Ashleytjuhh schreef:Ik ben benieuwd wat ik voor gekkies ga krijgen.
Ik heb onze oude trailer er op gezet een opknapper voor 500 euro dus zal wel wat gekkies opleveren weer
Laat je het weten ?
Ik wil ook een opknapper erop zetten .
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
studiemiep schreef:Shanna schreef:Er is een manier om van een beoordeling af te komen!! Nu hopen dat het lukt..
Ja dus alleen als je het er beide mee eens bent.
Net alsof zo'n lolbroek die 1 ster geeft voor de fun daarmee instemt, zonde vd energie om daar moeite in te steken
marjoleinft schreef:Ashleytjuhh schreef:Ik ben benieuwd wat ik voor gekkies ga krijgen.
Ik heb onze oude trailer er op gezet een opknapper voor 500 euro dus zal wel wat gekkies opleveren weer
Laat je het weten ?
Ik wil ook een opknapper erop zetten .
Ashleytjuhh schreef:gamblerscup als je een 1.5 paards ziet moet je bijna gelijk doorpakken met de koop of iets af te spreken die gaan echt als warme broodjes!
Lynn_Nikita schreef:Niet via MP maar facebook, ik krijg reacties in andere talen, ik gok pools en iets arabisch. Wat doen jullie daarmee? Ik heb nu teruggestuurd graag in NL maar dan hoor ik niks meer. Kun je dat makkelijk vertalen meet een knopje wat ik nog niet ontdekt heb? Ik ga niks door een vertaalmachine gooien en in hun taal terug sturen
Lynn_Nikita schreef:Niet via MP maar facebook, ik krijg reacties in andere talen, ik gok pools en iets arabisch. Wat doen jullie daarmee? Ik heb nu teruggestuurd graag in NL maar dan hoor ik niks meer. Kun je dat makkelijk vertalen meet een knopje wat ik nog niet ontdekt heb? Ik ga niks door een vertaalmachine gooien en in hun taal terug sturen
Ashleytjuhh schreef:nou trailer vandaag de 1e gekomen en heeft hem gekocht hadden tussen een bepaalde tijd afgesproken en kwam die nog 15 min te laat. ondanks zijn berichtje er over vond ik het wel heel slordig nog steeds
x_Jeanine_x schreef:Ik kan er slecht tegen als mensen bonnen ergens gratis bij krijgen. Bij sauna bon bij aankoop van een product in een winkel en daar dan minimaal 10 euro voor vragen