een Filofax A5, gaat A5 papier. Misschien dat je een Filofax personal in je hoofd hebt? die zijn een slag kleiner.
Perforeren doe ik met een perforator, zoals deze:
https://www.123inkt.nl/Rapesco-perforat ... her+Brands

Heb je al eens gekeken naar Happy Planner? Ik weet niet of dat hetzelfde systeem is als dat van Atoma maar het lijkt erop, voor Happy Planner heb ik ook wel eens perforators te koop gezien.