Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Dank voor jullie reacties. Een vaatwasser heb ik niet en met ammoniak durf ik niet aanIk kan het nog proberen met een schuursponsje.
savannah030x schreef:Hoe werkt het met de koffiepads in een espresso aparaat? Want er word heet water gekookt, en dan komt de koffie erbij, maar hoe gaat dat door die 2 kleine uitgangen? En de koffiepad komt er niet "kapot geprikt" uit?
Misschien is t wel heel simpel maar ik heb geen idee
germie schreef:Chasingmood schreef:Oh wat goed! die eerste link heeft alles wat ik wil, verzend naar NL, en accepteerd paypal!
Onwijs bedankt Germie!
En verzendt gratis. Wel zonder tracing, en het duurt erg lang, maar ik heb tot nu toe altijd gekregen wat ik besteld heb. Reken wel op 3 weken levertijd. Tussen verzendklaar maken en daadwerkelijk versturen kan veel tijd zitten. Ook niet alles komt uit Engeland, het is maar net in welk pakhuis het boek ligt. Ik heb ook al boeken uit Wenen gehad.
Rebecca schreef:Heeft een naaktslakje nut? , heb al weken 1 in de wc en die groeit wel gewoon. Wil hem naar buiten binnenkort of heeft hij een doel in de wc?
Lach mij niet uit , goed gezelschap en doet niemand kwaad wat spinnen wel doen die jagen mij de angst aan
Chasingmood schreef:oh ik probeer boeken te bestellen, die niet in nederland beschikbaar lijken te zijn.
Bij bijvoorbeeld WHSmits en waterstones wel, maar die verzenden niet naar nl, dus dan zou mijn vraag zijn of een engelse/schotse bokker ze naar mij zou willen sturen
Maar volgens mij heb ik al een oplossing gevonden
sureido schreef:Rebecca schreef:Heeft een naaktslakje nut? , heb al weken 1 in de wc en die groeit wel gewoon. Wil hem naar buiten binnenkort of heeft hij een doel in de wc?
Lach mij niet uit , goed gezelschap en doet niemand kwaad wat spinnen wel doen die jagen mij de angst aan
... Dadelijk kruipt ie omhoogDie was bij mij echt weg al