Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:55

janderegelaa schreef:
babli schreef:

Dat bedoel je als er meerdere dates zijn geweest, of zodra het eerste afspraakje gepland staat? Ik vind hier persoonlijk nogal een verschil in zitten. :)

Als wij een eerste afspraakje hebben en je date nog een ander dan hoeft het van mij niet.

Als we al meerdere afspraakjes gehad hebben en je gaat toch nog met een ander op date dan ben ik blijkbaar niet goed genoeg dus dan is het ook klaar.

Vreemd genoeg zijn het echt vooral vrouwen die deze verwerpelijke moraal hebben terwijl als het andersom zou gebeuren, ze gekwetst zijn. Dan voelen ze zich een nummer. Rare wezens die vrouwen.

Dat laatste ervaar ik andersom ook dus ik zou niet zo zeggen dat het per se een vrouweneigenschap is. Vooral in 'mijn generatie' zie ik erg vaak dat het nooit goed genoeg is, en dat vind ik vervelend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:00

janderegelaa schreef:
babli schreef:

Dat bedoel je als er meerdere dates zijn geweest, of zodra het eerste afspraakje gepland staat? Ik vind hier persoonlijk nogal een verschil in zitten. :)

Als wij een eerste afspraakje hebben en je date nog een ander dan hoeft het van mij niet.

Als we al meerdere afspraakjes gehad hebben en je gaat toch nog met een ander op date dan ben ik blijkbaar niet goed genoeg dus dan is het ook klaar.

Vreemd genoeg zijn het echt vooral vrouwen die deze verwerpelijke moraal hebben terwijl als het andersom zou gebeuren, ze gekwetst zijn. Dan voelen ze zich een nummer. Rare wezens die vrouwen.

Ik ben het heel eens met jou. :j Ik zou sowieso niet meerdere tegelijk daten omdat ik dat hypocriet van mezelf zou vinden (gezien mijn eigen onzekerheid), maar ik snap het ook niet. Stel dat die man je echt helemaal leuk vindt en er dan achterkomt dat je nog twee mannen ziet. Is toch niet leuk? :( Voor zowel mannen als vrouwen lijkt het mij een teken dat diegene die je date niet serieus is als diegene nog meer mensen date. Dat komt sowieso op mij meer over van: "het gaat me niet om de persoon maar om het feit dat ik iemand heb."

Mijn ouders zijn komend weekend niet thuis, dus mijn niet-meer-date komt zaterdag hier eten! :) Ik ga voor hem koken. Kan ik mijn kookkunsten ook eens laten zien...

Neverland

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:10

Je hebt toch niet direct een ring om je vinger na een eerste afspraak? :+) Ik zou ook niet meerdere mannen tegelijk kunnen daten maar ik snap het maar al te goed waarom een ander dat wel doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:12

Neverland schreef:
Je hebt toch niet direct een ring om je vinger na een eerste afspraak? :+) Ik zou ook niet meerdere mannen tegelijk kunnen daten maar ik snap het maar al te goed waarom een ander dat wel doet.

Neuh, maar ik vind dat er wel een verschil zit tussen een afspraakje waar je van tevoren weet dat het niet al te lang gaat duren en als je echt met iemand date omdat je uiteindelijk wel een relatie met iemand zou willen. Als dat laatste het geval is en ik kom erachter dat iemand nog met anderen date dan zou ik dat niet al te chill vinden.

Zelfde geldt voor seks trouwens. Als ik vaker dan 1 keer seks heb met iemand vind ik het wel prettig om te weten dat diegene er niet nog drie andere partners op na houdt. Als het gewoon van beide partijen duidelijk is dat het alleen voor de fun is boeit het me echt geen zak, maar anders waardeer ik het gewoon niet.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:23

ik zou het persoonlijk ook niet kunnen om met meerdere tegelijk te daten. Moest het nu echt zijn dat ik 2-3 leuke gesprekken gehad hebben en deze +/- gelijktijdig willen afspreken, dan zou ik het wel eerlijk melden en van zodra er met iemand sprake is van een 2de date onmiddellijk de andere uitstellen of volledig afzeggen.

Indien er seks zou van komen, zonder verdere plannen om serieus iets te beginnen, dan verwacht toch exclusiviteit op dat vlak. Maar mits eerlijkheid zou ik het wel accepteren dat de andere nog afspreekt met anderen, maar van zodra de andere daar kans ziet op meer, dan stopt de "overeenkomst".

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:27

Neverland schreef:

Precies. Hiervoor is daten bedoeld toch? Elkaar leren kennen. Vind het nogal wat om na afspraak 1 al een soort van exclusief te moeten zijn.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:29

ik vind dan weer wel dat je met meerdere in 1 week kunt afspreken :)
tis toch gewoon een orienterend drankje de eerste keer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:30

Maar dat mag voor een ander toch een dealbreaker zijn?

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:34

Bedankt voor jullie reacties! Ik kan mij zeker vinden in jullie punten. :)
Al vind ik het wel lastig.. Het is nu per toeval dat ik 2 leuke mannen heb leren kennen. Ik vind dat je na 2 korte afspraakjes nog niet echt kan spreken over elkaar echt kennen. Dit is juist de periode van elkaar leren kennen, en kijken voor wie je gevoel kan ontwikkelen.

@janderegelaa Ik heb dit zelf idd in het afgelopen jaar meerdere malen meegemaakt.
- Mannen die ineens van de aardbodem verdwijnen
- Met meerdere meiden gaan
- Er na 3 maanden achter komen dat diegene een relatie heeft.
- Bindingsangst
- Op vakantie gaan met 'een vriendin', dit blijkt uiteindelijk zijn ex en na de vakantie weer een relatie. Het complete rijtje :)

Vandaar dat ik misschien nu een soort muur heb opgebouwd, en heb gezegd ik ga er niet gelijk meer te serieus naar kijken..
Het onderwerp is ook nog niet ter sprake gekomen, dus het is niet zo dat ik er niet eerlijk over ben tegen hun.. Al vraag ik me af of ze andersom ook niet meer dates hebben :o

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:39

Neverland schreef:

Totdat je erachter komt dat degene die jij zo leuk vindt en waarmee je al een paar keer gedate hebt ook nog wat andere dates blijkt te hebben. Dan is het ineens niet zo tof meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:42

Zodra ik merk dat er echt potentie in zit stop ik met daten met anderen, vaak na 2e date is dat hier. Dat benoem ik ook maar ik houd het bij mezelf. Wat die ander doet merk ik gaandeweg wel en zegt dan veel over diegene.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:03

babli schreef:
Bedankt voor jullie reacties! Ik kan mij zeker vinden in jullie punten. :)
Al vind ik het wel lastig.. Het is nu per toeval dat ik 2 leuke mannen heb leren kennen. Ik vind dat je na 2 korte afspraakjes nog niet echt kan spreken over elkaar echt kennen. Dit is juist de periode van elkaar leren kennen, en kijken voor wie je gevoel kan ontwikkelen.

@janderegelaa Ik heb dit zelf idd in het afgelopen jaar meerdere malen meegemaakt.
- Mannen die ineens van de aardbodem verdwijnen
- Met meerdere meiden gaan
- Er na 3 maanden achter komen dat diegene een relatie heeft.
- Bindingsangst
- Op vakantie gaan met 'een vriendin', dit blijkt uiteindelijk zijn ex en na de vakantie weer een relatie. Het complete rijtje :)

Vandaar dat ik misschien nu een soort muur heb opgebouwd, en heb gezegd ik ga er niet gelijk meer te serieus naar kijken..
Het onderwerp is ook nog niet ter sprake gekomen, dus het is niet zo dat ik er niet eerlijk over ben tegen hun.. Al vraag ik me af of ze andersom ook niet meer dates hebben :o

Maar dan weet je toch zelf hoe niet tof het is als dat gebeurt?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:05

Ik ben het hartelijk met Donja eens in deze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:06

lieveli schreef:

Wie is Donja? :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:08

Resistance! Emma, let jij nou nooit op :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:09

lieveli schreef:
Resistance! [naam], let jij nou nooit op :')

Het spijt me Lee |(

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:01

lieveli schreef:

Dan ben je het dus ook eens met mij want zij is het met mij eens :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:04

Misschien makkelijker om gewoon boktnamen te gebruiken, mij zei het ook niets :n En niet iedereen zit in de app ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:42

Ik moest ook even nadenken :))

Na één date heb je inderdaad niet direct een ring om je vinger. Maar ik zou het wel graag willen weten, zeker na een tweede date of iemand ook nog met anderen wil daten. Als ik zelf iemand echt leuk vind, dan hoef ik ook niet zo nodig nog met anderen te daten.

Daar is eerdere scharrel ook op stuk gelopen. Als we bij elkaar waren was het écht heel erg leuk, maar over de app was het zo... raar? Kreeg ik vanuit het niets een appje of ik nog anderen gedaan had. Huh? Nee, ik doe niet elke week een ander :+ Nou ja, meestal niet :') En als ik de vraag dan terug stelde kreeg ik geen antwoord. dat gaat echt snel vervelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:48

Relaxed schreef:
Misschien makkelijker om gewoon boktnamen te gebruiken, mij zei het ook niets :n En niet iedereen zit in de app ;)

Ik zit ook niet in de app...

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:27

Ik vind direct exclusief best wel intens. Ik zou ook niet op basis van 1 date me alleen maar op diegene focussen. Verwacht dat overigens ook niet van de ander.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:28

Ik date alleen meerdere mannen tegelijk als er idd geen potentie in zit voor de langere termijn. Ben daar dan ook duidelijk in qua verwachtingen.

Ik vond mijn date van vrijdag zo leuk dat ik de date van zaterdag heb afgezegd. Ik heb zelfs mijn app contacten die ik nog had en waar misschien nog een date in zat op de hoogte gesteld.
Ik houd van open en eerlijk zijn.
Morgen date nummer 2! Ben heel benieuwd of ik hem dan nog steeds zo leuk vind!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:38

janderegelaa schreef:
Neverland schreef:

Totdat je erachter komt dat degene die jij zo leuk vindt en waarmee je al een paar keer gedate hebt ook nog wat andere dates blijkt te hebben. Dan is het ineens niet zo tof meer.

Dan is het direct duidelijk dat diegene niet voor mij bestemd is (want als hij mij echt zo leuk vond dan was hij al gestopt met andere daten na een paar dates met mij) :)) Maar na één date hoeft die persoon echt niet aan mij vast te zitten hoor. :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:41

Ik had na mijn Tinder gesprekken twee mijn nummer gegeven en daar leuk contact mee. De ene vroeg vrij snel om te daten en dat was leuk dus daar heb ik meerdere dates mee gehad maar de andere wilde ook daten. Hem toen eerlijk verteld dat ik al met iemand aan het daten was en niet met twee tegelijk ging daten. Dat waardeerde hij en toen is ons contact gestopt. Na een poosje weer contact gekregen en met date 1 liep het toen niet lekker dus daar een punt achter gezet en toch gaan daten met date 2. Sinds de eerste date onafscheidelijk en nu gelukkig samen!

Maar ik ben blij dat ik het zo aangepakt heb en hij waardeerde het dat ik eerlijk was en niet met twee tegelijk wilde gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:41

Resistance schreef:
Relaxed schreef:

Ik zit ook niet in de app...

Was ook niet naar jou bedoeld, er worden hier best vaak echte namen gebruikt en dat maakt het niet altijd even duidelijk. Zal mede komen door de app :)