Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:46

Ashleytjuhh schreef:
Ik ben benieuwd wat ik voor gekkies ga krijgen.

Ik heb onze oude trailer er op gezet een opknapper voor 500 euro dus zal wel wat gekkies opleveren weer :+

Laat je het weten ?
Ik wil ook een opknapper erop zetten .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 18:21

studiemiep schreef:
Shanna schreef:
Er is een manier om van een beoordeling af te komen!! Nu hopen dat het lukt.. :=

Ja dus alleen als je het er beide mee eens bent.

Net alsof zo'n lolbroek die 1 ster geeft voor de fun daarmee instemt, zonde vd energie om daar moeite in te steken

Mijn lolbroek is er wel degelijk mee ingestemd! Ben benieuwd hoelang het duurt voordat de beoordeling weg is.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:03

Ik ga binnenkort mijn Böckmann volpoly 2-paards trailer erop zetten... eerst nog even in de doe-het-zelf-wasstraat de groene aanslag eraf poetsen :D
2 jaar geleden een nieuwe bodem gekregen, sinds 3 weken een nieuwe tüv (apk) erop... ik hoop er genoeg uit te slepen om er een fatsoenlijke 1,5 paards trailer voor terug te kopen.

Tallie1979

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:02

Ik heb een koper die 3 houten kistjes wil halen.

Zegt ze: ik laat wel weten wanneer ik een keer kan.

Eh, zou je niet gewoon vragen wanneer ik kan? :')

Dus ik heb aangegeven wanneer ik kan, maar ben 3 dagen weg vanaf morgen. Dus nu wil ze zondagavond komen en wil nu al het adres. Ik heb de straatnaam gegeven en huisnummer krijgt ze zondag voor vertrek. :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:16

marjoleinft schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Ik ben benieuwd wat ik voor gekkies ga krijgen.

Ik heb onze oude trailer er op gezet een opknapper voor 500 euro dus zal wel wat gekkies opleveren weer :+

Laat je het weten ?
Ik wil ook een opknapper erop zetten .

op mp kreeg ik de meest wazige dingen. via speciale fb pagina gelijk reacties er op en morgen komt er al iemand kijken en heb er anders nog 4 mensen die hem willen komen halen :j

gamblerscup als je een 1.5 paards ziet moet je bijna gelijk doorpakken met de koop of iets af te spreken die gaan echt als warme broodjes!

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 06:50

Ashleytjuhh schreef:
gamblerscup als je een 1.5 paards ziet moet je bijna gelijk doorpakken met de koop of iets af te spreken die gaan echt als warme broodjes!

Daar heb ik toch andere ervaringen mee.
Zal wel iets met de locatie te maken hebben, maar ik raak die van mij niet kwijt. :=
Af en aan al een hele tijd aan het adverteren, maar vrijwel geen redacties.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 08:42

Ja heb het idee dat ze in het noorden niet zo hard gaan. Hier omgeving Brabant, gaan ze echt hard. echt nu er op paar dagen later verkocht met nog meer wachtende.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:35

Net 4 sterren gehad en een verbeterpunt voor betere foto's. Heb haar 5 sterren gegeven ondanks haar trage begrip bij het reageren. Nou dat doe ik volgende keer ook niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:50

Joh wat doen sommigen hier moeilijk over de beoordelingen.. Lijkt de dressuur sport wel :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:56

Mwa ik vind sommige wel écht onterecht hoor!

bonnie1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:59

Nu was ik de rare denk ik. Een deken gekocht via marktplaats krijg ik de bank gegevens heet diegene koekenbakker. Dus toen even getwijfeld. Uiteindelijk toch gedaan en de deken is netjes en wel binnen gekomen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 19:07

Niet via MP maar facebook, ik krijg reacties in andere talen, ik gok pools en iets arabisch. Wat doen jullie daarmee? Ik heb nu teruggestuurd graag in NL maar dan hoor ik niks meer. Kun je dat makkelijk vertalen meet een knopje wat ik nog niet ontdekt heb? Ik ga niks door een vertaalmachine gooien en in hun taal terug sturen

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 19:09

Ik doe niet aan beoordelen en hecht daar geen waarde aan. Als ik zie hoe het gaat dan mag het wmb gewoon geheel weg.
Heb net gekeken maar ik heb zelf geen beoordelingen gekregen en ik geef ze ook niet.

Ik verkoop eigenlijk niks aan iemand waarmee ik niet kan communiceren. In Duits of Engels prima maar verder niet.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 19:30

Lynn_Nikita schreef:
Niet via MP maar facebook, ik krijg reacties in andere talen, ik gok pools en iets arabisch. Wat doen jullie daarmee? Ik heb nu teruggestuurd graag in NL maar dan hoor ik niks meer. Kun je dat makkelijk vertalen meet een knopje wat ik nog niet ontdekt heb? Ik ga niks door een vertaalmachine gooien en in hun taal terug sturen

Is dat via de Facebook markt? Want toen ik daar eens een advertentie op had gezegd kreeg ik ook allemaal Arabische reacties. Heb al die gesprekken direct geblokkeerd :=

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 19:30

Lynn_Nikita schreef:

Dat zijn die berichtjes die je via marketplace krijgt? Als de gebruiker de taal van zijn facebook op bijvoorbeeld Pools hebt staan wordt het berichtje waarin gevraagd wordt of het nog beschikbaar is in het Pools gestuurd

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 21:59

nou trailer vandaag de 1e gekomen en heeft hem gekocht hadden tussen een bepaalde tijd afgesproken en kwam die nog 15 min te laat. ondanks zijn berichtje er over vond ik het wel heel slordig nog steeds :o

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 21:59

Ja via market place inderdaad

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 22:15

Ashleytjuhh schreef:
nou trailer vandaag de 1e gekomen en heeft hem gekocht hadden tussen een bepaalde tijd afgesproken en kwam die nog 15 min te laat. ondanks zijn berichtje er over vond ik het wel heel slordig nog steeds :o

Hoezo? Als je netjes bericht? Ik heb dat ook wel eens gehad, dan kon ik het niet vinden ofzo, kan je toch niks aan doen zolang je dit netjes communiceert?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 22:55

En 15 min is toch ook echt wel te overzien?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:17

Ik kan er slecht tegen als mensen bonnen ergens gratis bij krijgen. Bij sauna bon bij aankoop van een product in een winkel en daar dan minimaal 10 euro voor vragen :o

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:25

Dat is gewoon handel, niks mis mee. Als je er niet voor wil betalen, ga dan zelf dat product kopen zou ik zeggen...

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:26

x_Jeanine_x schreef:
Ik kan er slecht tegen als mensen bonnen ergens gratis bij krijgen. Bij sauna bon bij aankoop van een product in een winkel en daar dan minimaal 10 euro voor vragen :o

Dan koop je ze niet :')

Ik snap echt niet dat mensen vinden dat als je iets gratis krijgt op wat voor manier dan ook, dat je het ook weer gratis weg moet geven.

Dat product waar het bij gekregen is heeft ook een prijs he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:28

Proberen kan toch? ;) en je hoeft het niet van ze te kopen :+

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:29

x_Jeanine_x schreef:

En als iemand nou iets wint van hogere waarde, zoals een cd ofzo, moet die dan ook gratis weg?

Waarde = waarde toch :)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:34

Tuurlijk waarde is waarde. Maar een reëler bedrag kan ook vind ik persoonlijk :)
Heb vorig jaar zelf ook iets soortgelijks gehad maar had het voor een symbolisch bedrag erop staan en dat vind ik zelf toch anders.